Azi a fost ultima zi


E o imagine din urmă cu câteva minute.

Toamnă și asfalt proaspăt.

E vorba de Aleea Căprioarei, așa cum a fost botezat drumul de acces dinspre patinoar înspre parcul Crâng.

S-ar fi putut numi, la fel de inspirat, și Aleea Bicicliștilor, întrucât de mâine – când se va termina asfaltarea – acest drum de 600 de metri va fi raiul bicicliștilor din Buzău.

Tot de mâine se va interzice accesul auto pe alee (poliția locală va asigura paza) cu două excepții.

Dimineața între 06.00 și 09.00 – pentru mașinile de aprovizionare a celor patru localuri din Crâng (Maxx, Conacul Trandafirilor, restaurantul de pe insuliță, cortul din Crâng) și sâmbăta și duminica seara când sunt evenimente – pentru taxiuri și pentru câte 10 mașini de local (acestea vor primi permise speciale).

Primarul Toma a promis că le va înmâna personal, ceea ce înseamnă că în Crâng vor putea fi numărate maximum 40 de mașini.

Mai e de asfaltat – mâine – o porțiune de 200 de metri pe un sens

La fel se va proceda și pe Aleea Mistrețului (630 de metri) – calea de acces înspre Crâng dinspre Micro XIV – care va fi de asemenea rezervată bicicliștilor (cu excepția mașinilor societății Urbis Serv).

Prin amenajarea celor două alei se va rezolva și diferendul dintre pedeștri și bicicliști, aleile centrale rămânând celor care se plimbă pe jos, în timp ce bicicliștii vor fi direcționați pe Căprioarei și Mistrețului.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!


Citește și:  În schimb, în Crâng va apărea o Bancă. Toma: „E motiv de mândrie pentru Buzău” CLICK AICI   

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

9 comentarii la „Azi a fost ultima zi

  • Cine va face direcționarea bicicliștilor, acești ”paria” ai societății, spre cele două alei nou create? Poliția Locală cumva?! Da, ar trebui, deoarece ei i-au direcționat și pe cei ce preferă plimbatul la pas, să nu încalce marcajele pistelor de biciclete trasate în vară pe alei. De aceea s-a ajuns la situația aceasta. Pentru siguranța celor ce se plimbă în șlapi, vara și cu tricourile ridicate peste burți, însoțiți de cele ce poartă papuci cu ”blăniță”, ce se întindeau pe toată lățimea aleii, neținând cont de nimic și spărgând semințe, din mers, a ălora ce-și plimbă patrupezii pe alei și se opresc cu ei în mijloc să-și facă nevoile (animalul, nu ei, dar nici ei nu sunt departe) și nu am văzut unul să strângă în urma lor… Asta este ”societatea” buzoiană, cu pretenții. Eu zic că n-o să treacă mult timp și amatorii de plimbări pe două roți vor fi alungați și de pe cele două alei, mai ales dacă n-or să fie iluminate și supravegheate de cei însărcinați cu paza și ordinea în parc. Iar acel ”inel verde” este o utopie, fiind de nerealizat pe traseul propus…

    Răspunde
  • Gringo
    Nu iti inteleg nemultumirea.Nu mai poti sa te plimbi cu bicicleta in jurul helesteului ? Eu cred ca poti, dar trebuie sa respecti pe cei din jurul tau adica pe cei care se plimba pe jos.Chiar crezi ca era normal ca o pista de biciclete sa ocupe treisferturi din acea alee ? Nu port tricoul peste burta dar de cand s- a marcat acea alee in jurul helesteului am avut conflicte cu biciclistii,desi folosesc si eu bicicleta.De cate ori am fost cu bicicleta in Crang am incercat sa evit zona sau daca am ajuns in zona helesteului nu am tinut cont de marcaj(ca biciclist) pentru ca am vazut biciclisti care aproape ca au intrat in mine in momentul in care, pieton fiind ,am ocupat pentru putin timp pista de biciclete pentru a lasa sa treaca doua mamici cu carucioarele aferente pe partea rezervata pietonilor.Vina este a mintii luminate de la Urbis sau de la Primarie care a marcat prra mult din acea alee pentru biciclete.E zic ca pe noile alei va fi loc pentru toata lumea.

    Răspunde
  • Cine a venit cu ideea marcarii de piste pe acele alei din parc care si asa erau inguste e cel mai mare idiot al Buzaului.
    Cum sa marchezi tu acele alei astfel incat oamenii sa aiba spatiu rezervat doar pentru a merge in sir indian?

    Daca vrei sa mergi cu copilul sau partenerul de viata de mana nu poti ca n-ai loc si trebuie sa sacrifici pe unul sa mearga pe pista.

    Si mai grav e ca alti idioti de la politia locala se iau de oameni aiurea pe motiv ca nu lasa spatiul gol aiurea si nu merg in sir indian.

    A facut primarul in asa fel incat oamenii sa nu mai fie primiti in parc, doar circul si panarama e primita, ca de acolo se fac banii la sacosa in buzunarele lor si ale partidului, din spagile comerciantilor care functioneaza la negru.
    Le-a dat aleile sa isi instaleze gherete insalubre si sa inchirieze rable, acum a privatizat si strazile ce duceau in parc si locurile de parcare, urmeaza sa interzica total accesul in Crang pentru pietoni daca nu inchiriezi o rabla de la comeriantii partidului la intrare. Si o sa alerge politia locala prin parc sa abuzeze oamenii care nu inchiriaza sau ii vad mergand pe jos si nu in rablele comerciantilor.

    Răspunde
  • Gigi
    Ai perfecta dreptate, vina este in totalitate celor care au marcat pistele respective, doar asa ca sa fie la numar.
    Ar fi trebuit ca totul sa ramana cum era, fara marcaje, iar politia locala aflata la promenada prin crang sa-si faca datoria si sa avertizeze/amendeze teribilistii pe doua roti. Si eu sunt biciclist si nu am avut vreodata un conflict cu cei care se plimba pe jos in crang.

    Legat de mult-laudatul ”inel verde” cred ca e o gluma buna. Chiar sunt curios cum va arata pista de bicicleta de strada General Grigore Bastan pe portiunea curinsa intre intersectia cu strada 1 Decembrie 1918 si poarta 2 a spitalului.

    Răspunde
  • Asa e, de la 1Decembrie la spital nu exista nici trotuar si ei deja viseaza la piste de biciclisti inutile oricum.
    O gluma proasta ca sa raporteze prostii doar pe hartie.
    Cum e la noi, in hartii apare autostrada, in realitate e camp pe care pasc animalele. Totul ca sa se fura banii doar din hartii.

    Răspunde
  • Nimeni nu sa dus sa faca un studiu de impact asupra a ceea ce înseamnă acea pistă de biciclete. Oamenii gandesc din birou pe harta cu străzile. Fără să vină pe teren. Pe traseul lui 12 in statie la micro14 aproape de unitatea militară nu scrie niciun orar. Sunt pancartele goale. Si acum mai nou au trasat axul drumului peste un drum plin de denivelari si vai de capul lui.

    Răspunde
  • Gigi, ai perfectă dreptate, pentru că și eu am fost în situațiile descrise de tine, atât ca pieton cât și ca biciclist. Și eu am evitat pe cât posibil zona Heleșteului, iar când mă aventuram pe-acolo, făceam cu maxim de atenție fie la primele ore ale dimineții, fie mult după lăsarea întunericului, tocmai pentru a evita contactul cu persoane, perpedes sau pe două roți. Cred că nu ai înțeles tot ce am vrut să spun și îmi pare rău… Asta e!
    Vin și eu cu o completare la zonele dificile de pe traseul ”inelului verde” și menționez zona stației de autobuz de la poarta Crângului. A mai amintit-o cineva într-un comentariu la alt articol pe această temă, arătând riscurile la care se pot se pot expune amatorii de plimbări pe două roți care se aventurează pe acolo, în momentul sosirii autobuzelor în stație, când, mai în glumă, mai în serios, aceștia se pot trezi luați pe sus cu tot cu biciclete, sau fără, și urcați în autobuz, odată cu valul de călători… Noroc că se introduce biletul prin SMS :))) E o glumă, asta cu urcatul cu forța, dar probleme vor fi în zonă, în special când te vei intersecta cu călătorii care urcă sau coboară din autobuze, sau cu cei care intră sau ies în sau din parc. Om trăi și-om vedea!

    Răspunde
  • Inelul verde e functional in schemele elaborate in birou. In practica, nu. Si nu doar pentru ca unii nu au educatia elementara a respectarii celorlalti pietoni sau biciclisti. Ci pentru ca nu e pur si simplu viabil in formula propusa. Nu exista acele spatii imaginate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.