Se construiește în ritm alert. „Aici va fi parcul industrial al Buzăului”
E vorba de Șoseaua Spătarului – zona din Buzău unde se construiește cel mai mult în această perioadă.
Reporterul buzoienii.ro a fost invitat ieri la inaugurarea noului magazin IDM Dinamic (sanitare, electrice, termice, apă-canal, unelte etc).
Cu acest prilej a remarcat multitudinea de construcții aflate în lucru de o parte și de alta a drumului național.
În stânga halei IDM Dinamic se pregătește de asemenea deschiderea unui impresionant magazin Clio – piese auto (vezi clădirea cu fațada din sticlă).
Peste drum, se pune tâmplăria unei fabrici de tablă pentru acoperișuri.
Ceva mai înspre Buzău „ghidul” îmi spune că se lucrează la un restaurant – salon de nunți – hotel.
În zonă sunt mai multe service-uri și stații ITP (Autotranzit, Best Mecahanics etc.), magazine de piese auto, sedii de firme, hale de producție, fabrică de pâine etc.
„Da, e zona în care se construiește cel mai mult. La fiecare drum trebuie să te întâlnești cu câte o cifă. Aici va fi parcul industrial al Buzăului, întrucât există posibilitate de a se construi pe ambele părți, pe câmp. În câțiva ani, Buzăul se va uni cu Spătaru, deși construcțiile au ajuns până la jumătatea drumului. E și un trafic foarte intens, pentru că șoseaua are o singură bandă pe sens. Primăria Buzău ar trebui să se gândească din timp să facă un giratoriu, altfel va trebui să ajungi până la Spătaru ca să apuci înapoi spre Buzău”, ne-a spus „ghidul”.
De asemenea în condițiile industrializării zonei, va fi necesară introducerea unei linii de autobuz care să deservească muncitorii și clienții de pe Șoseaua Spătarului.
În plan este introducerea cursei spre Spătaru – Costești – Gherăseni, o posibilă soluție de a prelua și călătorii de aici.
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Citește și: A ars complet. Iată poze. CLICK AICI
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Da. Se construieste bezmetic si, dupa ce ne dam seama ca tesla a fost fix in, incepem sa dam vina pe sistem. Teoretic si logic, spatiile de productie, birourile, institutiile, spatiile comune, sunt in centrul unei aglomerari urbane, la periferii fiind zonele rezidentiale. De ce se construieste aici? Pentru ca sunt singurele terenuri ramase valabile pe piata, unde infrastructura si utilitatile lipsesc deci si pretul este mic. De ce se construieste pe lungimea soselei si nu in latimea ei? Pentru ca Toma nu a vizitat INCA un oras cu un parc industrial facut cu cap, ca sa aplice si la noi. Teoretic, la ora asta, Buzaul este inconjurat de o zona industriala. Doamne, da-i o intamplare primarului sa primeasca in spamul de la serviciu mailuri de la Pinterest cu urbanistica si salveaza-ne de Apostol(ii) try&error!!!
De construit ,văd că se construiește .Să vedem acum și când va fi gata acest parc industrial .Zona e una spectaculară pentru Buzău și cred că o să se încadreze în ansamblul urbanistic al orașului .Ideea este ambițioasă și face cinste inițiatorilor ei .Rămâne doar să muncim ca să arătăm că și la Buzău se poate .
Primăria ar face bine în contextul creșterii traficului in această zonă sa facă demersurile necesare pentru lărgirea drumului la lățimea lui E 85 și să reabiliteze drumul de centura de pe dig să se unească cu zona industriala spre Spătaru, creând un inel de centura in jurul orașului, ca atunci când vii de pe orice drum național, din orice direcție să ocolești mun. Buzău să scadă presiunea traficului și o crestere a nivelului de deplasare. Să nu rămână ca drum Buzău – Ploiești pe 2 benzi cu trafic aglomerat și multe accidente. Numai niște cretini din politica au putut să lase un drum ca cel spre Ploiești nemodernizat, când dacă vii din spre Moldova să te duci spre Valea Prahovei, sau să te duci la rafinarii trebuie să treci pe acest drum îngust!
Zona e una moarta si sinistra.
Sa nu mai zic ca la intrarea in Buzau risti sa faci accident daca treci pe E85 din cauza idiotilor care se baga direct la intimidare din curtile societatilor direct in E85.
Cate accidente nu am evitat acolo din cauza unor idioti care nici macar nu au schitat ca se asigura, pur si simplu intrau direct in E85 si taiau si benzile ca sa nu se mai duca pana la giratoriu.
Aceeasi situatie e si la Maracineni pe E85, fiind tot felul de prostii deschise pe ambele parti ale E85 toata lumea taie benzile si intoarce acolo cum doreste fara sa se asigure ca acorda prioritate celor ce circula pe E85.
Singura explicatie e coruptia, altfel nu imi explic cum de le da cineva autorizatie sa faca asa ceva. Curand o sa ne trezim cu astfel de improvizatii periculoase si pe autostrazi, si o sa se elimine gardurile dintre sensuri sa poata sa taie benzile si sa fie liber la accidente.
Toate ieșirile din oraș sunt zone industriale cu excepția cartierului Orizont . La ieșirea spre Ploiești ar trebui să fie un cartier de locuințe, asemănător acestuia. Poate aude cine trebuie.