Polemică. Mai multe sau mai puține ?
„Să bage domnule mai multe autobuze pe timpul serii. După opt-nouă seara trebuie să stai 30-45 de minute în stație până vine autobuzul”.
E o reclamație pe care o fac unii dintre buzoieni la adresa Trans-Bus.
Astfel de sesizări se fac și în privința circulației autobuzelor în weekend, îndeosebi după prânz.
Pe de altă parte, orice privitor poate constata că pe seară autobuzele circulă mai mult goale, iar în unele cazuri fără niciun călător.
Astfel că tot la adresa Trans-Bus există și sesizări de genul: „domnilor de la Trans-Bus, dvs. nu vedeți că seara autobuzele circulă mai mult goale ? Mai scoateți din ele dacă nu există clienți. Consumă motorină degeaba”.
Deocamdată Trans-Bus a căutat o soluție de mijloc. Nu a crescut numărul autobuzelor, dar nici nu le-a rărit și mai mult – chiar dacă se întâmplă să circule uneori goale.
Să-și ia Trans-Bus niște microbuze ?
O soluție mai economică ar fi achiziționarea unor microbuze care să consume mai puțin combustibil și care să fie scose pe trasee atunci când șoferii constată scăderea numărului de călători.
În momentul, eliminării maxi-taxi din oraș în august 2018 s-a lansat propunerea ca măcar acele midi-buse – cu uși pe mijloc și care se deschid automat – să fie achiziționate de către Trans-Bus.
Așteptăm mai jos, în rubrica de comentarii, opinia dvs. referitoare la acest subiect al transportului pe timp de seară.
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Citește și: Ce spun trecătorii, Vlase și primarul Toma. CLICK AICI
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Dă, mai jos, CLICK pe „Îmi place” pentru a primi zilnic știrile buzoienii.ro pe facebook.
Cu siguranta ca s au facut statistici si in urma acestora s a hotarat cu ce frecventa sa se circule la anumite ore!
:))))) iar arunci bomboane sa cumpere primaru microbuze de la vlv (victor ) care vrea sa le vândă la pret extrem de mare :)))))))))))))))))
salutare
sincer sa fiu cand vad autobuzele ca circula goale fara calatori parca ar fi pustiu ! si plictisitor pentru sofer si controlor. ar trebui ceva mai mic microbuze, maxi taxi, etc, acum 20 de ani nu era loc in autobuze de aglomerat ce era. si acum circula un autobuz cu un singur calator si ala face figuri si reclamații
Sunt foarte rare.intradevar sunt putini calatori dar nu.i poti lasa sa astepte in statie cate 40 min seara.nu mi se pare normal.in nici o tara nu se intampla asta.eu spre ex sunt nevoita ca in fiecare seara sa astept 30 min in statie.si clar timp mai putin dedicat familiei si statului acasa. termin serviciul la ora 21:00 si ajung acasa la 21:45 sau chiar si 50
daca au nevoie sa cumpere microbuze sa faca asta dar nu de la domnul Victor , sa cumpere noi din fabrica sa lase vrajeala cu Victor
Din nou încearcă nea Tereacă o mică manipulare a opiniei publice ( ce comision ai dom’le în caz de iese afacerea ? )…după cea cu fotografiile trimise de ” un cititor” îngrijorat că deja celebrele trașcarete se degradează parcate pe un teren viran…
Cam subțirele hăinuțele de camuflaj ale acestei reclame mascate…
Hai Auraș, fă un efort…sunt sigur că proprietarul ricșelor îți va fi recunoscător…
:))
Așteptăm totuși să nu se spună și cât de eficientă este această societate în care primăria intenționează acum să-i achiziționeze și niște microbuze, din cate înțeleg! Așa cum așteptăm să nu se spună cam câți bani s-au achitat firmelor de pază în perioada în care au asigurat paza școlilor, deși problema cu polițiștii locali care făcuse acest lucru până atunci și o putea face in continuare, nu era rezolvată, cum nu este nici acum! Așteptăm…. Cine răspunde domnule Tereaca ?
Cred ca solutia corecta ar fi introducerea unor mijloace de transport de capacitate mai mica si cu un consum de carburant scazut , pe timpul serii si in weekwnd.Iar acestea,sa se cumpere direct de la producatori.Cred ca un numar de cate doua astfel de mijloace de transport introduse pe traseele solicitate in perioadele mentionate,ar fi suficiente.Faceti calculele economice si treceti la treaba,domnilor din Primarie si de la Trans-Bus.
De ce sa cumpere acele microbuze SH scumpe de la patronii de maxitaxi cand deja au acele autobuze albe micute. Mai bine cumpara noi, si eco, conform noii legi.
Inteleg ca patronii sunt disperati sa scape de ele, dar sa scape de ele in mediul privat la pretul corect, nu pe bani publici multi si supraevaluate.
O sa dezamageasca si angajati ai unor fabrici care vor ramane fara transport decent daca le preia primaria, in prezent acele microbuze fiind contractate de diverse fabrici (precum Agrana) pentru transportul angajatilor.
Ideea cu microbuze gen maxi taxi era la Buzău în perioada 1980.1989 numai că ele circulau din oră în oră și noaptea. Consider că a fost un lucru bun. Acum nu mai este atâta lume dornică de transportul în comun, acum toți au mașini personale câte 2, 3. La noi mersul cu mijloace de transport în comun este un deranj prea mare. În orașele civilizate și din tara noastră, autobuzul este un mijloc de transport ieftin și la indemna tuturor. Stiu că este comod să pleci din casă și să te sui în masina personală și odată ajunși în centru să stam de două trei ori la un semafor apoi la alte cozi de mașini și să nu găsim la destinație nici un loc de parcare. Este foarte deranjant. Așa că ideea cu microbuze după ora 20 ar fi bună și ar aduce și economii companiei de transport persoane dar cu precizarea ca ele să funcționeze pina la ora 24. Altfel nu-i văd utilitatea.
Sa micsoreze frecventa între autobuze. seara asteptam între 30 și 45 min. dc nu zice nimeni nimc ? Nu ma intereseaza dc e particular sau de la stat ….Ce se întâmplă acum este o bătaie de joc
Transportul în comun trebuie dezvoltat fără îndoială, dar se va face în acelasi timp cu ridicarea nivelului de civilizație al celor care-l folosesc! Atâta timp cât săpunul sau deodorantul sunt străine multora dintre cei care utilizează aceste mijloace de transport, mulți alții vor sta departe de ele!
Microbuze noi, jafurile poluante SH ar fi o catastrofa pentru oras.
Fruatrati rau si dusi cu capul sunt unii.. intreaba de eficienta firmei transbus si de profit cand ei cer sa se plimbe autobuzele goale prin oras. Bai frustratilor
In oricare oras mare al lumii, ca e din Europa sau nu, frimele de transport in comun( autobuz, metrou, tren, micorbuz) au un program stabilit in functie de fluxul de calatori la anumite intervale orare. Dar cretinii ce sa inteleaga. Ei ar vrea, daca s-ar putea, sa faca astia un call center la transbus pentru comenzi la domiciliu.. ca tot freaca menta astia cu autobuzele cand nu sunt calatori. Mai dava-n spanac.