Urmează economii de 10 mii, 15 mii, 20 de mii de euro pe lună… Ce va face primarul
Cinci mii de euro pe lună va economisi dintr-un foc Primăria Buzău.
În clădirea din imagine funcționează de ani buni Direcția de Asistență Socială a municipalității.
Dar aproape nimeni dintre cititorii acestor rânduri nu știe că imobilul aparține unei federații a comunității evreiești din România și că Primăria Buzău achită o chirie de aproximativ cinci mii de euro pe lună.
Ei bine, de anul viitor Primăria Buzău nu va mai achita acești bani după ce Direcția de Asistență Socială va fi mutată în clădirea Bazarului.
Peste câteva săptămâni firma Concas va demara lucrările de reamenajare a Bazarului – care va fi transformat în al doilea sediu al primăriei.
10, 15… 20 de mii de euro/lună economisiți
La Bazar va fi mutat din Galleria Mall și Serviciul de Evidență a Populației („buletinele”), unde de asemenea se plătește chirie.
Tot la Bazar va ajunge și Starea Civilă (căsătorii, nașteri, decese etc.) de pe Bd. Bălcescu.
Alte economii substanțiale se vor face după ce municipalitatea va amenaja noi grădinițe și în acest fel nu se vor mai plăti chirii pentru cele existente.
Șapte e numărul de grădinițe pentru care Primăria Buzău achită lunar zeci de mii de euro chirie.
O primă grădiniță care se va muta e cea de la intrarea în Parcul Marghiloman. Pentru aceasta s-a găsit deja o nouă locație – în imobilul Școlii nr. 6 care va fuziona prin absorbție cu Școala nr. 16.
Alte trei grădinițe plus o creșă vor fi amenajate de Primăria Buzău în următorii doi ani (CLICK AICI pentru detalii).
„Nu știu cum naiba s-a întâmplat până acum, dar Primăria Buzău dădea cu chirie bunurile sale la prețuri de nimic, dar în schimb lua cu chirie la prețuri de Paris, Berlin ori București” – C-tin Toma, primar Buzău
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Citește și: ADIO! S-a votat azi! Nu va mai fi în capătul Bd. Bălcescu! CLICK AICI
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Dă, mai jos, CLICK pe „Îmi place” pentru a primi zilnic știrile buzoienii.ro pe facebook.
Exact ce trebuie! Bravo, domnule Toma!
Trebuie sa faceți economii, iar banii sa fur cheltuiți în mod chibzuit. De ce sa plătești chirie, când ai spațiu propriu?
Prioritatea numărul unu în municipiul Buzău: reabilitarea arterelor rutiere, inclusiv a trotuarelor!
cine a facut din start contractul cu cei din comunitatea evreiască ….oare…?
Are dreptate, domeniul public era instrainat pe 2 lei catre niste smecheri, in timp ce institutiile il inchiriau pe mii si zeci de mii de euro lunar spatii de la niste smecheri.
S-a furat cu aceasta suveica destul, e timpul sa se mai opreasca, oricum cladirile alea au fost amortizate total din primul an de chirie incasata, ce a fost peste a fost profit pur, si cum sunt inchiriate unele de zeci de ani… ce de bani au scos unii…
Ce e mai trist e ca acele cladiri inchiriate au apartinut statului sau au fost construite pe domeniul statului sau chiar de catre stat… apoi au ajuns prin diverse metode improprietariti diversi smecheri si interlopi pe ele si incasau chirii cu sacul lunar de la institutii.
Constat cu placere ca primarul Toma devine pe zi ce trece un Primar pe care il intereseaza de orasul pe care il pastoreste,de banii cheltuiti in si pentru comunitate,de problemele si nevoile reale ale buzoienilor.Daca va urma aceasta cale in activitatea sa de Primar,isi va castiga din ce in ce mai multi sustinatori.Daca intelege ca si el traieste in si pentru comunitatea pe care o conduce,cu atat mai bine noua si cu atat mai bine lui!