„Sperăm să intrăm și noi în sistem la toamnă. Populația așteaptă”

Există cerere importantă pentru Trans-Bus atât la Costești (și Spătaru), cât mai ales la Gherăseni.

Cele două comune sunt de câteva luni membre ale asociației care operează Trans-Bus și se uită lung după… autobuze.

„Nu vreau să supăr pe nimeni, dar cursa Buzău – Spătaru – Costești – Gherăseni va fi mai profitabilă decât altele. O să vedeți. Sunt mulți muncitori și elevi de aici care vin la oraș. Iar pe măsură ce Buzăul se extinde spre Spătaru, iar Spătaru spre Costești, distanțele de mers în gol se vor reduce. Sperăm să intrăm și noi în sistem la toamnă”, ne-a declarat primarul Vasile Țintă.

Vestea bună pentru cele două comune e că solicitarea le va fi rezolvată. La Buzău vor ajunge până la toamnă cele nouă autobuze electrice pentru care Ministerul Dezvoltării a declanșat deja licitația de achiziție.

Când electricele vor ajunge la Buzău (vor fi trimise pe linia 10) se vor elibera suficiente autobuze clasice pentru ca Trans-Bus să înceapă a opera spre Costești și Gherăseni, dar și pe alte trasee, existând deja cerere dinspre Poșta Câlnău și Vernești (Berca).

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

4 comentarii la „„Sperăm să intrăm și noi în sistem la toamnă. Populația așteaptă”

  • Cu cat creste viteza si scad opririle si virajele stranse, cu atat eficienta propulsiei electrice scade, deci prioritatea va trebui sa fie orasul, abia dupa in afara. In oras e nevoie mai mult de cuplul mare al unui motor electric, in afara, unde viteza e mai mare si opririle mai rare, se preteaza mai bine motorul clasic. Deci sper ca va fi pe o baza logica si economica, nu ptr cine se milogeste mai tare.

    Răspunde
  • Autobuzele electrice sunt ideale în oraș. La decelerare, bateriile se încarcă și, în plus, se circula cu viteza redusa constanta, crescând astfel autonomia.
    La viteza mare, logic, autonomia se reduce chiar și la jumătate.

    Răspunde
  • CAND O SA BAGATI SI PANA LA CASOTA TRANS BUZ VA ROG FRUMOS SA BAGATI CA NU SE MAI MAI POATE CIRCULA CU RABLE TRANS RODICA ITI ESTE SI FRICA SA TE MAI URCI IN ELE CA NU STI DACA MAI AJUNCI VIU LA DESTINATIE!!!!

    Răspunde
  • În curând Transbus-ul va lua locul defunctei IRTA sau RATA, dispărute în urmă cu aproape 30 de ani. Zău ca as reduce numărul autobuzelor din oraș, lăsând doar ce este strict în folosul persoanelor ce nu se pot deplasa cu biciclete, trotinete și role, adică vârstnicii și cei cu handicap sau cre nu au voie dpdv medical sa facă mișcare, as închide traficul auto pentru toate autovehiculele în zona centrala a orașului și as concentra toate autobuzele sau marea lor parte, către zona rurala. Dar și ăștia de la țară, sa vina doar la periferie, de-acolo având posibilitatea sa închirieze o bicicleta… Ce ziceți, e rău cumva?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.