Cum era un client să dea 1 milion de lei vechi pe o varză!
Un buzoian a cumpărat de la Carrefour o varză care costa 99,99 de lei kilogramul!
Cum varza cântărea 1 kg și un pic, clientul a plătit pe ea, la casă, 102 de lei (vezi bonul mai jos).
Șansa cumpărătorului a fost că a verificat mai apoi bonul și i-a sărit în ochi prețul verzei.
„Varză de Carrefour – 99,99 lei/kg. Dacă nu eram atent… rămâneam cu cea mai scumpă varză din istorie 😠. P.S. S-a rezolvat la recepție într-un final…fără scuze măcar… am înțeles că situația nu e singulară, deci atenție!” – e postarea de pe facebook a lui Laurențiu.
În discuția cu reporterul buzoienii.ro, Laurențiu a spus că era în grabă și n-a verificat după ce a pus varza pe cântar și ce scria pe etichetă. „Era o banală varză albă, nu un lucru de valoare pe care să-l verifici”, a explicat acesta.
Ideea năstrușnică a angajaților Carrefour
Cum s-a ajuns la această situație ciudată ?
„Cei de la Carrefour zic că ar mai fi avut în ofertă – pe lângă „Varza Albă” – un alt sortiment de varză – „Varză albă timpurie”. Dar că aceasta s-ar fi terminat. La raft eu am găsit un singur fel de varză – „Varză Albă”. În loc să scoată sortimentul din ofertă și eticheta de la raft, unul sau mai mulți angajați de acolo au avut ideea de a crește prețul în programul cântarului la 99,99 lei/kg. Zic ei – în acest fel clientul ar fi observat prețul absurd și ar fi căutat sortimentul de varză cu prețul corect. Deși eu pe afișajul cântarului am găsit un singur fel de varză – „Varză Albă”, a spus Laurențiu.
Considerații și întrebări ale reporterului buzoienii.ro
Ideea angajaților Carrefour de a accesa softul cântarului și de a modifica (până la cer) prețul unui produs în loc de a proceda mai simplu prin eliminarea din ofertă i se pare reporterului năstrușnică. Asta pentru a nu folosi un alt epitet, mai sever.
*De ce nu s-a ales, din întâmplare, prețul de 0,00 și nu cel de 99,99 ?
*E aceasta o practică obișnuită a Carrefour ca sortimentele epuizate de la legume/fructe (dar asemănătoare cu altele) să fie păstrate în programul cântarului cu prețuri uriașe, deși există riscul ca un client neatent să aplice pentru ele ?
*De ce, dacă problema a fost sesizată și de alți clienți, angajații n-au acționat ? Laurențiu i-a spus reporterului că doamnele de la recepție știau de această speță, întrucât primiseră anterior și alte reclamații similare.
*Oare câți buzoieni care au făcut cumpărături mai costisitoare și n-au verificat bonul (de plictiseală, întrucât era prea lung) au cumpărat varză cu 99 de lei/kg ?
*Așteptăm un răspuns de la Carrefour legat de această speță. Cu speranța că retailerul francez își va onora brandul.
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Foarte multi , este o practica a Carrefour Buzau (supra pret / pret fals), personal am avut 7 experiente la acesta unitate, bine ca am obiceiul sa verific bonul :))). Odata am cumparat un set de tavi alumini / 3 buc cu pret la raft de 36.00 ron iar la casa erau 170.00 ron (mentionez ca nu erau in zona produse similare cu pretul asta)… jucarie la oferta cu pret 12,00 ron la raft iar la casa 49,99 …..etc merg pe ideea ca daca merge bine, iar dc se prinde clientul spunem ca este o EROARE.
Legumele, fructele si lactatele le puteti cumpara din piata, oricare piata din Buzau sau de oriunde din tara asta, de la taranii romani.
Daca o sa procedati asa, cu siguranta, n-o sa mai intampinati asemena probleme „năstrușnice”; Sa va fure hipermarketurile banii cu ajutorul vostru!
Ajutati-va compatrioții!
La mall nu am patit astfel de incidente, dar la Kaufland am patit o gramada, si la produse mai scumpe si la produse mai ieftine (unde e greu sa sesizezi imediat) astfel incat am si renuntat sa ma mai duc pe la ei ca ma saturasem sa tot se intample.
Macar aici era evidenta treaba, se vedea clar pe cantar si eticheta, la Kaufland una scrie la raft, alta platesti la casa, am patit si la produsele de 1 leu la raft, care la casa deveneau brusc 2-3 lei, si la produse care erau zeci de lei si la casa se dubla sau tripla pretul… daca nu esti atent te cam fac la buzunare, pe moment nu iti dai seama, iar daca o patesti la produse ieftine nici nu merita sa te intorci sa te tiganesti cu ei sa iti dea banii inapoi, ca te costa mai mult drumul si timpul pierdut decat e diferenta, pe asta se si bazeaza cand fac astfel de mizerii, ca multi nu observa si chiar daca observa, observa prea tarziu si nu stau sa mai piarda timp si bani sa vina sa faca scandal.
Adriana, ultima oara cand am cumparat din piata fructe, vanzatorul mi-a pus in sacosa 5 fructe bune si 10 stricate. Si penultima oara cand am luat rosii din piata, mi-a fost rau – la urgente mi-au zis ca au fost tratate cu chimicale, cel mai probabil. Asa ca de ce sa iau din piata? Prefer sa iau de la italieni sau olandezi – ei pun chimicale cu pipeta (ca mai sunt si controlati) pe cand taranul roman pune chimicale cu galeata, ca oricum nu il verifica nici naiba! Din lacomie, singuri ne impuscam in picior!
Dna Adriana, am cumparat de la compatrioți 2 kg.de rosii si cand am ajuns acasa din 10 rosii 3 erau stricate. A doua zi am mers la aceeasi compatrioata si am observat cand in mod intenționat mi-a pus in taler o rosie stricata. Am dat rosia jos si fara nici o explicație le-a răsturnat pe toate la loc spunandu-mi sa cumpar din alta parte daca nu-mi convine. Asa ca si compatrioții din piata nu se deosebesc foarte mult de cei din hipermarketuri! Ca sa nu mai vorbim de substanțele toxice….
La Kaufland am pățit și eu cu un grătar, care la raft avea un preț, la casă altul. Ala de la casă cică nu știe, să întrebăm la clienți. La Relații Clienți am vorbit cu una, care a chemat-o pe alta să o trimită să verifice la raft… ce credeți că făcea tăntilică care s-a dus să „verifice”? A scos de la raft eticheta cu prețul văzut de mine! „Șansa” a fost că soția era prin zonă și a văzut-o… La Relații Clienți, alt circ, cică a fost o „greșeală”, că dacă vreau grătarul, să plătești prețul „corect”, cel mai mare, evident. Când am spus că fie plătesc prețul văzut de mine la raft, fie chem Protecția Consumatorului, au cedat. Dar cred că mizează fie că nu sunt atenți clienții, fie le e lene sau „rușine” să protesteze și atunci profită.
Chiar așa, domnule Tereacă, poate ar fi o idee de subiect bun de investigat…
La Kaufland am patit chiar cu produsele din catalog… in catalog era un pret, la raft acelasi pret ca in catalog, iar la casa era mai scump, evident… am observat diferenta si m-au trimis la relatii clienti, acolo le explic ca unul e pretul la raft altul pe bon, se duce la raft sa verifice si vine dupa ceva vreme si spune ca e pretul corect cel de pe bon… ii arat si in catalog produsul cu pretul si ii explic ca n-are cum ca la raft e acelasi pret, insista ca n-are cum, dupa insistente apeleaza pe cineva si dupa discutia cu acel cineva in sfarsit accepta ca am dreptate si rezolva situatia… adica mult timp pierdut pe banii mei in incercarea de a ma face sa renunt. Sunt hotii intentionate, de evitat grupul kaufland-lidl, au comportament de smenar de coltul strazii.
Și eu am patit-o tot cu varza la Carffeour plateam undeva la 150lei pe o varză si am observat la casa ,doamna casiera a zis că e vina mea ca nu am apasat tasta corectă
.
Dar autoritățile statului ce fac?! Dorm?! Nu se sesizează nimeni?! Cei de la OPC, de la poliția economică?! Nimeni?!
Pretul este la miere de tei. Uitati-va mai bine pe bon.