Trei noi fronturi deschise azi. Stradă și parcări pregătite de asfaltare
Primăvara, vara și toamna nu mai sunt suficiente acțiunii de asfaltare și modernizare a Buzăului.
Din acest motiv lucrările sunt prelungite și în decembrie, iar stația de asfalt a Urbis n-a fost încă oprită.
Pentru că vremea permite, astăzi s-au deschis trei noi fronturi de lucru (vezi foto mai jos), după ce s-a finalizat segmentul din str. Transilvaniei – între fabrica de bere și ieșirea din oraș. .
În primul rând e vorba de strada Simila din Micro XIV (pe lângă fosta filatură înspre stadionul Concas). Vechiul asfalt plin de gropi și crăpături a fost frezat, iar miercuri se speră că se va turna primul strat (joi al doilea).
Strada (doar peticită 20-30 de ani) trebuia făcută și pentru că pe aici vin spre baza sportivă a Academiei de Fotbal a LPS (fostul stadion Concas) juniorii de la Steaua, Dinamo, Viitorul etc.
A doua lucrare începută și pe care se speră a se turna asfalt în acest an e parcarea generoasă din cartierul Micro XIV (strada Prieteniei).
Aici există un teren vast, unde – după asfaltare și marcare – se vor crea câteva sute de locuri de parcare.
Noua parcare va servi și pentru cimitirul care va fi amenajat de municipalitate pe terenul situat între cartierul Micro XIV și Șoseaua de Centură.
La comanda Primăriei Buzău, Urbis Serv a început lărgirea și modernizarea parcării din spatele Liceului Pedagogic.
În paralel, în oraș se lucrează la primenirea trotuarelor de pe str. Mesteacănului (vizavi de Contactoare), unde se pun dale:
Dale se pun și în centru pe strada arh. Petre Antonescu (dintre Palatul Comunal și intersecția Unirii cu Bălcescu).
Pe durata iernii – când nu se va mai putea turna asfalt – muncitorii de la Urbis Serv vor avea de lucru în oraș la amenjarea trotuarelor cu dale.
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
În Dorobanti 2 mai reveniți la trotuare, că a trecut un an și, și tot faramate sunt.
Au asfaltat Transilvaniei de rasul curcii. Capacele de canalizare ori sunt prea jos ori prea sus dar nu la nivelul stratului de asfalt. Stratul de asfalt parca este precum lipeala cu pământ în vechile case, în valuri, inclusiv între benzile de asfalt turnat exista o diferență de înălțime . Oare cine face recepția lucrării? Și ca totul sa fie romanesc au apărut mașinile parcate pe banda 1 pe ambele părți. Deci ați asfaltat o imensa parcare. Vă doresc spor la munca în continuare, că am auzit că bani aveți.
Da, asfaltarea pe Transilvaniei, daca ala este ultimul strat, este un mare esec, numai denivelari. Facut total neprofesionist. Sorry.
Intradevar, asfaltarea de pe Transilvaniei este facuta in bataie de joc. Se pare ca Urbisul nu are muncitori calificati ptr lucrarile de asfaltare. Pacat de banii cheltuiti!!!
Terminati cu criticile la adresa celor care muncesc si nu gandesc. Va rog, se supara d-l reporter pe voi.
S-a dorit doar cheltuirea unor bani ( la fel cu bulboasele,Strauss, concerte) , nu lucrari de calitate; apa din baltile formate ar putea fi refolosita