Pățanie cu un buzoian mecanic de locomotivă. „L-am prins!”

„L-am văzut când a aruncat cu bolovanul. Am pus frână, am oprit trenul cu călători, am sărit jos și am alergat după el”.

E povestirea unui buzoian, mecanin de locomotivă. Întâmplarea a avut loc ieri când trenul Galați – Buzău – Brașov se apropia de gara din Brașov.

„Am fugit după el și am reușit să-l prind. Era puternic, cât p-aci să-mi scape. Norocul meu a fost că în tren era un echipaj de la Poliția TF. Când au sesizat că trenul s-a oprit, s-au interesat să vadă ce se întâmplă. Atunci m-au văzut pe mine când mă luptam cu acest dement, că altfel n-am cum să-i spun. Și ei s-au căznit nițel cu individul, până au reușit să-i pună cătușele”, a povestit mecanicul buzoian.

„Am avut noroc că a rezistat geamul. Altfel, putea să-mi spargă capul cu bolovanul. Și așa au sărit cioburi, dar norocul meu e că l-am văzut când a aruncat și am închis ochii”, a adăugat buzoianul.

Mecanicul buzoian a mai spus că astfel de incidente nu sunt rare, ba dimpotrivă. „Ia uitați-vă la geamurile locomotivelor. O să aveți o surpriză!”

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

17 comentarii la „Pățanie cu un buzoian mecanic de locomotivă. „L-am prins!”

  • Sunt patit. Cu ani in urma, stand pe locul de la geam, am primit o piatra in cap la intrarea in gara Constanta. Idioti sunt peste tot. Felicitari mecanicului pentru prezenta de spirit si actiune rapida!

    Răspunde
  • La pârnaie cu el și ce dacă e minor mai târziu mai face o trăsnaie și mai grozava!!!

    Răspunde
  • Bravo mecanicului ! mai rar oameni asa hotarati si curajosi !
    ….mai asteptati putin si veti vedea ca judecatorii il fac scapat pe huligan.

    Răspunde
  • Numai extremisti in comentarii, toti viseaza la executii, de parca ar fi omorat oameni aleatoriu pe strada. A facut o prostie tinereasca banala.
    Intr-un sistem de justitie adevarat si civilizat va fi pus sa plateasca paguba si aia e, cum se intampla in orice sistem de justitie adevarat si civilizat.

    Răspunde
  • Anonimule dacă piatra te lovea pe tine?Felicitări stimate coleg.Am primit cadou o piatră în geamul frontal la EA la trecere prin jungla Voluntari.Am avut baftă cu al doilea geam.Dacă eram cu DA ?Mecanicii cunosc consecințele nu e primul caz.

    Răspunde
  • Dacă individul care a aruncat cu piatra în geamul locomotivei și-a cerut scuze, eu zic să fie iertat. A recunoscut fapta, deci, greșeală recunoscută este pe jumătate iertată, iar pentru cealaltă jumătate lăsăm de la noi.
    PE BUNE?! Lăsând ironia, cred că acest individ ar trebui pedepsit pentru că a pus practic în pericol circulația trenului.

    @Klaxxy, faptul că ai fost lovit de o piatră în cap, așa cum susții, explică multe lucruri.

    Răspunde
  • Dacă era într-o țară normală îl bagă 2-3 o săptămâna la zdup și apoi îi scotea pe cauțiune și dacă nu proo amendă penală iar a 2a oară condamnare.

    Răspunde
  • In urma cu vreo 7 ani, tot din cauza unui astfel de dement care a aruncat o piatra, in drum spre Bucuresti, s-a spart complet un geam aflat pe locurile din spatele meu in vagonul comun. Norocul nostru ca era vara si ca nu i-a lovit pe cei de langa geam.
    In 1989 dementii si-au castigat deptul sa faca ce vor in Romania……[Leo]

    Răspunde
  • @Klaxxy, sa știi ca nu am mașina si nici nu îmi doresc. Folosesc alte mijloace de transport.

    Răspunde
  • Astfel de fapte huliganice ar trebui incadrate la atentate teroriste. Trenul poate ramane fara mecanic daca acest primeste un bolovan in cap.

    Răspunde
  • Leo tu esti constient ca rolul mecanicului e pur decorativ, mai mult de paznic pentru locomotiva?
    Si cu el si fara el tot aia e, nu are ce sa se intample grav, stai linistit.
    Pana la urma poate muri in timp ce sta in cabina, oricum majoritatea arata cum ca sunt deja cu un pas in groapa sau la un infarct distanta de groapa.
    La fel cum si avioanele nu au piloti decat pe post de paznici, avioanele mergand automat, fara interventie umana.
    Sa stii ca foarte multi mecanici de tren si piloti de avion au fost prinsi cand dormeau mereu in post sau erau bauti manga, si totusi trenurile si avioanele mergeau, ca acestea nu sunt precum batrana dacie care sa aiba nevoie de un sofer la volan, ci sunt automatizate, o data pornite stiu singure sa isi faca treaba, nu au nevoie de sofer, sunt precum nou aparutele masini autonome, doar ca mult mai bune decat masinile autonome deoarece factorii de care trebuie sa tina seama sunt mult mai putini, traficul feroviar si aerian nefiind atat de complex precum cel rutier.

    Răspunde
  • „… rolul mecanicului e pur decorativ, mai mult de paznic pentru locomotiva…”
    „… avioanele nu au piloti decat pe post de paznici, avioanele mergand automat, fara interventie umana…”
    Doar o intrebare: din ce putz al constiintei societatii apar specimenele astea?
    Mare e gradina!…

    Răspunde
  • Anonimule eu cred ca tu nu ai creier si ai cutia craniana doar de decor. Cred ca este loc destul in capul tau de un depou si un hangar.

    Răspunde
  • Anonimule eu am impresia că pe tine te-au lovit în cap toate pietrele aruncate de retardați în toate trenurile care circulă în țara asta! Cum mă să spui că trenurile merg singure!!!?? Mai ales în România! Ai avut tu o idee așa micuță și modestă de parcă un muguraș de neuron ar fi vrut să încolțească (oricum singurul dealtfel). Dacă macanicul adoarme sau mai rău moare în timpul mersului, există în locomotivă un sistem denumit DSV (Dispozitiv de Siguranță si Vigilență) sau popular pedala mortului, dispozitiv pe care dacă nu îl acționezi la fiecare aproximativ 25 secunde, emite în primă fază un semnal sonor foarte strident în cabină iar dacă nici la semnalul sonor nu reacționezi, în următoarele 3-5 secunde locomotiva se frânează automat. Așa ca mai scutește-ne tu cu ideile tale că mecanicii dorm în timpul mersului.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.