Abia ce se căsătoriseră în luna iunie
Seat-ul Leon galben care venea dinspre Hanul lui Țintă spre Buzău și în care se aflau cei doi tineri a ajuns pe contrasens:
Impactul frontal cu autoutilitara care cobora Pasarela Nehoiu a fost violent.
Cei doi tineri, Alin Trifan (27 de ani) și soția sa, Alexandra (24 de ani), au fost preluați de ambulanțe din autoturismul galben mai mult morți decât vii:
Din păcate, tânărul șofer – inspector la Casa de Pensii Buzău – a decedat la UPU.
Soția sa, Alexandra – cadru didactic la școala din comuna Mihăilești – e în stare foarte gravă după ce ar fi fost resuscitată în mai multe rânduri.
După impactul cu autoutilitara, autoturismul Seat galben a fost izbit de un alt autoturism care venea din spate.
UPDATE 1:
Zona în care s-a produs accidentul (imediat după coborârea Pasajului Nehoiașu) figurează pe Waze ca zonă cu risc crescut de accidente din cauza șoferilor care intră/ies din benzinăria Lukoil (cu viraj stânga peste linia dublă continuă).
UPDATE 2 (23.30): Din păcate a murit și Alexandra!
Citește și:
Pingback:Abia ce se căsătoriseră în luna iunie – Buzoienii.ro - Buzău Expres
Nu vreau sa trag concluzii prea pripite, ca nu stiu ce s-a întâmplat.
În primul rand, Dumnezeu sa ii ierte. E chiar păcat ce s-a întâmplat, doi tineri care mor intr-un accident și nu e primul caz. Accidente vor mai fi din păcate, din cauza infrastructurii rutiere, școlile de șoferi sunt varză cu instructori care dorm atunci când elevul conduce și o practica plus teorie deficitară când vine vorba de predare la școlile de șoferi.
Revenind la accident, pot un pic sa îmi dau cu părerea pentru ca vad din poza ca ar fi fost o sicanare între ei. Cred cel mai probabil ca cel cu skoda este vinovat de producerea accidentului, cred eu. În al doilea rand acolo pe partea benzii de urgenta, ea se îngustează la un moment dat la intrarea pe pod și dacă ai „muscat” acostamentul, intri în derapaj. Probabil sau cred ca ei se întreceau, cel cu Skoda a venit tare din spate, iar el s-a dat la o parte si a intrat prea tare în dreapta, pe partea de pietris, intrând în derapaj și ducandu-se pe contrasens unde s-a lovit frontal cu autoutilitara. Asta cred ca s-a întâmplat.
…cel cu skoda trebuie luat la întrebări!… și este adevărat : este o porțiune de margine de carosabil foarte rău denivelată pe o porțiune destul de mare până la urcare pe pasarela!…nu s-a reparat zona aceea deloc ….au mai fost accidente acolo tocmai din această cauză….cine pe cine să mai facă dea în judecată acum?….eu aș pune separatoare de la pasarelă până la rond la han!…
Alo, Serviciul Rutier Buzau, lasati dracului statul la boscheti cu radarele vietii si iesiti in strada la preventie reala, nu mai permiteti circulatia pe acostamentul lat pe care cei ce nu ar trebui sa aiba permis de conducere il numesc „jumatate de banda”!
Bagati la cap : DN2/E85 are O BANDA PE SENS si un acostament lat de 2.5 metri! ACOSTAMENT pe care CIRCULATIA VEHICULELOR NU ESTE PERMISA!
As vrea sa vad gabori de la Serviciul Rutier cu zecile facand preventie activa, in prima faza blocand acel acostament cu autospecialele iar in a doua faza dand amenzi si luand permise pentru circulatie pe acostament.
Statul roman, Stat 100% esuat, are sute de mii de angajati complet inutili, frecatori de menta si plimbatori de hartii pe care noi trebuie sa ii platim. Fiti dracului utili sau mergeti dracului acasa ca oricum, cu voi sau fara voi tot aia e.
Pentru că unii au fluturi în cap nu trebuie oprită circulația pe acostament. Sunt tiruri care știu să meargă pe acostament.
Nu vă dați seama ce depășiri riscante ar fi dacă s-ar interzice circulația pe acostament și toate mașinile ar merge doar pe o bandă și blacate din loc in loc de cate o mașină care merge cu 60-70 km/h?
Exact. Ăștia-s ăia care merg ca oile încolonate pe banda 2, pe Transilvaniei sau pe Șoseaua Brăilei, ar fi dezastru să-i vezi pe toți încolonați pe banda de circulație, doar că unii-s mai sensibili sau habar n-au de șoferie, speriați de bombe.
Tot aud tampenia aia cu „acostamentul”.
Nene, daca e acostament, de ce nu are linie continua, ca sa fie clar ca nu ai voie sa circuli pe acolo?
Cum e la banda de urgenta pe autostrazi.
Asa cum e acum pe DN2, e linie intrerupta care separa banda de mers de acel asa-zis „acostament”. Cum „deuci” ca e vorba de acostament si cum deduci ca nu ai voie sa circuli pe acolo? E semnalizat in vreun fel? Restul sunt prostii si gogomanii.
De j-de ani de la Revolutie nu au reusit sa mai asfalteze o latime de 1 metru pe fiecare parte a drumului pentru a crea 2 benzi reale, o tin langa cu „acostamentul”. Repet, e delimitat de o linie intrerupta, nu sunt semne ca nu ai voie sa circuli pe acolo, nu e niciun indicator care sa spuna asta, nu am idee sa scrie undeva ca daca are sub x metri nu e banda, e acostament .
Astia cu drumurile, politia si altii ca ei, ce pazesc?!? Sa traga macar o linie continua de separare, ca sa fie macar un motiv sa iti atraga atentia ca e „ceva”. Asa cum e acum, cu linie intrerupta, pare doar o banda „economica”, facuta cu economie de asfalt si cu nepasare fata de vietile pierdute acolo…
Du-te si preda permisul, daca-l ai, ca esti un pericol public.
Ala e acostament 100%. De ce? Pentru ca dupa el nu mai urmeaza nici un fel de linie, urmeaza fix sant/camp. Si cam asta e definitia acostamentului, portiunea dintre partea carosabila si marginea drumului.
Ca s-a facut mai lat, ca nu s-a facut mai lat, astea-s probleme de discutat in alte locuri, ceea ce trebuie sa stie soferii e foarte simplu : pe E85/DN2 NU se circula pe acostament. Deloc! Sub nici o forma! Fara nici o exceptie. Iar cei ce vor linie continua doar pentru ca nu cunosc legislatia ar trebui sa primeasca un bilet de tren in locul permisului.
Este semnalizat ca acostament prin semnul de terminare banda, asa cum este dupa rondul lui Tinta. Aia cu neasigurarea la schimbatul benzii iarasi pica, nu este banda.
Dar cine mai urmareste semnele…
Mi se întâmplă adesea să ies de pe drumuri secundare pe E85. În localități. La intersecțiile acestea chiar există linie continuă nu că în rest. Știți câți șoferi mă lasă să mă asigur pe acest „acostament”? Niciunul!
Să susții că sub nici o formă nu trebuie să circuli pe această zonă înseamnă să nu ai nevoie sa circuli zilnic sau cel puțin săptămânal pe E85.
Dacă este greu să mărească puțin lățimea ar putea măcar să facă 3 benzi alternativ. Nu este cea mai bună soluție din punctul meu de vedere dar tot este ceva…