Accident teribil. Implicate, două BMW-uri, un VW și o mașină de gunoi RER
Șoferul din acest BMW de Tulcea a decedat pe loc. În total, patru persoane (doi bărbați și două femei) erau în acest BMW.
Din primele date, șoferul acestui BMW (care se îndrepta spre Buzău) ar fi vinovat de toată tărășenia (produsă pe șoseaua Buzău – Brăila în apropiere de Coco Rico – fabrica).
BMW-ul X5 a lovit față – spate un alt BMW de Brăila (care circula tot dinspre Brăila spre Buzău). BMW-ul de Brăila a fost proiectat pe contrasens, a luat un șpan unui VW de Buzău care circula regulamentar, s-a izbit de un cap de pod și s-a răsturnat în șanț.
BMW-ul de Tulcea (autovehiculul agresor, să-i zicem), după ce a împins BMW-ul de Brăila pe contrasens) și-a continuat deplasarea înainte și a lovit o autogunoieră RER (vezi foto mai jos).
Cele două BMW-uri au ajuns apoi în șanț, de o parte și de alta a drumului.
Au rezultat în total, un decedat și șase răniți (câte trei din fiecare BMW). Din spusele unora din cei prezenți, grav rănită ar fi una din persoanele din primul BMW.
Traficul e blocat total de mai bine de trei ore – circulația pe ruta Brăila – Buzău fiind dirijată prin Țintești. Polițiștii încearcă să refacă exact filmul evenimentelor – în condițiile în care indiciile sunt reduse, iar răniții sunt deja la spital.
Vom reveni.
Cel mai periculos drum , vina totala o au autoritățile pentru ca acel drum trebuia lățit , inclusiv reabilitat pentru ca deține mai multe denivelări care prezintă pericol pentru toți șoferi
Alt idiot cu „biemveu”, lipsit de discernământ și mare”expert” în arta pilotajului.
Cu cati cocalari cu BMW si Audi m-am trezit si eu in fata pe drumul ala…
Si occidentalii inca mai au sosele cu o banda pe sens. Da, ar fi mult mai bine latita, dar cat timp nu e, stai sub 100kmph si nu depasesti ca oligofrenul fara sa te asiguri bine.
Drumul național a fost reabilitat în zonă, este lin până după Bentu. Problema e la vitezomani. În localități nu sunt scuaruri precum în Ardeal, care să limiteze viteza, iar la intersecțiile cu drumurile secundare trebuie asumată schimbarea direcției de drum cu multe rugăciuni în prealabil. Acum, altă problemă în zona accidentului este că încă nu s-au trasat cu vopsea liniile de demarcare, deci e doar o limbă de asfalt neagră, lată de 8 m. Noaptea… Bănuiala mea e că primul BMW a frânat brusc, sesizând târziu utilitara RER, care nu știu ce presta la ora 22.00?!? Iar cum autoutilitarele alea-s praf dpdv tehnic, cu stopuri sparte sau becuri arse, condiții ar fi.
Gog, banuieli pot fi multe. Se pot face 100 de scenarii lejer.
La fel de bine putea fi scenariul ca BMW-ul mic i-a taiat calea BMW-ului mare din scurt si asta a declansat accidentul. Se intampla destul de des astfel de cazuri, iar Politia de obicei le incadreaza gresit ca le e mai usor sa zica ca cel ce are busitura in fata e vinovat si cel ce are busitura in spate e nevinovat.
Pana la urma s-a dovedit din filmarea de pe facebook (a celui din BMW mare) ca BMW-ul mare era vinovat, mergea in coloana foarte aproape de BMW-ul mic din fata, era atent la manele, facebook si fetite si n-a observat la timp ca in fata s-a franat asa ca a intrat din plin in BMW-ul din fata, neavand timp de reactie din cauza distantei mici.
Ce e surprinzator e ca a si murit din accidentul ala, nu parea viteza foarte mare, avand in vedere sectorul de drum pe care erau… uneori accidentele au rezultate ciudate, uneori se indoaie tabla inexplicabil de mult desi impactul era la o viteza foarte mica, alteori la viteze mari tabla abia se indoaie dar se lasa cu decedati in masina…