Adrian Petre, vicele CJ Buzău, solicitări către Compania de Drumuri și CFR
„Dopuri” aici se formează zilnic, îndeosebi când trece trenul de Nehoiașu, dar și la orele de vârf.
E vorba de intersecția de la Vernești a DN10 (Buzău – Brașov) cu drumul județean spre Haleș – Tisău (vezi VIDEO mai jos).
După cum s-a văzut în clipul de mai sus, unii șoferi, sătui de așteptat în coloană au cârmit-o pe marginea drumului (inclusiv cu tirul).
Alții, mai nervoși, au luat-o „nebunește” pe contrasens (vezi foto mai jos).
Problema e că drumul are o singură bandă pe sens, traficul e ridicat, iar șoseaua se blochează din cauza celor care vor să vireze stânga spre Tisău (dar reușesc cu greutate). În coloana formată, sunt prinși și cei care ar dori să meargă înainte (spre Cândești – Berca).
Iar când mai trece și trenul e jale, întrucât bariera se coboară cu 10 minute înainte ca „Nehoiașul” să-și facă apariția!
Implicare, Adrian Petre, vicele CJ Buzău
Adrian Petre, vicepreședintele CJ Buzău, a decis să se implice pentru rezolvarea problemei:
„Voi trimite două adrese oficiale către CNAIR și CFR. Celor de la CNAIR le solicit să lărgească drumul cu încă o bandă pe dreapta. E loc. În acest fel, cei care merg înainte n-ar mai fi blocați în coloană. De asemenea, voi solicita CFR să găsească o metodă ca bariera să nu mai fie coborâtă cu 10-15 minute înainte. E frustrant pentru șoferi și pasageri”
Schimbare de situație
Dacă înainte de ’89 în tren erau sute de persoane, iar la barieră, în mașini, așteptau doar câțiva, acum, în 2021, în tren sunt doar câteva persoane, iar la barieră așteaptă câteva sute.
Vom reveni.
Cei care vin dinspre Ploiești spre Berca-Nehoiu pot „scurta” enorm distanța si timpul pierdut la bariere dacă din DN1B virează stânga spre Merei, apoi la Zorești, în loc să mearga spre Vernești și să intre în DN10 așteptând la 2 bariere succesive, au o alternativă mult mai bună: la Zorești să facă stânga pe DC49 spre Săsenii Noi-Săsenii Vechi, apoi de acolo să intre pe DC50 care trece pe lângă Cârlomănești și iese în Cândești, de unde intri în DN10 fără a mai aștepta de 2 ori la barieră la Vernești.
DC49 și DC50 sunt asfaltate recent și se circulă bine pe ele.
Varianta asta poate fi folosită și dinspre Nehoiu-Berca spre Ploiești, ba chiar și de cei care au treabă în zona de sud a Buzăului, întorcându-se puțin de la Merei.
Decât 20 de minute de stat la bariere, mai bine mergi.
PENTRU VICELE CJ Buzău CAUTA MATA UN DIRECTOR DE LA C.F.R ….DUMITRU SE NUMESTE… ITI EXPLICA EL CE TREBUIE SA FACI…………. INTREBAREA ESTE PENTRU INGINERI……!!!!!!!!!!!!!!!!!!E DIN VERNESTI INGINERUL………………..apropo bree asta cu moderararea nu te pricepi publica mesajul si atit………….
Alo, dle Petre, dar ce zici de … dna Petre, aceasta asistenta de farmacie eminenta, care cu puterile ei proprii a penetrat adanc sistemul clientelar de Stat, ocupand functii peste functii in ultimii ani ?!
Ce ziceti de asta ?!
:))))))
Ce părere aveți de un pasaj denivelat ? Elimină intersectarea drumului rutier cu calea ferată. Nu vor mai exista cozi de autovehicule.
E strigator la cer ce se intampla pe tot traseul trenului spre Nehoiu, la toate barierele se sta cate 10 minute, in bataie de joc. Ar trebui fortati sa investeasca intr-un sistem care sa permita inchiderea barierei cu mai putin timp inainte de trecerea trenului.
Mai stati cativa ani si la cat se investeste in infrastructura feroviara, posibil ca trenurile sa fie puse pe butuci curand.
Georgel, esti culmea, ei nu isi permit sa investeasca intr-un sistem de bariera decent, iar tu visezi pasaje. Stii cat costa un pasaj care sa acomodeze si tiruri?
La intersectia de la Vernesti, insa, e foarte ieftin sa faci o banda in plus pe cateva sute de m, e bataie de joc ca nu se face.
Apreciez ca nu a adus nimeni in discutie iar un giratoriu, ca dupa ala de la bere (pentru care inca sustin ca cineva trebuie sa aiba dosar penal), mai lipsea si unul la intersectia cu drumul spre Hales.
Domnul Adrian Petre ar putea solicita celor de la CFR sa explice cu dovezi concrete daca se justifica numarul foarte ridicat de curse Buzau-Nehoiu si retur ale acestui operator privat, ca de exemplu: daca proftul acestui operator privat este rezultat din vanzarea de abonamente si bilete sau din subventia primita de la bugetul de stat ptr faptul ca efectueaza aceste curse spre o zona declarata defavorizata (orasul Nehoiu)? Cred ca ar fi corect sa fie redus numarul acestor curse strict ptr orele navetistilor (daca chiar exista acestia) ci nu un flux continuu aproape din ora in ora. Iar referitor la existenta sau neexistenta acelei subventii primite de la bugetul de stat ar fi corect sa stim si noi cei cateva mii de participanti la acest trafic infernal din zona Vernesti care trebuie sa asteptam cuminti fara a ne permite sa comentam prea mult in timp ce altii fac profit … si asta nu inseamna ca sunt destepti….stiu ei mai bine ce sunt
Alloooo, Dl. Petre ! Asteptam raspuns legat de Dna. Petre, suntem foarte curiosi cum o asistenta de farmacie a ajuns la un moment dat Director la Protectia Copilului si ce anume a recomandat-o in acel post ! Nu, nu au fost „vocea si talentul” dansei…
Portiunea de linie de la Buzau la Berca apartine CFR SA.Bariera nu poate fi inchisa mai tarziu, din motive de siguranta circulatiei.Daca ramane defecta o masina pe pasaj ,trebuie ceva timp pentru luarea masurilor specifice ,in vederea evitarii unei nenorociri…