Ar fi o greșeală întrucât e loc suficient pentru trei benzi

UPDATE:

Informația inițială publicată de buzoienii.ro a fost eronată.

Reporterul a primit un extras din proiect în care se pot observa cele trei benzi către Calea Eroilor și Averescu. Adică exact cum era înainte de începerea lucrărilor.


Astăzi, din întâmplare, reporterul buzoienii.ro a aflat că dinspre rondul Drăgăicii spre semafor din trei benzi câte existau înainte vor rămâne doar două!

Așa e acum, doar cu două benzi către Averescu și Calea Eroilor! Înainte a fost cu trei benzi (vezi foto mai jos):
Înainte de lucrările din zonă, erau trei benzi (se vede clar din imaginea de mai sus) către Averescu/Stadionului și Calea Eroilor

O greșeală (de proiect) întrucât e loc suficient pentru trei benzi!

Reducerea de la trei benzi la două ar fi o greșeală întrucât lățimea străzii e suficientă pentru trei benzi către Calea Eroilor și Averescu și două în sens invers.


Din informațiile reporterului buzoienii.ro o bandă pentru înainte va fi suprimată (de fapt, a fost deja desființată) ca să se facă parcare (!) pe partea cu stația GPL!

Consecința restrângerii de la trei la două benzi pentru înainte (Averescu și Calea Eroilor) va duce la:

1) Blocarea rondului Drăgăicii (în perioadele cu trafic crescut)

2) Blocarea Podului Drăgăicii cu coloane de mașini înspre Bd. Industriilor

3) Coloană mare și dinspre Bd. 1 Decembrie (mașinile nu vor mai putea intra în rondul blocat)

Soluție

Ar fi bine dacă Primăria Buzău și Poliția Rutieră vor lua la puricat proiectul actual și să-i ceară proiectantului (cât încă nu-i prea târziu) modificarea lui așa cum era înainte: cu trei benzi către înainte.

loading...

41 de comentarii la „Ar fi o greșeală întrucât e loc suficient pentru trei benzi

  • Din pacate pare ca majoritatea proiectelor din buzau sunt facute de amatori ( iar finalizarea lor se face prin multe ‘incercari’ mai mult sau mai putin reusite )

    Răspunde
  • Proiectantul asta e un ageamiu calificat! Iar cei din primarie care au acceptat asa ceva sunt niste diletanti! Ne meritam soarta! Transormarea asta a Buzaului deja a inceput sa miroasa urat tare. Intrebarea ce o pun eu acum e valabila pentru toti cetatenii: cine ne da noua timpul inapoi pierdut zilnic in coloane pe la semafoare? Faceti un calcul sa vedeti cat timp pierdeti acum in trafic comparabil cu perioada de dinainte de „marea modernizare”.

    Răspunde
    • Nu-ți place orașul, mută-te, asta e soluția pt tine.

      Răspunde
      • De fapt sa te muti tu si cei cativa ca tine care sunteti nemultumiti de orasul asta asa cum era el de pe vremea cand fusese modernizat de oameni cu cap, nu de pseudo-priceputi incapabili sa-si administreze macar banii proprii.

        Răspunde
  • Și ce daca? Nu este un citat preferat acel „numai cine nu muncește nu greșește” ? Asta e, se face, se reface până când o sa fie bine sunt niște costuri asumate doar ca pe timpul, banii și nervii tuturor

    Răspunde
  • Orasul Buzau este condus de un proiectant misterios. Care transforma orasul intr-unul de 30 de minute. Inainte era de 7 minute.

    Răspunde
    • Bătaia jocului de cur-tea marțială…

      Răspunde
  • De ce au făcut scuar cu borduri până la semafor ?…se anulează a treia bandă!…nu ați vz projectul?…

    Răspunde
  • Slavă cerului si pământului că PT PRIMA OARĂ RECUNOȘTI O GREȘEALĂ A CUIVA DAR O FACI DULCE. OARE NIMENI NU A VERIFICAT CE A SCRIS NEFERICITUL DE PROIECTANT ÎN PROIECT? SI AI OMIS CEVA, PE PRIMA BANDA MERGEAU DOAR CEI CARE FĂCEAU DREAPTA SPRE UNIRII. ÎNTREB FIRESC, CINE PLĂTEȘTE ORELE SI NERVII SI COMBUSTIBILUL, POLUAREA ETC??? NIMENI.

    Răspunde
  • ESTE O MARE GRESEALA.
    TOT CE SE FACE ESTE O SUITA DE MARI ERORI !

    Mai judeca cineva din cei din conducere ? Fac pariu ca proiectantul nu a facut asa de capul lui , i s-a cerut asa ceva! 2 benzi !

    Cin’ sa fie , ….. cin’ sa fie …… ? Secretul lui Polichinelle ….

    Răspunde
  • Coada care se formeaza pe Al.Marghiloman de la intersectia cu strada Brosteni pe sensul catre Unirii, datorita semaforizarii rondului giratoriu de la Episcopie tot nu o vede nimeni?
    Numai azi am pierdut cel putin 25min ca sa parcurg acea distanta!
    Unde este marea fluidizare ce ar trebui sa fie datorita semafoarelor inteligente? 🙁
    In alta ordine de idei, credeti ca vor incape 2 autobuze in paralel si simultan in acest sens giratoriu de la Pod Dragaica? Nu cumva „maretul” proiectant si-a bagat coada si acolo?!

    Răspunde
  • Oraș de 30 de minute ? Poate cu elicopterul, cu auto faci 90 de minute. Nici pe Colentina la orele de vârf nu mai faci 30 de minute.

    Răspunde
  • Tot timpul se dă vina pe proiectant. Se știe cine e vinovatul ! Nu proiectantul decide înființarea parcărilor ! Pentru afectarea structurii de rezistență a podului cine răspunde ? Cum se circulă azi prin Buzău !? Mobilitate urbană ?

    Răspunde
  • Cum am putea sa-l cunoaștem și noi pe acest proiectant?

    Răspunde
  • In ultima vreme doar lucruri prost gandite se construiesc in oras, iar cei ce aplauda se bucura de simplul fapt ca se face. Ne scade calitatea vietii pe zi ce trece doar ca primarul sa “bifeze” ca a facut ceva… trist.

    Răspunde
  • Dle Tereacă!
    Am o mare rugăminte la dta!
    1. Te rog să menționezi un document oficial, ceva, de unde să rezulte că acest rond are vreo legătură cu Drăgaica sau dacă există vreo Stradă a Drăgăicii în Buzău.
    2. Dacă nu există această stradă, de ce insiști să ne induci mereu în eroare cu această locație fictivă „Rondul Drăgăicii”? O faci intenționat? În ce scop?
    Eu găseasc așa:
    Casa de Pensii are sediul pe Bd. Industriilor nr. 1.
    Link către un comunicat oficial recent pt. dovadă:
    https://cjpbuzau.ro/2024/02/comunicat-desfasurarea-activitatii-in-cadrul-cabinetelor-de-expertiza-medicala/
    Hotărârile CL care fac referire la gestionarea parcărilor din fața platformei Drăgaica menționează că se află pe Bd. Industriilor, chiar specifică „in zona Drăgaica”.

    Răspunde
    • De aproximativ doi ani Bd Industriilor se termină în intersecția cu Calea Bucuresti. De acolo până la podul Drăgăicii strada a fost rebotezată strada Drăgăicii. Puteți verifica și pe Waze: există strada Drăgăicii și podul Drăgăicii.

      Răspunde
      • Dle Tereacă! Eu te-am rugat de o dovadă oficială! Waze?!?? Ăsta e argumentul dumitale?! De ex. Google Maps spune altceva.
        Ceva a găsit B.E., însă nu vă dă dreptate. În acel material zice că str. Dragaicii este fostul Industriilor DOAR pe porțiunea dintre str. D. Filipescu și sens giratoriu cu Sos. Bucuresti! Deci nu cuprinde podul și porțiunea până la intersecția cu Unirii! Vă rog, ceva oficial.
        Oricum, din asta tragem concluzii: Conducerea Casei de Pensii habar nu are pe ce stradă au sediul! Primăria însăși habar nu are de schimbarile pe care le face, din moment ce în anul 2022 are o HCL în care menționează că Drăgaica se află pe Bd. Industriilor!

        Răspunde
        • Dacă v-am spus că știu eu, ce dovadă mai voiați în plus :)) ? Iar podul așa se numește, podul Drăgăicii.

          Răspunde
        • Începând de azi, denumirea Strada Drăgăicii apare și în Google Maps.

          Răspunde
    • Presupun că toate schimbările sunt *bine gândite de conducerea de la primărie*, pentru a diminua traficul rutier în acest „oraș deschis viitorilor bicicliști”; 70 la sută biciclete, 30 la sută mașini.

      Răspunde
      • In cartierul 23 august când asfaltați? Sunt prea putini votanți la case…bine că ați rezolvat strada Transilvaniei că ăștia sunt foarte multi Intr o casa asta Asa că concluzie….

        Răspunde
  • De ce atatea borduri, scuaruri? Doar ca sa crestem pe hartie numarul de metri patrati spatiu verde pe cap de locuitor? Spatiile alea vor fi pamant si atat. Sau mancatoare de panselute pe care le ura masina Urbis blocand o banda. Ca sa nu mai spun ca ingusteaza inutil suprafata de rulare masini. Nu mai poti ocoli o groapa, ca or sa apara, cu siguranta, nu mai poti ocoli un biciclist, nu mai poti evita o posibila tamponare, ca te duci cu roata in bordura. Ce avea daca era delimitare cu marcaj pe asfalt, banda dubla? Ca doara nu mergea nimeni pe contrasens! Ca si pana acum. Totul facut parca inadins numai sa incurce, nu sa ajute traficul. Iar faza cu vesnicul tap ispasitor „proiectantul e de vina”, ei bine… nu prea mai tine. Gafele sunt in alta parte.

    Răspunde
  • In ritmul asta,cred ca giratoriul va fi inaugurat odata cu inceperea Targului Dragaica. Sugerez distinsei conduceri a primariei Buzau,sa monteze cu aceasta ocazie,in mijloc,o tiribomba ,cotomedie,ceva ,pe modelul celorlalte
    giratorii( avion,locomotiva,calaret…).

    Răspunde
  • Oricum, e aiurea sa zici Rondul de la Dragaica. Unde-i Dragaica si unde-i rondul? Ce are Dragaica cu prefectura, sa zic asa…
    De ce n ar fi rondul de la Dragaica cel de la intersecția cu Soseaua București?

    Răspunde
  • Or sa fie trei benzi ! Va speriați degeaba ! Lucrarea nu e terminată ! Iar dacă vor rămâne doua ar fi tot la fel de bine! Nu putem sa. E sufocam ca Stimații cetățeni” buzoieni” vor numai parcări, benzi desenate și iar parcări! Trotuare nu lettebuke, parcuri nici atât! Spații verzi între blocuri nu vor ! Ei vor doar sa-și târască joarsele de 20 de ani de la moara pana la gara ! Pentru ei lumea înseamnă mașina și parcare! Restul nu contează ! Ia mai lăsat mașinile acasă bai buzoienilor ! Mersul pe jos e sănătos! Ni vedeți ca aveți copiii grași ! 50 % sunt obezi ! Dacă stai la intersecția aceea vara pe la 5 seara nici nu poți sa respiri de fum! E dezastru!

    Răspunde
    • Bengalezule, tu știi ce spui? Tu știi ca nu există trotuar pe șoseaua Spătarului, pe Șoseaua Constanței și că pe aici circula un autobuz pe oră? Și ca tovarășii noștri au „aruncat” stațiile lor moderne în mijlocul noroaiele, fără sa ai cum sa stai în acele stații? Și ca din stații pana la serviciuse merge pe marginea șoselei și ne zboară haine ele de pe noi când trec tirurile. Sa mergi tu și tovarășii din primărie mă, cu autobuzul.

      Răspunde
  • Parca ar fi prima oare? Si pe Unirii au disparut cate o banda pe fiecare sens..

    Răspunde
  • Oraș fluid ? Ha ha ha. Cea mai tare glumă.
    În sfârșit a deschis ochii și redacția.
    Am traversat sectorul 6 cu populație de 333.000 de locuitori, mai repede decât am traversat Buzăul.
    Parcarea respectivă se face cu dedicație băieți. Verificați cine are pensiunea/gpl/cafeneaua de acolo. Nu cumva sunt protejați de foști grei din politică/politie?
    Așa se face jurnalismul , prin investigație cum face RECORDER. Si pe urmă se cere socoteala celor vinovați.

    Răspunde
  • Mai multe benzi nu rezolva traficul, de asta și-au dat seama țările din vest de zeci de ani. La noi văd ca nu se înțelege, inclusiv în redacția buzoienii

    Răspunde
    • Dacă considerați ca aveți dreptate atunci să lăsăm doar câte o singură bandă de mers pe toate străzile din orașul Buzău. Nu? Sau mai bine ne explicați cum de înaintea acestor schimbări orașul avea un trafic fluid și se putea circula normal chiar și la ore de vârf , iar acum este un haos total unde timpul de traversare a Buzăului a crescut de x4 x5 ori . Ceva nu se leagă și ne cam dǎ cu virgula.

      Răspunde
  • Aceasta modificare este cu siguranta o decizie neinspirata si contrara nevoilor si intereselor locuitorilor din zona. Sunt de acord ca ar trebui sa existe si o banda pentru parcare, insa sacrificarea unei benzi de circulatie este exagerata. Aceasta schimbare va aduce probleme majore de trafic, blocarea rondului si a podului, ceea ce va afecta foarte multi soferi care tranziteaza aceasta zona in fiecare zi. Sper ca autoritatile responsabile vor lua in considerare solutia propusa de reporterul buzoienii.ro si vor gasi o modalitate de a remedia aceasta greseala de proiect. De asemenea, este necesara o mai buna comunicare cu cetatenii inainte de a face astfel de modificari care pot afecta in mod negativ comunitatea. Avem nevoie de solutii durabile si eficiente pentru problemele de trafic, nu de decizii luate pe repede inainte. Sper ca vocea noastra va fi auzita si se va lua in considerare modificarea proiectului in favoarea tuturor cetatenilor din Buzau.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.