Ar fi rușinos ca UMB să termine drumul prin aer, iar Nurol să nu-l facă pe pământ!
„Ăia, turcii, ce fac ? Nu se vede nimic la ei!”
„Degeaba ne căznim noi să dăm gata podul în decembrie, dacă turcii nu termină partea lor”
De sus, de pe pod, muncitorii lui Umbrărescu încep să se uite tot mai des cu o anumită frustrare, de înțeles, înspre lotul Nurol.
Iar adevărul ăsta e. Ar fi cam rușinos pentru Nurol ca Umbrărescu să termine autostrada prin aer (adică podul uriaș de 1360 de metri), iar turcii să nu fie în stare să amenajeze pe pâmânt 400 de metri de autostradă și bretelele de legătură cu șoseaua Buzău – Brăila.
Dacă muncitorii lui Umbrărescu se apropie de finalizarea podului uriaș, dincolo, la turci, e doar praf:
E flagrant ce se întâmplă acum la intersecția celor două loturi de autostradă.
Pe de o parte, o firmă românească, pusă pe treabă, cu sute de muncitori, iar dincolo câțiva lucrători plictisiți care spun, asta e, a venit iarna, mai vedem la primăvară.
E drept, turcii de la Nurol au termen contractual octombrie 2025, dar era un lucru de bun simț să fi făcut și ei măcar legătura cu DN2B.
Muncitori UMB: „Dacă ei nu pot, să ne lase pe noi. Facem noi, într-o lună, legătura!”
Citește și:
Se laudă Umbrărescu că fac ei într-o lună treaba altora, dar ei nu au fost în stare să respecte termenele inițiale din contract.
Din fericire una e parerologia si alta procesul-verbal de receptie care consimte niste obligatii de ambele parti, unele tehnice si juridice mai ales. Nimeni nu-ti da tie in circulatie un nod rutier lucrat pe un sfert si care are aport ZERO la siguranta si durata totala a deplasarilor ba mai mult ar incurca si mai mult lucrarile ramase de facut acolo – adica un pod de 1.2 km pe uscat si la care abia s-au turnat cateva coloane la capatul dinspre Spataru iar restul abia sunt armate sau cu armaturile pe pamant. Gandeste!
Rusinos nu e ca turcii sunt in grafic iar UMB la limita ci ultimii 35 de ani in care unii care au fost pe rand viceprimar, deputat, al treilea om in stat, presedinte de partid, pm si acum candidat la sefia statului si noi nu avem o sosea de centura completa.
Problema e ca, precum orice organ de presa respectabil, intrebi muncitorii/inginerii/surse anonime, nu beneficiarul sau constructorul oficial.
Apropo, aici nu merge cu „lasa ca dupa 5 ani facem noi o romaneasca cu banda unica”.
Articolul este tendentios și fără argumente. Este corect să faci un reportaj documentat!
Bine punctat, cine a oprit Partidul Unic sa facă drumuri și centuri în ultimii 30 ani ?
Hai sictir ca dacă nu era Partidul unic și acum mergeai pe DN 2. Au umplut Transv de șosele, dar Moldova ramasese în antichitate.