„Așa arată munca la superlativ”
Sunt imagini de pe șantier care au devenit virale.
Au fost filmate noaptea la viitorul nod de la Rm. Sărat al autostrăzii Buzău – Focșani.
Cei care au vizionat imaginile sunt încântați. „Da, se poate lucra și în România ca afară!”
Filmarea a fost realizată de Raduca P Drum, un youtuber care se ocupă cu monitorizarea lucrărilor de infrastructură.
Un comentariu i-a atras atenția reporterului buzoienii.ro:
„Ehh, da! Asta înseamnă muncă. Așa arată munca la superlativ. Prea puțini cunosc asta în țara asta. E, la noi abia acum se face educația muncii. Uitați-vă atent, aceste imagini sunt Esența muncii cele mai corecte care trebuia executată din 1990 încoace peste tot, pe tot cuprinsul țării. Și eram departe în orice domeniu: metalurgie, industrie grea, ușoară, industrie alimentară, construcții, transporturi etc.”
Sunt mărturii că firma lui Umbrărescu (și subantreprenorii) fac schimb de noapte în în zona Vadu Pașii.
Citește și:
Tocmai d-aia a fost Ceaușescu asasinat! Ca nu cumva să ajungem prea departe. Rusia bolșevizată și Occidentul colectiv nu aveau nevoie de un competitor care să le diminueze profiturile ci de o colonie de unde să jefuiască astfel încât să-și mențină ridicat nivelul de trai.
Este foarte bine că am intrat în UE și NATO. Acum suntem vaccinați, imunizați, știm cu ce se mănâncă aceste organisme. Dacă n-o făceam rămâneam cu gâtul întors și cu senzația, mamăăă… ce-am mai fi făcut dacă eram membrii UE și NATO! Na, acuma suntem!
Și am ajuns să ne mirăm că o firmă poate trata la modul serios un contract. Că-i firma unui cetățean de la Bacău, că în spatele lui se află de fapt un serviciu secret al statului, nici nu mai are importanță. Cert este că s-au plictisit și colaboraționiștii să-și piardă o bună parte din viață petrecând-o pe șosele modeste în gipanele lor cu mulți cai putere.
Nu pupam noi autostrăzi dacă situația geopolitică actuală și posibil viitoare nu ne transforma într-un hub și loc de tranzit al mărfurilor aproape obligatoriu dintre UE și Asia cel puțin.
Altfel, TOȚI cei care au punctat în cv titulatura de politician, în România ultimilor 33 de ani, ar trebui trași pe roată dacă la întrebarea ”DE CE acum e posibilă o autostradă de sute de km, în 2 ani (ca execuție mă refer), și până acum nu?” ar deschide măcar gura să încerce un răspuns. Nu e multă inteligență de jignit în țara asta, judecând după deciziile populare luate, dar măcar de lene și tot ar trebui să tacă.
UMB profită de incapacitatea statului român și de glumele de alți constructori fripturibili, atât. Oricine poate executa lucrări noaptea, iarna sau în 3 schimburi, DACĂ există muncitori plătiți corect pentru asta, nu e nicio inginerie și se numește investiție printr-o marjă de profit pe termen scurt mai mică. Curios e altceva, cum de UMB a fost capabilă să ofere un preț și cu 15% mai mic față de competitori, acesta am înțeles că a fost și motivul pentru care nu a fost contestat decât pe un lot din vreo 8 sau 9 adjudecate, nu egal sau mai mult decât însuși statul român a aproximat că va costa edificiul? Asta înseamnă poate că unele metehne vechi ale statului român nu se schimbă, deși există oameni care încearcă să o facă în nume propriu.
Eeee, cum, daca nici Pixel nu stie si nu vede cate o conspiratie in toate…., cine sa mai stie….?!
Pune mana la munca, lasa „munca” de birou si salariul pe 15 si 30 ale lunii….
Te-ai atrofiat.
Ar trebui să se facă o știre despre noi toți care mergem la muncă și ne facem treaba pentru care suntem plătiți !