Așa ceva nu s-a mai văzut de pe vremea lui Ceaușescu!
O adevărată armată! Armata portocalie a fost filmată azi în jud. Buzău:
Sunt zeci de fierar betoniști mobilizați de Umbrărescu pe podul de la Rm. Sărat.
„Câtă frunză, câtă iarbă”, a titrat inspirat Raducu P Drum, băiatul cu drona care filmează viitoarele autostrăzi din România.
Armata portocalie nu e doar sus, pe pod. E furnicar, de camioane, și jos, sub pod:
Cu o asemenea forță e clar, de acum, pentru oricine (poate cu excepția cârcotașilor talibani de la API, aripa USR) că Umbrărescu va da gata în acest an Buzău – Focșani.
Toți fierar-betoniștii din imaginile de mai sus se vor muta când vor termina aici pe podul A7 de la Buzău.
Cei care veți urmări întreaga filmare de azi a lui Raducu P Drum (vezi mai jos) trebuie musai să parcurgă și comentariile. Merită:
„Ăștia sunt de pe altă planetă. Planeta muncii!”
„Boost de adrenalină pentru cei care încă mai cred în țara asta”
„Filmarea asta trebuie data la PROTV la ora 19. Cu asa ceva ar trebui sa inceapa stirile, sa vada lumea ca se mai misca ceva in tara asta”
„Comunicat API: Totul este în Photoshop! Vă spunem noi cǎ șantierul este părăsit”
„Zici că e un șantier din China”
„Ăștia în pauza de masă termină și lotul 3 de pe A0 sud”.
Un comentariu, în plus, mai face și reporterul buzoienii.ro: „Așa ceva nu s-a mai văzut pe un mare șantier din România de pe vremea lui Ceaușescu!”
Citește și:
Îmi amintesc de podul de la Brăila, un mare tam-tam electoral,toată floarea cea vestită se înghesuia să și-l atribuie,podul lui Tudose…Grindeanu….inaugurări cu președinte….Un mare fâs,o lucrare făcută pe genunchi, de proastă calitate, despre care toți tac mâlc! Când I se arătau șuruburile lui Grindeanu râdea ironic!
O altă capodopera,drumul vinului! Mergi domnule Tereacă de la Hales la Monteoru și vezi cum arată!
Îmi este teamă că și aici este același tam-tam electoral de 2 lei!
Sunteți influentat negativ de media de scandal. Podul de la Brăila este excelent, n-are nicio problemă. E normal ca asfaltul să se strice, vara, pe caniculă, din cauza camioanelor încărcate cu piatră peste limitele admise. Dovadă că asfaltul s-a vălurit doar pe sensul către Brăila. Dar s-a frezat si se va turna un alt strat. Vina aparține exclusiv statului român că nu a pus cântar la intrarea pe pod. Pentru Delta Dunării podul de la Brăila e extraordinar, pentru industria locală, pentru turism etc.
https://www.digi24.ro/amphtml/stiri/economie/transporturi/grindeanu-acuza-constructorul-podului-peste-dunare-de-santaj-ne-solicita-230-de-milioane-de-lei-ca-sa-dea-drumul-la-circulatie-2812539
Ia uite,Tereaca, aici unul dintre șefii tăi, Grindeanu, zice ca nu au făcut treabă bună cu podul Brăilei și ca au cerut și bani în plus sub forma de șantaj.
Sunteți prost informat. Articolul nu are nicio treabă cu podul în sine. Face referire la calea de acces către pod fără a mai ocoli pe la Baldovinești. Iar We Build nu vrea să deschidă acest drum, ca și pe cel către Jijila, mai devreme de termenul limită (deși ambele obiective sunt gata). Între CNAIR și We Build exista un litigiu, We Build acuzând tocmai faptul că nu a protejat asfaltul de pe pod permițând accesul camioanelor încărcate cu piatră de la carierele din jud. Tulcea.
„Autoritățile competente pentru verificarea tonajului a transportatorilor lipsesc din peisaj. Poziționarea unui cântar la întrarea pe pod ar rezolva o bună parte din aceste probleme, accentuate de temperaturile ridicate. Și canicula de-abia a început. Inexplicabil cum autorităților nu iau nicio măsură pentru restricționarea circulației autovehiculelor de mare tonaj pe pod, zilnic traversându-l zeci/sute de mașini încărcate cu piatră pentru drumurile din Moldova”.
Marian Sandu, consilier județean Tulcea
„E normal ca asfaltul să se strice, vara, pe caniculă, din cauza camioanelor încărcate cu piatră peste limitele admise!”
Sunteți influențat electoral domnule Tereacă sau eventual financiar! Nu este deloc normal! DN 2 E85 are cred peste 20 de ani, este poate cel mai circulat drum…tiruri peste gabarit și câte și mai câte de mare tonaj pe sute de km. și nu s-a mai stricat asfaltul! Totul ține de calitate! Știți cine a construit DN 2, câte licitații a mai câștigat după aceea și de ce?
Mai mulți muncitori erau cu 2 zile înainte de inaugurarea celebrului parc iazul morilor sau 2 zile până la referendum ,va mai amintiți!
Lasă că vezi tu când intră fundamentaliștii useristi:))
E normal sa se faca valuri daca e facut in bataie de joc, poate. Daca ar fi asa, multe poduri ar fi in valuri, dar uite ca nu sunt
Poate ne spui și cati au contract de munca legal și câți lucrează la negru. Acum câteva zile ne ziceați ca ITM a găsit 200 de muncitori la negru si ca au fugit pe câmp și ia fugărit jandarmii sa ii prindă.
Ăia nu au fost pe loturile lui Umbrarescu , vai de capul tau Ioane:))))
Indiferent de de greutate ,firmele de transport varsa bani grei in visteria statului. de ce nu se fac sosele de calitate? unde sunt acei bani? cum se intampla la noi ca avem cele mai grele masini , cei mai grei jucatori (fac referire la fotbal),cei mai grei oameni (cand e vorba de trotuare),cele mai multe masini (cand e vorba de agolmeratie),cei mai corecti oameni (cand e vorba de controale) etc etc… asa de tare conteza ca e la Umbrarescu ca e la Mitica oameni la negru ? suntem sau pretindem sa fim in U.E. de ce sunt oameni angajati la negru?