„Avem trei autobuze lovite într-o săptămână!”

Un autobuz Mercedes al Trans Bus a fost indisponibilizat azi, după ce un puști de 18 ani a scăpat autoturismul (VW Golf) de sub control la urcarea pe podul de la Marghiloman.

Autoturismul s-a înfipt în autobuzul (de pe traseul 8) care circula regulamentar
Autoturismul urma să urce podul (dinspre Horticolei), autobuzul nr. 8 îl cobora
De pe această bretea (cu cedează trecerea) a venit autoturismul. Șoferul și două fete (toți de 18 ani) au ajuns la spital

Ieri a fost indisponibilizat un alt autobuz Trans Bus, marca VDL Berkhof Amabassador.

Un autoturism care circula pe banda 2 (lângă ax) pe str. Transilvaniei a virat înspre str. Oltului fără a se asigura în oglinzi dacă pe banda 1 circulă ceva. Ghinion, tocmai atunci venea autobuzul.

Conform inginerului șef de la Trans Bus, un alt autobuz a fost lovit săptămâna trecută. „S-au pus pe noi! Accidente au mai fost, dar niciodată atâtea la interval de câteva zile”, a spus acesta.

Glumă pe facebook: „Cred că șoferii ăștia au fost pe maxi-taxi și caută acum să se răzbune”

La Trans Bus urmează să ajungă în această primăvară un lot de 13 autobuze electrice, valoarea unui fiind de 350de mii de euro.

Primul autobuz electric din lotul de 13, marca BYD Europe, a ajuns săptămâna trecută la Buzău

Pe lângă electrice, Trans Bus va mai cumpăra 20-25 de autobuze second hand (Euro 5) pentru a putea renunța total și definitiv la cele 28 de BMC-uri galbene (fabricate în 2008).

Citește și:

loading...

10 comentarii la „„Avem trei autobuze lovite într-o săptămână!”

  • Dar de ce nu vorbește reporterul și despre agresivitatea la volan a șoferilor Transbuz. Trei cazuri concrete care mi s-au întâmplat personal cu șoferii Transbuz în oraș și, la 40+ ani, nu cred ca ma poate acuza cineva de teribilism.
    Caz 1: eu mergând regulamentar, pe culoarea verde a semaforului, banda 1, dinspre Unirii Nord, înspre Unirii Sud. Autobuz Transbuz, întra în intersecție dinspre Clubul Polițiștilor și ma „impinge” pe banda 2, I ciuda faptului ca trebuia sa stea la stop și sa acorde prioritate.
    Caz 2: Așteptând regulamentar în spatele unei mașini de gunoi RER, p Bălcescu, în dreptul No Limit, pe sensul spre Crâng. Don fata trafic, deci nu se putea depăși. Din spate, surpriza, ați ghicit. autobuz Transbuz, dandu-mi flash-uri și claxoane, deși nu aveam unde sa ma duc.
    Caz 3: Astăzi, in giratoriul de la Carrefour, eu înscris în giratoriu pentru a merge înspre Mărăcineni, autobuzul Transbuz nu tine cont de regulile de circulație din giratoriu și aproape ma loveste. Chiar aștept un punct de vedere al conducerii Transbuz! Și data viitoare, voi suna la Politia Rutiera pentru a raporta numărul autobuzului și cursa. Și va rog si pe voi, ceilalți cititori, care v-ati confruntat cu agresivitatea la volan a șoferilor Transbuz, sa luați atitudine aici, pentru a schimba ceva. Menționez ca am carnet de mai bine de 20 de ani, nu am avut niciun incident pana în prezent (excepție cele relatate) și am urmat și scoala de Defensive Driving a lui Titi Aur.

    Răspunde
  • Pe Transilvaniei am văzut de multe ori faza asta cu mașini care circulă pe banda 2 și virează dreapta pe străzi laterale direct, uneori și fără semnalizare.

    Răspunde
  • Ar fi interesant sa avem o analiza comparativa, pe mai multi ani (sa zicem un deceniu, ca sa fie relevant) a accidentelor usoare in care au fost angrenate microbuzele Maxi-Taxi din anii trecuti si autobuzele Transbuz.
    Dincolo de ce prezinta, corect, dl Razvan in postarea anterioara, eu cred ca mai este un motiv. Istoric vorbind, Buzaul a fost croit meschin, ca targ de provincie, cu strazi inguste, sinuoase si foarte ingramadite. Pe aceste strazi, autobuzele de mare capacitate se descurca foarte greu. Oricat de profesionisti ar fi soferii lor (si nu sunt!), masivitatea autobuzelor pe strazile inguste nu face decat sa obtureze traficul, cu toate necazurile de rigoare.
    Poate ar fi bine sa tina cont si de aceste aspecte Primaria Buzau cand face planurile pentru dezvoltarea urbana si contracteaza autobuze concepute pentru New York si Paris…

    Răspunde
  • Nu, Klaxxy, este o falsă problemă faptul că străzile sunt înguste. Dacă dorești, caută pe net poze din alte țări și orașe vechi, istorice, cu străzi cu adevărat înguste, și unde circulă troleibuze – nu doar autobuze! – și chiar troleibuze dublu-articulate, adică cu 2 burdufuri, nu numai cu unul, cum avem și noi unele prin Buzău.
    Nu, Buzăul și străzile sale sunt ok pentru transport public de capacitate, ba chiar dacă ar fi fost mai mult interes Buzăul trebuia să aibă deja troleibuze pe liniile 7 și 8, dar mafia boșcobârlistă a „tolerat” sistemul-căpușa maxi-taxi, că partidului X i se pare că i „alocase” șmenul maxi-taxi ca să „producă”, așa cum altă șatră d-asta numită „partid” se ocupa cu salubrizarea șamd șamd.
    Trebuie să trecem de mentalitatea de târg provincial, Buzăul are potențial și îmi place că domnul Toma VREA să facă ceva, să miște lucrurile.
    Da, mai și greșește, dar între a greși încercând să facă ceva si a dormi pe ei ca ăia de dinainte, eu îl prefer pe domnul Toma fără nicio ezitare.

    Răspunde
  • Sunt si soferi nesimtiti printre cei de la TransBus, cat si printre ceilalti participanti la trafic.
    Totusi cei dintai nu respecta intrutotul regulile de circulatie.
    Exemple? mai jos:
    – Oprirea in statie se face in mijlocul sensului de mers si nu in alveola special creata pentru statia de autobuz.
    – Viteza de deplasare rar este de 50km/h, formandu-se cozi in ma lor in majoritatea cazurilor;
    – De multe ori la momentul iesirii din statie, nu semnalizeaza acest lucru
    Nu in ultimul rand stilul de conducere denota o aroganta anume, specifica TIR-istilor intalniti pe drumurile patriei.

    Răspunde
  • + vorbit la telefon (cu telefonul la ureche) in timp ce conduc/ies din statii.

    Răspunde
  • Soferii tansbuz se cred dumnezei! Nu de putine ori am evitat ca mi au intrat in fata nu acorda prioritate nu respecta nimic sa fie si dansii verificati

    Răspunde
  • Intradevar pot sa confirm ca soferii de autobuze au obiceiul sa cam taie fata, de multe ori din scurt rau de tot, daca nu apouci sa franezi brusc iti pot provoaca daune serioase.
    Si recent am observat ca ii mananca si talpa, daca mergi preventiv, ei se baga imediat in depasiri si forteaza revenirea pe banda, totul pentru a mai avansa 1-2 masini in fata, iar uneori fac asta chiar inainte de statii… de neinteles manevrele astea in conditiile in care stii ca in 50m trebuie sa opresti in statie langa bordura.

    Răspunde
  • La Buzau inca mai exista soferi care merg pe principiul ,,las-o ma ca merge asa…” Haideti sa sesizam Politiei rutiere asemenea fapte si se va termina in 1-2 ani si cu acesti absolventi de scoli profesionale.

    Răspunde
  • La fără număr înainte !

    Poate se-abate necazu’ un pic și pe burdufate…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.