Azi s-a semnat contractul cu turcii pentru Centura de Sud a Buzăului

Prim-ministrul Marcel Ciolacu a venit azi la Buzău la semnarea contractului pentru Centura de Sud a orașului Buzău la nivel de autostradă:

Contractul a fost semnat cu o asociere de trei firme din Turcia: NUROL INŞAAT VE TICARET (lider) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET.

„Aveți grijă!”, le-a transmis Grindeanu constructorilor turci. „Primul ministru al României e chiar de aici din Buzău. E clar că va fi cu ochii pe voi”, a spus azi la conferința de presă ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Centura de sud a Buzăului, 14 km, parte din A7, pleacă din marginea pădurii Spătaru, traversează zona din sudul Zonei Industriale a Buzăului pentru a se termina cu un pod de 1,2 km peste stația de cale ferată Buzău Est și drumul național Buzău – Brăila (vezi hartă mai jos).


Centura de Sud a Buzăului la nivel de autostradă trebuie făcută în timp de 20 de luni.

E o lucrare dificilă, cu multe lucrări de artă – 8 poduri (din care unul de 1,2 km), două noduri (Spătaru, E85 și Buzău Est, DN2B) și un spațiu de servicii (în apropiere de Parcul Industrial de la Frasinu).

În România, asocierea de constructori turci a finalizat anul acesta un lot din A3 (Nușfalău – Suplacu de Barcău) și a (mai) primit recent un lot și din Autostrada Moldovei (A8) Tg. Mureș – Miercurea Nirajului.

Citește și:

loading...

14 comentarii la „Azi s-a semnat contractul cu turcii pentru Centura de Sud a Buzăului

  • O fi greu lotul dar și bănuții sunt pe măsură: 18,6 milioane de euro pe kilometru. Să nu-i aud pe turci că au greșit la estimări. Prețul este mai mult decât satisfăcător.

    Răspunde
  • Pffff
    M am și speriat naibii…
    Am crezut că in sfârșit se va face centura de pe dig marginea râului Buzău între Dedeman și podul Vadu Pasii Stația de epurare Compania de Apă Buzău PROMISĂ DE CIOLACU DE VREO 3 ANI.
    HAI TEREACĂ Cenzureazo și pe asta cum faci de obicei.

    Cu deosebit respect Nelu Vasilache

    Răspunde
  • La ce s-a ajuns in anul de grație 2023 !!!

    Lucrări de artă câteva poduri și un nod de legătură al unei autostrăzi….
    Sa te cracanezi de ras, nu alta !

    Și când te gândești că alții au zeci de mii de km de autostradă, cu sute de noduri de legătură și sute de poduri, făcute acu multe decenii, când tehnologia era la piciorul broastei dar infinit superioare calitativ la ce se face acum, mai ales în Romania și mai ales la Buzău.
    Când te gândești că probabil Traian a construit mai mult de 8 poduri când a venit să-l cucerească pe Decebal, acum 2000 de ani, iar dintre unele se mai vad ruine și astăzi iar imbecilii care primesc contracte de la partide în ziua de azi nu-s in stare să facă absolut nimic măcar vag in regula, nu sa mai și țină 100 de ani. Vezi comparația dintre noul pod de la Brăila, născut cu probleme, probabil care vor dăinui veșnic și poduri vechi de 100 de ani, inclusiv de peste Dunăre, încă practicabile și care mai sunt și monumente arhitecturale prin comparație cu ragaliile de-acum pe care ți-e frica sa pășești.
    Dar, nah, unii erau Anghel Saligny, Gustave Eiffel, și alții sunt „proiectanții” care „nu sunt din oraș” din zilele noastre.

    Triste vremuri am ajuns să trăim !

    Răspunde
  • Tereacă, este vorba despre lotul 3 din Autostrada 7. Este segmentul lipsă între Ploiești și Buzău.
    A, că poate fi folosită pentru ocolirea orașului, așa este. Autostrăzile, de regulă, ocolesc localitățile, nu le tranzitează.
    În concluzie, Toma nu are niciun merit pentru că se va construi A7, dacă asta ai urmat cu titlul articolului.

    Răspunde
    • Centura Bacăului, așa i se spune segmentului din A7 din vecinătatea orașului. La fel se poate numi și la Buzău, Centura de Sud.

      Răspunde
      • Sunt chestii diferite! Primarul nostru s-a lăudat că face centura de ocolire a orașului, orbitalul, dar nu a spus niciun moment că o parte din A7 va fi o parte din acest drum de ocolire.

        Răspunde
    • Nu noi, românii, trebuie să ne facem griji, noi oricum nu mai decidem pentru noi, ne-am pierdut independența. Modificarea tratatelor în sensul suprimării suveranității statelor UE și transformarea acesteia într-o federație este cu dedicație pentru Ungaria care deranjează nealeșii de la Bruxelles când nu votează în cor cu ceilalți și perturbă votul în unanimitate în Consiliul Uniunii Europene necesar adoptării hotărârilor.

      În ceea ce-l privește pe Terheș pot să pun pariu că face parte din opoziția controlată, că doar nu întâmplător auriștii l-au vârât pe un loc eligibil pe listele lor!

      Înlocuirea termenilor „bărbat și femeie” din tratatele UE cu cel de „gen” este o prosteală. Într-un final tot trebuie specificat „genul care naște” și „genul care nu poate naște”. Când vor putea naște și bărbații atunci ar avea sens înlocuirea termenilor.

      Răspunde
  • Dl. Tereacă, dar practic vor exista 2 centuri de Sud?

    Că în articolele trecute ne prezentați acel plan al dl. Toma cu orbitalul și se vedeau tronsoanele de centură pe hartă, inclusiv cele din Sud, mult mai apropiate decât tronsonul de A7.

    Răspunde
    • Vor fi cate centuri vrea Toma ca nu-l doare gura sa le faca.
      Din toamna anului viitor (stim noi de ce) va mai reduce din ele la ZERO pentru ca…pentru ca asa e politica.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.