Bravo! Autoritățile locale o iau înaintea A7!

Bravo! Nota 10 pentru autoritățile de la Buzău!

De obicei, la noi, se intervine pompieristic. Luăm măsuri abia după ce apare problema.

De această dată, autoritățile de la Buzău au decis două măsuri importante înainte de a se deschide autostrăzile de la Rm. Sărat la Buzău și de la Buzău la Ploiești.

1. Trei noi sensuri giratorii vor fi amenajate la urgență (din balize)

A) Un rond va apărea în zilele următoare în intersecția de lângă Primăria Costești:

Rolul rondului de la Costești e de a ușura accesul către/dinspre nodul A7 de la Stâlpu

B) Al doilea rond va apărea la Popasul Merei:

Rolul rondului de la Popasul Merei, d epe DN1B, e același. De a permite accesul către/dinspre nodul A7 de la Stâlpu

C) Al treilea rond va fi amenajat în dreptul Superlit, la intersecția dintre Șoseaua Vadu Pașii și Șoseaua Brăilei:

Rolul acestui rond e de a facilita accesul dinspre A7 și podul de la Vadu Pașii către Bd. Industriilor – Șos. Spătarului – E85 – nod Stâlpu

2) A doua măsură importantă pregătită de autorități e diseminarea informației la nivel local și național că legătura dintre orașul Buzău și A7 (nodul V. Pașii) se poate face pe două rute:

A) Buzău Nord

Nod A7 V. Pașii – drum legătură A7 cu E85 – rond Gura Călnăului – E85 – pod Mărăcineni – Centura Buzăului – E85 – Hanul lui Țintă ( iar de aici fie rond Popasul Merei, fie rond Costești)

B) Buzău Sud

Nod A7 V. Pașii – drum legătură A7 cu rond DJ203 K (Scurtești) – DJ203K prin Vadu Pașii – Șoseaua Orașului din V. Pașii – Pod Vadu Pașii – Șoseaua V. Pașii – rond Superlit – Bd. Industriilor – Șoseaua Spătarului – E85 – rond Costești – nod Stâlpu


O ședință pentru implementarea celor două măsuri necesare s-a ținut azi la Prefectura Buzău:


La finalul ședinței, prefectul Daniel Țiclea (care are meritul de a fi pus la aceeași masă primăriile Buzău, V. Pașii, Costești, Merei, Poliția Rutieră Buzău, CJ Buzău și Drumurile Naționale) a explicat măsurile decise:


Citește și:

loading...

9 comentarii la „Bravo! Autoritățile locale o iau înaintea A7!

  • Deci NU si prin pod UMB-Dn2b Bz-Br (respectiv rampa turcilor). Multumesc!

    Răspunde
      • Evident, dar nu (doar) podul e frana ci rampa turcilor la care nici jumatate dintre piloni nu sunt turnati, asa cum iti tot zic de cateva saptamani. In plus, acolo e si cartierul general al turcilor, cu dormitoare si statii de betoane cu tot, fix pe mijloc, dar tu o tineai lunga ca nu au decat niste bretele de asfaltat, care si alea acum sunt abia niste gropi de 10 m adancime.
        Accesul spre A7-ele care e/va fi gata de la Costesti la Dumbrava (Ploiesti) se face fix pe aceleasi rute ca si in prezent: pe varianta orasului sau prin Al Industriilor ptr cei dinspre Braila, ca pe la Vadu Pasii si obor numai un nebun ar veni. Bine, doar un nebun ar veni de la Ramnic (acces prin oras si apoi spre iesirea lor catre Braila) la Bz (Autorola) pe A7, acum. Dupa ce se leaga si de Focsani, da, ptr 90 km se merita. Gata, am diseminat eu informatia simplificata, moca!

        Răspunde
        • V-am mai spus, sunteți în eroare. Pentru a ajunge în șoseaua Buzău – Brăila de la podul lui Umbrărescu nu mai e necesar un alt pod. Sunt 400 de metri de autostrada de asfaltat până în dreptul bretelelor, care și ele trebuie asfaltate. Podul de care vorbiți dvs. peste DN2B și calea ferată (1260 m) va fi necesar când se va trece pe A7 spre Spătaru. Pentru ce ne trebuie nouă acum sunt necesare bretelele si cei 400 de metri de la limita cu lotul lui Umbrărescu.

          Răspunde
          • Ok, hai sa ”put your money where your mouth is”!
            Te mai intreb inca o data, tii pariu ca daca podul UMB e gata iar rampa aia TOATĂ nu (adica un pasaj), inclusiv aia ”400 de metri” (adica inca 6 podete dintre care 4 aferente bretelelor duble 1 si 3), nu se va circula pe niciun DN2B (portiunea de la RAR spre Braila) din A7 pana cand nu va exista posibilitatea unei descarcari macar pe Sos Spataru (parte din DN2B) daca nu tocmai la nodul Spataru (cel cu E85)?
            ___
            Pagina 20, pozitia 42-43, ala e capatul Tronsonului 3 Spataru-Buzau al turcilor. Pagina 27-28 se explica nodul rutier Buzau.
            Cele 2 ronduri, cele doua seturi de bretele cu podetele aferente, legatura cu pasajul, legatura cu podul UMB sunt la stadiul ZERO sau cel mult decopertat stratul vegetal, azi. Cu albastru sunt trasate pasajele si podurile, cu rosu restul.
            http://www-old.anpm.ro/upload/162210_Autostrada%20Ploiesti-Buzau%20_%20EA%20_%20revizuit.pdf
            ___
            Nimeni nu e nebun, cu cateva exceptii monumentale, sa supuna Podul Metalurgica si Al Industriilor (care are canalizare) traficului greu si intens spre si dinspre o autostrada, dar te rog chiar, ia-mi banii! 5-600 de euro cat or fi, ii pierd cu placere in cazul asta, mi se pare normal ca fiecare sa ne asumam si sa platim cand gresim.

            Răspunde
            • Pe podul de la Metalurgica și pe Bd. Industriilor oricum e trafic greu, relația București – Brăila.
              Și chiar de-ar fi să limiteze/restricționeze traficul greu, oricum se va circula cu autoturismele.
              Turcii spun că vor termină cei 400 de metri si bretelele anul ăsta. Și azi am vorbit cu cineva de la ei.
              Greul e la UMB cu podul.

              Răspunde
  • La amenajat niște giratorii din balize se pricepe oricine.

    Ca să merite lăudate, autoritățile locale trebuia să pună mâna să ceară lărgirea DN2 la 2+2 benzi de la nodul Spătaru până la intrarea în Buzău la pachet cu lotul Pietrosu-Buzău, atunci când au fost consultările înaintea demarării proiectului. Dar atunci autoritățile locale au venit la consultări cu mentalitatea că „asta e SF, oricum nu se face niciodată”.

    Răspunde
  • Poate nu ar fi rau sa mai stea niste „rutieristi” sau „localnici” cateva zile in zonele respective. Asa ar arata si ei ca mai fac ceva treaba , ca sensurile giratorii i au absolvit de ceva munca.Toate aceste noi schimbari ar trebui insotite si de harti de prezentare, sa vedem . Poate publicam

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.