Care e cauza

Veste proastă pentru șoferi.

„Din păcate nu am reușit sudarea grinzii din lateral în timp util. S-a ratat din această cauza urcarea ei pe poziție și turnarea plăcii care era programată pentru azi”, ne-a declarat un inginer de pe șantierul lotului A7 dintre Stâlpu – Mizil.


În fotografia de mai sus, din filmarea lui Ștef, se poate observa grinda din stânga – care este în continuare jos.

Fără această grindă pe poziție, nu se poate turna placa podului de la Mizil la Amaru.

Din această cauză lotul 2 Mizil – Stâlpu a ratat deschiderea din acest an. Păcat de eforturile uriașe făcute de câteva sute de muncitori.

În aceste condiții, cade posibilitatea de a se circula în 2024 pe autostradă de la Stâlpu până la București.

Fără Stâlpu – Mizil, șoferii vor continua să folosească majoritar – și de aceste sărbători – atât E85 (Buzău – București), cât și vechiul drum DN1B între Ploiești și Buzău. Ratarea deschiderii a produs o mare satisfacție haterilor, care din frustrări personale se bucură când lucrurile merg prost prin țară.

Se vor deschide totuși în zilele următoare lotul 1 Dumbrava – Mizil (cu descărcare în rondul improvizat de la Mizil, intersecție A – DJ 100 C) și lotul 3 de la Rm. Sărat la Focșani care va face să se circule pe autostradă de la V. Pașii până dincolo de Focșani.


UPDATE, miercuri, ora 10.00:

Apar noi informații din șantier, mai exact de la podul cu probleme de pe lotul 2 (Mizil – Sâlpu).

Situația se poate întoarce la 180 de grade, dacă grinda laterală e pusă azi sus și e sudată până mâine dimineață de grinda principală.


Muncitorii fac eforturi deosebite ca placa să fie turnată cât mai repede, profitând de vremea bună din aceste zile, și lotul 2 să fie totuși deschis.

Să le ținem pumnii!

Update, joi, ora 11.00:



Și ultima grindă a fost așezată pe poziție (pod Mizil – Amaru).

Urmează punerea predalelor, armarea și turnarea plăcii, cel mai probabil luni dimineață.

Asta înseamnă că podul n-ar mai constitui de luni un impediment la deschiderea traficului de pe lotul 2 (Mizil – Stâlpu).

Citește și:

loading...

19 comentarii la „Care e cauza

  • Deschiderea lotului 1 fara lotul 2 va duce la un haos in trafic in zona Mizil! Tota traficul se va descarca intr-un DJ, apoi trecere cale ferata cu trafic intens (magistrala 500) si apoi orasul Mizil. Sper ca mai sunt oameni cu neuroni activi prin CNAIR.

    Răspunde
    • Nu e adevărat. La fel s-a circulat și până acum, tot traficul prin Mizil de la Fulga, doar ca acum se evita Gherghita, Draganesti și Fulga. O să fie tot același trafic în Mizil…

      Răspunde
      • @Robert MT – nu privesti in perspectiva! Dupa deschiderea lotului 1, traficul va avea valori mult mai mari in zona Mizil, acum nu ai trafic greu prin Mizil! Dupa deschidere vei avea.

        Răspunde
  • Ar însemna să se lucreze „în draci” și non-stop, în schimburi. Poate reușesc ceva, vedem joi dimineață. Sperăm ca reporterul să ne țină la curent, cu veștile cele mai noi și cele mai bune! Felicitări pentru articol și succes constructorului!

    Răspunde
    • Cu siguranță sa depus un efort pentru a ne bucura de acest privilegiu.Am așteptat ani în șir, trebuie să mai avem răbdare câteva luni până la deschiderea completă a autostrăzii. Felicitări tuturor companiilor ce au construit și vor da in exploatare acest obiectiv important.

      Răspunde
  • @solon sorensen se lucreaza non stop. cel putin din ce stiu eu si cand e vorba de lucruri realizabile in parametrii stabiliti si in siguranta.
    decat treaba de pomana mai bine incet da’ sigur.
    daca la anul in 2025 pe vremea asta 18 decembrie se circula de la ploiesti la pascani NUMAI pe autostrada e o realizare in sine.

    Răspunde
  • Hate pe dracu
    Acesta autostrada treuia deschisa Mai intai in Mai anul acesta pe urma octombrie anul acesta si acum deja suntem in Decembrie. Cele cateva site de mincitori trebuiau sa fie la munca mereu nu acum( ingrasam porcul In ajuns).
    Pe urma daca te uiti pe.filmare au terminat toate podurilepeste DL cand EU trebuiau sa lucreze la podurile importante.
    O Alta Palma trasa de dirigintele de santier pentru CA nu s-au axat pe podurile importante.
    Urmatorul siguranta cum sa deshizi o autostrada cand Tu nu termini un pod cum poti lucra la acel pod cu trafic sub el.
    Daca moare cineva acolo cine Este vinovat.

    Nu ai curajul sa vorbesti de problemele pe care le au aceste 2 companii sa livreze ceva la timp.
    Slabe slabe slabe totul doar politic.

    Răspunde
  • nu vad de ce s-ar arunca deschiderea la anul, daca e o problema de 1-2zile. se poate deschide saptamana viitoare. intarzie 1-2 zile la grinda..nu deschid vineri acum ci luni dupa ce toarna placa in liniste. sau dupa Craciun. n-au intrat zilele in sac. ar fi frumos petru recordul la km de autostrada, ca nu stiu cand vom mai fi aproape de un asemenea numar peste 200km

    Răspunde
  • …chiar e rușinos!… dă -o dreaq -ului de treabă!…pisdeii de grindă -eanul, ciolak & Co ce mai zic??…nu mai vin pe teren , la fața locului!!!

    Răspunde
  • De regulă cuvintele din interiorul unei propoziții încep cu literă mică, excepție fac numele de persoane sau unele denumiri, în general, dar să nu ne luăm din asta, zic…
    În altă ordine de idei, stăm și ne întrebăm cum dracului au putut lucra la viaductul de la începutul A7, care face legătura cu A3, fără să afecteze traficul rutier de pe A3, ca să nu mai zic de alte intervenții la alte traversări de peste alte autostrăzi și care de asemenea, nu au afectat traficul rutier de pe acele sectoare? Acolo cum naiba s-a putut circula, alternativ, pe câte un sens, cu limitări și cu toate măsurile de siguranță ce se impuneau și ne-am trezit acum, la amărâtul ăsta de podeț, că nu se poate? Nu forțează nimeni lucrurile, este adevărat că siguranța oamenilor și a vehiculelor din trafic este înainte de toate, dar să ne gândim și la efectele negative ale deschiderii doar a unui singur lot, din cele două care au o strânsă legătură între ele. Să nu uităm că pe lotul 1 avem un pod fără grinzi, ce vor face când vor aduce grinzile? Se va opri traficul până la finalizarea respectivului pod, care cine știe cât va dura?

    Răspunde
    • Da, ai dreptate. Precedent exista. A7 cu A3…podul construit sub trafic. A3 cu A0…idem. Probabil e ceva mai grav. Verde e dat de la Grindeanu să deschidă tot….acum nu știu de ce se cramponează, dar pare mai grav decât lipsa grinzilor la Mizil.. Mai nou am văzut pe economedia/economica sau ceva asemănător ca și L1 s ar amână pe luni…și că Grindă e mâine dimineață (joi) la L3 Focșani. Poate amâna până luni ambele L1+L2 și poate e placa turnata și făcute verificările cu raze x la grinzile metalice pe L2…că înțeleg că asta ar fi o chestie.

      Răspunde
  • Tot felul de comentaci anti..orice…..IN un an si jumatate circulati cu cazanele sh rupte pe A7 CAP COADA…Firmele de tractari vor face coada la Remat cu CAZANE RUPTE DE MERS DE AUTOSTRADA.

    Răspunde
  • Vezi că haterii sunt „pro europeni”, ca tine=))

    Răspunde
  • Domnule reporter, ați mai aflat ceva despre cum stau treburile pe lotul 2, în special la podul ăsta? Or fi urcat grinda aia pe poziție? Dacă au urcat-o, or fi reușit să o sudeze? Sau și tăcerea e un răspuns! (N-o luați ca pe un reproș…)

    Răspunde
    • Grinda a fost pusă azi sus. Luni se toarnă placa și la acest pod (Mizil – Amaru).

      Răspunde
      • Multumim. Acum ramane de vazut daca ea era cauza.

        Răspunde
  • Și se poate afla cumva dacă s-or hotărî ăia de la CNAIR sau de unde mama naibii or mai fi decidenții lui pește prăjit, dacă le dă drumul și ăstora la bucata lor de autostradă? Nu de alta, dar parcă este păcat de munca lucrătorilor care au îndurat căldurile de astă vară, vântul de pe câmp, weekend-urile și nopțile pierdute, ca totul să fie gata cât de cât la timp, deși poate că întârzierile înregistrate nu au depins de aceștia. Ar fi o bătaie de joc la adresa lor și a conducătorilor auto, să nu deschidă ambele loturi, mai ales că s-a rezolvat în mare parte această problemă…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.