Care e cauza abandonului
Niciun muncitor n-a mai rămas la podul A7 peste râul Buzău.
Raducu P Drum a filmat ieri cu drona marele pod, abandonat momentan de UMB:
Cu două săptămâni în urmă, la pod mai lucrau câțiva muncitori, la montarea bordurilor:


Din păcate, gerul din ultimele două săptămâni a blocat complet lucrările și i-a alungat pe muncitori.
De la podul peste râul Buzău, UMB i-a mutat pe muncitori pe alte șantiere din țară, la lucrări unde nu e necesară turnarea betonului.

„Nu poți risca să torni placa de beton a podului la temperaturi negative. Vom reveni la podul de la Buzău în martie, când vor fi temperaturi peste 10 grade și se va putea turna din nou placa”, i-a declarat un muncitor reporterului buzoienii.ro.
Dacă vremea va permite în martie turnarea plăcii, în aproximativ două luni podul va putea fi gata (hidroizolație, rosturi de dilatare, asfaltare, panouri fonoabsorbante, iluminat etc.).
Până prin aprilie-mai și turcii de la Nurol vor putea finaliza bretelele și cele două sensuri giratorii de pe Șoseaua Buzău Brăila (DN2B) care vor face joncțiunea între A7 și DN2B.
Citește și:
Fals ! Sunt inginer implicat in santier. Abandonul este din cauza problemelor tehnice si a refuzului verificatorului sa semneze receptia etapei. Sunt probleme grave dar nu se mai pot rezolva acum decat prin demolari partiale
et voila. autostrada de Rromania a’la’ umbrarescu… pai daca ati pus un tractorist sa va faca autostrazi…
„succesuri”…
dati mai multe amanunte anomim autorului articolului. sa afle presa. si mie mi-e clar de mult ca ori e vb de bani/facturi ori neconformitati. au stat degeaba cand afara erau 18C, se turna placa de 2 ori, dar in schimb situatia pare aidoma podului „neconform” mizil amaru…asteapta dupa ceva!
Ce chestie! Iarna nu-i ca vara!
Motivul pentru care nu sunt muncitori ai UMB la podul peste râul Buzău, nici pe restul A7 de la Buzău până la Bacău, este programul de lucru.
Pe șantierele UMB se lucrează patru săptămâni, urmate de o săptămână liberă.
Săptămâna 10-16.02.2025 este săptămâna liberă.
De luni, 17.02.2025, se reiau lucrările.
Nu știu cu cine a vorbit ”reporterul” … dar informația este … ”foaie de Microsoft Excel”.
Turcii riscă în timpul ăsta, cofrează, toarnă și decofrează în fiecare zi câte un picior la al doilea nod al Buzăului, mai pun o tăblie, mai construiesc un zid, mai pun un stâlp.
Nu gerul e cauza ci lipsa grabei. Până când turcii nu termină pasarela peste DN2B și duc traficul la o descărcare provizorie măcar pe Șos Spătaru, dacă nu chiar până la primul nod al Buzăului ( zona Han Țintă), traficul pe A7 se va încheia pe la Autorla și va continua pe Șoseaua de centură, adică pe E85, în ciuda aberațiilor reporterului. Pentru că niciun dement nu aduce traficul autostrăzii pe o stradă municipală, Aleea Industriilor, cu o bandă pe sens (a doua fiind legal ptr autobuze), care are canalizare și capace sparte săptămânal de traficul greu impus de ralația Buzău-Brăila/Galați, și care deja prezintă semne de congestie dar și uzură accentuate.
Ca drept dovadă, ”gerul”.
Nu tu faceai ca toate alea in campabie ca domnle deschide Umbrarescu podul inainte de anul nou, ca noroc cu Ciolacu si Toma. Podul deja este intarziat luni bune si va mai dura luni bune pana cand o sa fie gata.
Și mai este un motiv .
S-au efectuat lucrări ,s-au recepționat dar nu s-au plătit .
daca o mai lalaie mult „dragii nostri” lideri politici s-ar putea sa nu mai termine nimic. deja Ue ne-au zis: „opriti orice initiere de proiect Pnrr sa nu ramaneti cu ele neterminate!” din mai multe cauze si jaloane/conditii neindeplinite de statul roman. conditii stiute de ani de zile! minim 10 miliarde euro finantare pnrr nu vor mai fi acordate Romaniei. exact ce am spus mai demult: „faceti acum autostrazile incepute ca altele nici nu mai pupati!” macar de s-ar termina A7 pana la Siret/granita Ucraina. ca A8 sau altele sigur nu se mai fac!
trebuie sa le „multumim” dragilor de politicieni care s-au perindat pe la putere pana acum ,nici in posterior nu i-a durut de fondurile pnrr, si-au umplut buzunarele ,angajat neamurile la stat(sa stea degeaba pe banii romanilor) .si acum tot noi, cetatenii vom suporta consecintele. nu stiu cum de e asa calma populatia. sau nu-si dau seama ce se intampla si ce urmeaza: saracie si criminalitate mult mai mare ca acum februarie 2025!
Vineri, 14.02. pe o zi splendidă, am mers de la Buzău la Adjud, însă n-am văzut niciun muncitor lucrând, niciun utilaj mişcându-se. Totul era înţepeni. Am întrebat-o pe soţie dacă e vreo sărbătoare religioasă şi nu era. Pe lotul unul Focşani-Bacău, mai sunt porţiuni din autostradă de decopertat, nici această lucrare nu se poate face pe ger? E ceva cu banii la mijloc.
da, umbrarescu s-ar putea sa-si ia banii ,milioanele de euro in numerar/cash cu prima ocazie cand UE vireaza in cont si autostrada o mai termina…RUSII
suportul politic si financiar din partea UE pentru Romania scade mai ceva ca o caramida aruncata in lac…
deja s-a calcat GRAV in strachini cu anularea alegerilor prezidentiale, comentarii arogante de la un vicepresedinte american incompetent corupt si cam iresponsabil fata de UE si Romania! de NATO nici nu mai zic. e in sant grav…
nu m-ar mira deloc ca Umbrarescu sa-si ia cash-ul si sa se mute prin Polinezia Franceza definitiv. sigur e o viata mai buna decat tractorist in rromania…
Noi, romanii ,ramanem cu rusii,DIN NOU…
ca americanii/NATO s-au cam spalat pe maini de noi
daca mai iese si Calin Georgescu presedinte, DIN NOU… ma apuc de invatat rusa si chineza(mandarin…) o sa fie necesar…
Tu termina de invatat limba romana, mai ai multa treaba pe problema.
e plin de greseli comentariul ,ah?
ce m-as face fara „destepti” ca tine. mensa chiar 🙂