Cât mai e amenda pentru șoferii care nu-și iau la timp mașinile

Sunt imagini din această dimineață de pe Bd. Unirii Sud din Buzău:


Muncitorii de la Urbis Serv, în cooperare cu Poliția Locală, au trecut la ridicarea mașinilor.

De aseară, de la miezul nopții, parcarea mașinilor pe Bd. Unirii Sud nu mai este permisă.

Șoferii sunt rugați să-și îndepărteze rapid autovehiculele pentru a evita plata recuperării ulterioare:

300 lei taxă ridicare

200 lei taxă transport

100 lei taxă depozitare pentru o zi

Polițiștii locali de la circulație au împărțit Bd. Unirii pe mai multe sectoare, astfel că până la prânz, cel târziu, toate mașinile vor fi îndepărtate sau ridicate



Varianta temporară oferită de municipalitate proprietarilor de mașini de pe Unirii Sud (care nu au un loc în parcările rezidențiale) e de a-și duce mașinile în parcările LIDL și Kaufland Sud.

În curând se va deschide și parcarea de la fostul poligon auto (Park and Ride).

Varianta amenajării de parcări supraterane a căzut (momentan) din două motive:

1) Locatarii din cele trei zone de pe Unirii Sud unde urmau să se construiască aceste parcări s-au opus vehement (inclusiv cu strângere de semnături a locatarilor nemulțumiți)

2) Costurile uriașe de ordinul milioanelor de euro pentru un câștig de doar o sută de locuri de parcare. La costurile de ridicare a parcărilor subterane se adaugă alte costuri mari + deranjul de rigoare al mutării țevilor și cablurilor din subteran.

Citește și:

loading...

14 comentarii la „Cât mai e amenda pentru șoferii care nu-și iau la timp mașinile

  • Lidl și Kaufland tocmai au aflat că magazinele lor sunt amplasate greșit pentru a fi frecventabile.

    Răspunde
  • Si daca Lidl si Kaufland nu vor mai permite parcarea pe termen lung? Totusi e vorba despre un business acolo, cum ar fi sa vrei sa mergi la cumparaturi la Lidl si sa nu gasesti aprope niciodata loc de parcare? Cine s-ar mai duce?

    Răspunde
    • Ați știut dragi Buzoieni ce ,, clauze ascunse,, conține marele proiect european?

      Răspunde
    • O fapta foarte bună pentru locuitorii orașului Buzau din zona Unirii din partea Primăriei nu se putea în preajma sărbătorilor,decât aceasta cu interzisul parcării autoturismelor în zona locuinței. Macar pe timpul nopții ,de la ora 19 la ora 7-8 dimineața sa se poată parca. Nu este un trafic asa mare, mai ales ca pe timpul nopții nu au fost niciodată blocaje, autobuzele nu circula. Multe mașini erau abandonate pe Unirii. Asa cei care vin seara de la munca au posibilitatea parcării e timpul noptii fără a bloca traficul pina găsește Primăria și soluția locurilor de parcare cu taxa.

      Răspunde
      • 22-6. Traficul la 19, 20, 7 e ca cel dintre 8-19. Astăzi am văzut, la ora 19 vreo 2 mașini gonind pe banda autobuzelor (penny până la semafor) făcând „șicană” la semaforul de la vechiul Romstal (Arhiepsicopie), în „intersecția cu Prutului și intrând apoi, pe banda normală. Camere de trafic avem?

        Răspunde
  • Dupa stadionul de atletism, spre Ploiesti, pe partea dreapta, ar fi teren berechet pentru a se construi o parcare de cateva mii de masini (nu neaparat supraterana sau subterana, ca sa implice costuri atat de mari). Constructia proaspat facuta (denumita park and ride, parca), sa fie exclusiv pentru vizitatori, iar cea noua, exclusiv pentru locuitorii de pe Unirii. Au de mers 5 minute pe jos, dar daca se baga si o linie de transport in comun, doua autobuze electrice de exemplu, care sa lucreze in tandem in special seara si dimineata, exact cum fac cele de la Poiana Brasov, atunci nu cred ca ar mai fi atata durere de cap.

    Răspunde
  • Aglomerația se rezolvă cu măsuri de fluidizare, dar după ce ai asfaltat tot.
    Când reduci de la un număr de străzi rezonabil la una singură și aia cu doar o bandă pe sens, cu 2 semafoare pe 400 m, lângă o parcare importantă amplasată într-un loc impropriu, nici asta nu ajută la nepoluare.
    Nu va ajuta banda unică nici transportul public, pentru că traseele autobuzelor întretaie Unirii, pe străzi ciuruite precum Bulevardul, unde respectarea orarului devine pe bune o metaforă.
    Nici faptul că, măcar în ultimii 7 ani luminați, nu s-a rezolvat cel puțin la nivelul doar de reparat adecvat drumul pentru Centura orașului.
    Practic sugrumi traficul fix în mijlocul lui, nu deviezi din el cu nicio altă stradă, blochezi pentru asta două benzi bune și sănătoase pentru un transport în comun buzăo-japonez la mâna a doua, pentru că nu știu cine exact ”vrem” să nu mai fie poluare cu noxe (doar, că în rest avem din toate). Dacă suntem un oraș poluat, afișajul din centru de la barou înseamnă că e defect, ăla zice zilnic că suntem pe Postăvarul totuși.
    Și atunci, cui priește că acum petrecem în trafic, cel puțin în zona centrală și tot Unirii, mai mult decât înainte, când existau și autobuze, și parcări, și trafic rutier? Cui folosește că afacerile de pe toată strada se duc în cap? Cui folosește că se vor aglomera străzile limitrofe blocurilor cu mașinile osândiților la expropriere de dragul unor doctrine ”civilizatoare”. E păcat că nu avem curajul să gândim și de capul nostru. În loc să pună ceva mai bun față de ceea ce exista bun sau mai puțin bun, să ne arate pricepere, viziune și acceptarea realității în timp real precum un lider, primarul a făcut ceea ce ar fi făcut fiecare.

    Răspunde
  • Hopa! Și uite așa au „înhățat” Loganul! Una mai de fitze nu ar fi îndrăznit…
    Arde-i pe fraieri!

    Răspunde
  • Trebuie găsite urgent soluții rezonabile ….
    Să interzici parcarea e una … dar ce fac oamenii ăia ?

    Răspunde
  • In ce film ajungi tu in 5 minute de dincolo de stadionul de atletism, si el de altfel accesibil unui numar mai mic de buzoieni, pana pe Unirii Sud, ACR, Patriei, Viitorului, Unirii-Electrica, McDonalds? Sau vorbim despre transfer de 5 minute cu transport local care va fi mereu un vis?

    Răspunde
    • Corect, 5-6 minute faci pana la blocurile din capatul lui Unirii Sud, si in jur de 10 pana la ACR. Am probat, puteti incerca si dumneavoastra. Trebuie mentionat ca nu la pas de plimbare prin parc, ci prin mers alert, ceea ce nu se poate aplica tuturor. Unii vor fi si mai rapizi decat am fost eu (persoane mai inalte), iar persoanele in varsta, mult mai lente. Clar ar trebui un mijloc de transport electric, care sa aiba o periodicitate care sa permita locuitorilor de pe Unirii sa ajunga in timp util la masinile lor. Daca abonamentul anual ar costa exact cat locul de parcare, pentru mine ar fi o varianta foarte ok.
      In fine, in momentul in care toate investitiile vor fi gata, cu siguranta transportul in comun va fi mult mai rapid si va fi mult mai utilizat de populatie. Singurul motiv pentru care eu nu il folosesc, este timpul foarte mare pana la destinatie (munca) si cred ca aceeasi problema o au foarte multi buzoieni. Pana la urma, totul se rezuma la bani. De ce ai prefera sa mergi cu masina pana la munca, cu un consum de 15-17 la o benzinara (iarna, dimineata, temperatura negativa), in aglomeratie, plus ca nici nu apuca sa se incalzeasca habitaclul bine pana ajungi la destinatie, in loc sa te urci intr-un autobuz cochet, la caldurica, cu bani mai putini? Problema este timpul cel putin dublu si faptul ca te canta cucu in statie, ingheti pana vine autobuzul blocat la nu stiu ce semafor de pe o strada unde se lucreaza. Cand astea se vor rezolva, vor avea sens toate aceste situatii pe care le considerati acum neplacute.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.