Ce înseamnă concurența! Iată ce decizie a luat Vali „Cauciuc” după ce autobuzele Trans-Bus au intrat la Vadu Pașii!

A făcut prețul biletelor mai mic decât Trans-Bus!

E decizia de ultima oră a lui Valentin Micu (mai cunoscut ca Vali „Cauciuc”) patronul firmei private de transport care opera pe ruta Robeasca – Săgeata – V. Pașii – Buzău.

După pătrunderea de la 1 martie a Trans-Bus la Vadu-Pașii, pentru a face față concurenței, patronul a micșorat drastic prețul biletelor.

Astfel, de la 6 lei prețul de la Stăncești la Buzău, acum autobuzele Auto-Valmi mai percep doar 2,5 lei. Mai ieftin și decât la Trans-Bus, unde prețul biletului e de 3 lei.

Pentru satul Vadu Pașii, prețul la Auto-Valmi a devenit doar 2 lei, în timp ce la Trans-Bus costă 2,5 lei.

Noima acestei întâmplări poate fi căutată în efectele benefice ale concurenței, dar se poate pune și întrebarea cum de și-a permis transportatorul privat să scadă prețul biletului la mai mult de jumătate, de la 6 la 2,5 lei!

„E aproape incredibil ce se întâmplă la noi. Unde înainte, dacă trecea un autobuz la o oră și plăteai cât plăteai, acum sunt momente ale zilei când între două autobuze sunt doar 15 minute diferență. Eu țin să-i mulțumesc cuiva pentru acest lucru. Domnului Adrian Petre de la CJ Buzău. Mulțumită controalelor dânsului s-a scos la iveală că la anumite ore transportatorul privat nu făcea față numărului mare de călători. Astfel s-a ajuns ca Trans-Bus să afle de aceste probleme și să înființeze traseul nr. 11 până la noi în comună”, a explicat azi Gheorge Firon, primarul din Vadu-Pașii.


„Dacă e corect ce-a făcut transportatorul privat ? Da! Noi de la CJ Buzău n-avem nicio problemă. Mai ales că prețurile s-au dus în jos. E foarte bine. Înseamnă că locuitorii din Vadu Pașii circulă în condiții mai bune și mai ieftin. Asta e și ținta noastră. Și nu numai la Vadu Pașii se va întâmpla, vor urma și alte comune, acolo unde Trans-Bus se va extinde. Țin să transmit buzoienilor și că după 15 martie vor relua controalele pe toate traseele intra-județene pentru a verifica dacă se transportă călători în picioare și dacă se respectă programul”, a anunțat azi Adrian Petre, vicepreședinte CJ Buzău.

Citește și articolul: ULTIMA ORĂ! Accident pe trecerea de pietoni! Două victime, intersecție Unirii cu N. Bălcescu

Referitor la situația de la Vadu Pașii e de văzut câtă vreme își va permite patronul Valentin Micu să susțină aceste prețuri mici – care ar putea fi catalogate de dumping.

E de precizat totuși că dacă autobuzele Trans-Bus circula toată ziua, cu o frecvență de 35 de minute, cele ale Auto Valmi operează îndeosebi la anumite ore, dimineața și după-amiaza, atunci când elevii și muncitorii vin ori se întorc din Buzău.

Citește și articolul: Cazul contabilei „agresate” de primarul din V. Pașii pare mai degrabă o înscenare nereușită. Contabila stă acum pe hol și blochează activitatea instituției

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

29 de comentarii la „Ce înseamnă concurența! Iată ce decizie a luat Vali „Cauciuc” după ce autobuzele Trans-Bus au intrat la Vadu Pașii!

  • Dovada ca individul ar fi luat si pielea de pe oameni ca sa se imbogateasca, „pentru ca poate” (vorba PSD-istilor) si nu avea concurenta ca era interzis sa aiba.
    De la 6 lei la 2,5 lei, o reducere de 60%. Ce profitabilitate uriasa avea daca si-a permis dintr-un foc o reducere asa generoasa si in continuare face profit frumos chiar si cu reducerea aceasta uriasa. Putem deduce ca la fiecare 6 lei incasati de la un cetatean, minim 4,5 lei ajungeau ca profit pur in buzunarul patronului. Deci la fiecare calator facea 1 euro profit pur prin suprataxare. Afaceri romanesti, de partid.

    Răspunde
  • Intre scurtesti si stăncesti pe deal mai trebuie o staţie

    Răspunde
  • Acelasi lucru se intampla si pe ruta Buzau – Stalpu. A pus mana „mafia” pe acest traseu si biletul este de 6 Ron pentru lungul drum de 11 Kilometri pana in oras. Sa da Dumnezeu sa se intample acelasi lucru si la Stalpu !!! 🙂 Incep sa sper la un viitor mai bun de ceva timp de cand a cazut „mafia boscodeala” . Felicitari Domnului primar TOMA. Spr sa o tina tot asa si sa mai stea vreo 10 ani la carma judetului.

    Răspunde
  • Pentru 17 km, domnul acesta încasează 5,5 lei pentru un transport ruta Buzău Ciobănia.Abonament pentru acest traseu 190roni.Conditii transport la prima cursă :35…40 persoane în microbuz cu capacitate de 18 ,20 călători .Frig și scaune ude de nu te poți așeza.Cum își permite acest patron să-și bată joc de navetiști???Unde e poliția rutieră buzoiana ,unde ești domnule primar Toma ,la cumpărat de pomi chinezești???

    Răspunde
  • Se pare ca pot sa scada si preturile , la Galbinasi , pentru 8 km un bilet este de 4,5 lei iar un abonament pentru o luna 120 de lei , este o distanta mult mai scurta fata de Vadu Pasii , aici de ce nu se iau aceleasi masuri ?

    Răspunde
  • Ce treaba are primarul municipiului cu transportul rural? Dupa ce ca va face un bine si va mai ajuta cu autobuze si preturi mici, dati cu bata in balta si veniti cu acuzatii de doi bani. Tipic rural, de pe la noi!

    Răspunde
  • Ca sa se vada marlania pana la capat, intrebati daca in continuarea traseului pana la Sageata a mai scazut pretul.

    Răspunde
  • Sa vedeti mafie la Zarnesti,te transporta ca pe cartofi fiindca are traseul cineva care vindea pui si rate….

    Răspunde
  • Autovalmi opereaza pe mai multe trasee, asa ca isi permite sa lase preturi mai mici pentru a nu iesi de pe unele dintre ele. Preturi de dumping??? Ha ha ha… Daca un patron de maxi taxi ar pune pretul de 1 leu pe calatorie in oras, ar trebui eliminat pentru a face loc autobuzelor? Parca reporterul era fanul autobuzelor, nu ? Deci..? Sau ca sa fie clar, domnul Tereaca, vei plati 3 lei calatoria in oras din prima zi in care va disparea maxi taxi!

    Răspunde
  • Se vorbea înainte de sarbatori de prelungirea traseului nr 2 pana la Aldeni,autobuzele noi au venit dar nu si pentru noi…In plus in data de 19 martie vor incepe lucrarile la podul de la Maracineni unde si asa era aglomerat la orele de varf si ma intreb oare ce se va intampla cu noi???Chiar nu intereseaza pe nimeni?!!

    Răspunde
  • Pentru cei din mediul rural care nu stiu ca TOMA e la municipiu primar, nu la judet si tot cer pe banii Primariei Buzau transport… sa stiti ca la primarul din localitate trebuie sa va duceti sa ii cereti socoteala si la ConsiliulLocal de acolo si deasemenea la Consiliul Judetean. Ei sunt in masura sa faca demersurile in a va asigura prelungirea traseelor prin sate, bineinteles contracost, din bugetul lor local, nu doar din bugetul local al municipiului Buzau. Asadar nu mai injurati pe cine nu trebuie, injurativa propriul primar, proprii consilieri locali, proprii consilieri judeteni pe care ati pus stampila si isi bat joc de voi si s-au inteles cu smecherii din transport sa nu cumva sa le dea voie altora sa intre pe traseu.

    Răspunde
  • O reducere de 240%… deci se putea reduce din pretul biletului dar se profita la maxim. Prosti sa fie cei care vor mai merge cu autovalmi.
    P.S. cel care a zis ca a facut o reducere de 60% sa mai calculeze inca o data. De la 6 lei la 2.5 lei reducerea este de 240%!!!

    Răspunde
  • Când AUTOVALMI a investit in mașini TRANSBUS se târa cu toate gunoaiele, când AUTOVALMI avea cele mai frumoase autocare din oraș TRANSBUS nici nu visa sa aibe vreodată vreun autobuz din import acum au luat și ei 10-15 gunoaie din olanda și vor să dea peste nas la transportatorii privați.

    Răspunde
  • Da bravo ma….ai dracu acum au putut sa reduca pretul biletului.sa le fie rusine…si.au facut palate si averii pe urmele unora cu salariu minim…rusine rusine…macar acum sa.si dea lumea seama ca au profitat cat au putut de ei…

    Răspunde
  • Cei de la Maxi Taxi ,au lovit un pic sub centură .Eu știu ca și concurența este specifică economiei de piață , dar primăria poate să liciteze și să facă Trans Bus mai rentabil ,aplicând chiar măsurile de control pe trasee ,și sancționarea inconveniențelor întâlnite .

    Răspunde
  • Bogdan, vezi ca tu acolo ai calculat cresterea de la 2,5 lei la 6 lei, nu scaderea de la 6 lei la 2,5 lei.

    2,5 lei * 240% = 6 lei
    6 lei * (100-60)% = 2,5 lei

    In rest, intradevar, profit net nesimtit de mare inainte, vreo 4,5 lei la biletul de 6 lei.

    Răspunde
  • Are dreptate soferul auto-valmi,au luat gunoaiele europei,care se stri a.n drum,chiar azi dimineata unul dintre cele cu burduf,sa stricat chiar in dreptul unitatii militare de la maracineni,blo and circulatia,nu e posibil asa cva,aduse de o luna de zile,bani aruncati degeaba,iar in ceea ce priveste transportul in comun,bine lea facut valmi,ca pe ei nui dice mintea,numai la bani se gandesc,in locul primarului,cum se batea cu pumnu.n puept,ca.i scoate din circuit,in loc sa creasca pretul biletului,trebuia cateva luni de zile,so fi lasat sa circule gratuit,cel putin in oras,doar asa.i scotea din circuit,nu marind pretul biletului,o magarie,mafie,multa mafie.

    Răspunde
  • Cred ca ar trebui sa se faca ceva.si pe.ruta Balaceanu-Buzau…tariful la.bilete este scump ar fi bine sa se rezolve.intr un fel si sa scapam de vechiturile de autobuze care nu au caldura !!!Mai ales de tariful la.bilete!!

    Răspunde
  • Dar de ce sa ii scoata de pe piata… concurenta e buna, nu? Taranului ii dai un deget si vrea mana toata, nu e multumit ca Transbus le-a scazut costurile la transport cu 50% el doreste transport gratuit cu Transbus Buzau, bineinteles pe banii fraierilor de contribuabili de la municipiu.
    Taranii daca vor prefera Valmi in loc de Transbus se va vedea asta in incasari, iar Transbus daca vede ca taranii nu vor cu ei se vor retrage si ii vor lasa iarasi numai cu Valmi cu al sau pret de 6 lei, ca asta se va intampla daca se retrage Transbus de pe traseu si va avea iar monopol, va creste iar pretul la minim 6 lei, ba chiar mai mult sa isi faca safteaua pentru perioada in care a fost nevoit sa micsoreze pretul, ca asa e gandirea de patron.
    Cat despre masinile Valmi, sa nu exageram, si alea sunt „rable” si sunt mult mai inghesuite.

    Răspunde
  • Buna ziua! Deja vreți sa mergeți pe gratis, dar mașină aia nu merge pe apa. Plus reparațiile care trebui schimbate. Deja vreti sa mergeti pe gratis. Abonamentul Buzău-Boboc este de 180lei. Cate 2 curse pe zi 30×2=60. Fa impartirirea sa vezi ca mergi cu 3lei dus si 3lei întors. Mai sunteți si pretențioșii dar in strada nu stiti sa ieșiți sa dam parlamentari jos.

    Răspunde
  • Astea cu masinile de dezăpezire care se plimba degeaba si va ia banii, de astea nu stiti sa mai ziceți. Vorbiți sa facă drumuri mai întâi si după sa vreți autobuze.

    Răspunde
  • Sa controleze microbuzele de clondiru-buzau mai ales clindiru-buzau de 5-30 dimineata. Baga intrun mucrobuz mic de 17 locuri si 40 de persoane se calca lumea in picioare e o mare bataie de joc. Plus ca au un sofer batran caruia i sa suspendat permisul pt bautura si continua sa conduca tot baut unde e siguranta cetatenilor. Dl Petre sa ia masuri

    Răspunde
  • de cand are autovalmi licenta sa faca si zona pe vadupasi….uite cum il toarna lumea ca merge ilegal

    Răspunde
  • rugam primaria si pe cine trebuie sa-l verifice de ilegalitatea ce o face…ar trebui ca oamenii sa nu mai urce la el in masini ca sa vada cum e sa pierzi…si lumra pierdea o gramada de bani dand 6 lei pe bilet inainte si sa nu mai vorbim de pretul abonamentului cat era…rugam autoritatile sa nu mai doarma si sa-i iasa in fara sa vada ca nu mai merge in program…sa le fie rusine pentru ce fac si celor care dorm si nu iau masuri inpotriva acestor hoti la drumul mare

    Răspunde
  • Daca plecau autobuzele din Piata Saraca spre Balaceanu nu mai era lumea nevoita sa ia trenul pana in Gara Boboc iar de acolo sa-si bata joc un BrinDILIU sa treca pe langa ea (lumea) si sa o lase sa apeleze tot la ocazie. Auzi BrinDILIULE toti ar merge cu tine. Asa nu faci decat sa-i inversunezi si sa te boicoteze. daca nu opresti in Gara Boboc sa iei 5-6 calatori, care ti-ar mai baga niste bani in buzunar, inseamna ca ai castiguri foarte mari, la tarifele pe care le percepi. Ah ce bine ti-ar prinde o concurenta. Sa vezi cum te-ai inmuia. Nu poti obliga un elev, care invata pe langa gara Buzau, sa ia autobuzul de la complexul AURORA, sau mai ales cei care vin cu trenul dinspre Moldova sa-i lasi cu buza umflata pentru 2-3 secunde, desi ii vezi ca fug spre autobuzul tau. Esti un om lipsit de inima si, nu in ultimul rand, de concurenta. Sa dea D-zeu sa-ti dea minte sau concurenta. Poate misca un deget(dar nu mijlociu) si primariile Cochirleanca si Balaceanu. Dar ei au masini, asa ca nu au nici un fel de problema in acest sens.

    Răspunde
  • Pentru necunoscatori Brindiliu este numele patronului, sofer, al firmei de transport calatori de izbeliste ca sa nu ma pronunt altfel.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.