Cea mai mare stație din Buzău

Muncitorii au lucrat azi la montarea celei mai mari stații de autobuz – dintre cele noi – din mun. Buzău.

E vorba de stația de la Piața Centrală (Parcul Sf. Îngeri) – cea mai aglomerată din Buzău.

„Am montat aici două stații din cele mai mari, fiecare cu câte cinci compartimente”, au explicat muncitorii.

La prânz, muncitorii (veniți de la Focșani) urmau să îmbrace stațiile cu geamuri, confecționate dintr-o sticlă specială care nu se face bucățele (precum geamul securizat), dar nici nu se sparge în bucăți mari (precum geamul obișnuit).

Reclamații în restul orașului

„Degeaba sunt mai moderne, dacă sunt prea mici. Dacă plouă nu vor avea loc toți călătorii înăuntru”, au reclamat mai mulți buzoieni.

Marea majoritate a noilor stații de autobuz moderne sunt compuse doar din două module (două geamuri pe lungime).

Probabil că mai nimerite, în stațiile unde se adună mai mulți călători, ar fi fost cele cu trei module.

Oricum, e un important pas înainte – acolo unde nu există niciun fel de stație.

Pe viitor, acolo unde actualele stații se vor dovedi neîncăpătoare – în urma monitorizării – ele vor putea fi dublate sau chiar triplate.

Citește și:

loading...

4 comentarii la „Cea mai mare stație din Buzău

  • In Broșteni, zona Penny, sigur trebuie dublate, inclusiv vizavi! Sunt multe linii 2, 5, 8, 10 etc..
    Mulțumim! Acum este mult mai frumos!

    Răspunde
  • Peste tot trebuiau gandite mari de prima data. Aproape toate statiile trebuiau sa arate precum aceasta de la parcul Sf Ingeri, cu atat mai mult cele aflate in zone comerciale, in zone scolare, in zone cu institutii publice sau medicale.
    Nu trebuia nici un studiu si nici o monitorizare sa te gandesti ca e o idiotenie sa faci statii de autobuz in care incap doar 3 persoane… statiile alea de 3 persoane nu sunt bune de pus nici la țară.
    Ce rahat de monitorizare le mai trebuie dupa ce executa lucrarile? Au platit degeaba studiile de prefezabilitate si fezabilitate? Sau scopul e sa dea tunuri mai dese?
    Au facut degeaba proiect european si au cheltuit degeaba banii pe statiile astea minuscule tip bataie de joc, mai bun a fost proiectul de modernizare al statiilor facut de Boscodeala, macar alea au fost amplasate mai cu cap.

    Răspunde
  • Muncitorii aia saracii nu stiu nici sa numere dar dau declaratii.
    In poza eu vad ca sunt doua schele, fiecare schela avand 4 compartimente in care sunt doar 2 banci ce deservesc 3 persoane fiecare.
    Oricum pentru zona aia e cam la limita, avand in vedere ca fiecare schela are doar 2 banci de 3 persoane, iar in zona aceea tot zidul era plin de oameni ce asteptau autobuzul pana sa darame zidul. Acolo puteau face statie de la trecerea de pietoni pana la magazinul Electro/FarmaciaMaxi, nu doar pana la aleea de la mijlocul distantei dintre trecere si magazinul Electro.
    Dar cine sa gandeasca asa ceva, de parca ar fi vreun bugetar din primarie care ar folosi transportul in comun, sunt toti prea imbogatiti din bani publici ca sa circule ca saracii, nu ca ar trebui sa folosesti transportul in comun ca sa vezi ca sunt subdimensionate rau statiile, macar cat astepti in SUV la semaforul de la trecerea de pietoni de acolo si observai cum stateau oamenii pe toata lungimea zidului sa astepte autobuzele.
    Pana la urma iti foloseai si minimul de logica daca aveai si realizai ca nu poate fi suficient un refugiu pentru 3 persoane intr-o statie prin care trec 4 trasee si e statie amplasata langa zone cu trafic intens, zona inconjurata de magazine, supermarketuri, scoli, licee, piete.

    Răspunde
  • Nu numai lungimea e problema ci si peretii din lateral si fata; deobicei ploaia si ninsoarea sint insotite de vint si atunci vor fi probleme; neinspirat proiect !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.