Cei 50 de angajați ai Direcției Agricole cer milă de la… Asociația Femeilor Ortodoxe Buzău

E o informație care a ajuns azi la urechile reporterului buzoienii.ro.

Cei 50 de angajați ai Direcției Agricole Buzău riscă să ajungă de la 1 decembrie cu birourile în stradă!

„Suntem deja fără gaze, birourile nu sunt încălzite, centrala e oprită. Suntem amenințați că ni se taie lumina, iar de la 1 decembrie că vom fi dați afară. Vă rog să vă interesați”, ne-a declarat un angajat.

Conform informațiilor primite, Direcția Agricolă Buzău stă cu chirie într-un imobil care ar aparține acum Asociației Femeilor Ortodoxe, filiala Buzău. Contractul expiră la 1 decembrie, iar asociația nu dorește prelungirea.

Reporterul buzoienii.ro a încercat să obțină un punct de vedere de la reprezentanta asociației, dar aceasta a refuzat dialogul: „Ce problemă ? Nu avem nicio problemă! Nu vă mai aud. Îmi pare rău”. Moment în care a închis, iar apoi nu a mai răspuns la telefon.

Mai târziu la telefon a răspuns Cosmin Florea, directorul Direcției Agricole Buzău, care a adus lămuriri suplimentare:

„E o problemă de doar 15 zile. La 1 decembrie expiră contractul aici pe str. Victoriei. N-avem ce face, trebuie să ne mutăm. Am găsit, e drept cu mare greutate, sub presiunea timpului, un spațiu. Ne-am înțeles cu Galleria Mall, lângă Judecătorie. Dar oamenii nu ne pot primi mai devreme de 15 decembrie, acum amenajează spațiul respectiv. Rugămintea noastră e de a găsi înțelegere la doamnele din această asociație pentru aceste 15 zile. Din câte știu eu nu se mută nimeni în decembrie în clădirea de pe str. Victoriei. Plătim aceste 15 zile suplimentare, chirie și utilități, cerem înțelegere, e o situația excepțională”.

Sperăm că la mijloc e totuși o neînțelegere și că situația se va rezolva cu înțelepciune din partea ambelor părți.

UPDATE.

În această dimineață am primit informații lămuritoare și dinspre Asociația Femeilor Ortodoxe.

„Problema e simplă. Având chiriaș, pentru clădire se plătește la primărie un impozit mare, 1,3% din valoarea imobilului. În jur de 50 de mii de lei pe an. Din chiria încasată de la Direcția Agricolă nu acopeream decât jumătate din impozit, dânșii nu au fost de acord să mărim chiria. În aceste condiții, vom schimba încadrarea juridică a imobilului, din nerezidențial în rezidențial pentru a plăti un impozit mult mai mic, de la 1,3 la 0,2. De aceea, e imperios necesar ca la 1 decembrie să nu mai avem chiriaș acolo, pentru a putea schimba încadrarea juridică. Clădirea e oricum veche, are nevoie de reparații, momentan va intra în conservare”, ne-a declarat consilierul juridic al asociației.

Citește și:

loading...

14 comentarii la „Cei 50 de angajați ai Direcției Agricole cer milă de la… Asociația Femeilor Ortodoxe Buzău

  • Vaaai, mama, da ce dracu fac acolo 50 de oameni?
    In tara asta e fix ca-n zicala aia, 1 cu sapa, 10 cu mapa. De fapt, si UE a fost birocratizata atroce ultima vreme.

    Răspunde
  • BUNA SEARA!
    DIRECTIA JUDETEANA PENTRU AGRICULTURA A BENEFICIAT DIN LUNA AUGUST 2022, DE DOUA PRELUNGIRII DE CONTRACT DE LOCATIUNE, DAR EI S-AU PLIMBAT CU DOMUL DAEA PRIN TARGURI SI OBOARE!
    PE DATA DE O1.12.2022, NU O SA VINA REPORTERII IN CURTE PENTRU CA SE VA INCUIA SI CURTEA!
    PENTRU BUNA INTELEGERE NU E VORBA DE MILA CI DE FAPTUL CA , IMOBILUL TREBUIE ELIBERAT IMEDIAT PRNTRU REZOLVAREA UNOR PROBLEME IMPERIOS NECESARE.

    Răspunde
    • Rugăminte pentru „Gogu”. Știți cumva care sunt „problemele imperios necesare” ?

      Răspunde
  • dar până acum ce au păzit de nu au căutat alt loc din timp care să-i primească de la 1 decembrie?

    Răspunde
  • Interesant este cum a ajuns aceea asociație proprietară acelei cladiri. Si cum Directia Agricolă care funcționează dupa timpul lui Ceaușescu nu are sediu.

    Răspunde
  • Asociatia Femeilor Ortodoxe? Babaciunile alea din marsurile anti-avort ….exact aceleasi persoane care rupeau mesele de chirurgie cu avorturi in tinerete? Mahalagioaicele alea patrunse brusc de duhul sfant la batranete?
    Haidade, bre!
    Spuneti NU finantarii cultelor de la bugetul de stat !
    Spuneti DA redirectionarii fondurilor catre Educatie si Sanatate !!!
    Aleluia!

    PS: hai tov Leo Tz, absolvent de Stefan Ghiorghiu, mare sobolan rosu, mare director de intreprindere socialista, mare revolutionar (fireste) de 89′, grande pater familias…….etc…cam cate comentarii sovietice postezi acum si sub cate identitati…in purul stil kgb-ist, fireste…???

    Răspunde
  • Sa te fereasca Domnul de crestinii astia ultrasi, sunt mai rai si periculosi decat oricine…. Ce dracu fac acolo femeile crestine ?

    Răspunde
  • Adică, stimabilul domn Florea a aflat prea târziu că la 1 decembrie va expira contractul de închiriere a spațiului respectiv… Din informațiile mele, domnului Florea i s-a pus în vedere că va trebui să părăsească acel spațiu încă din luna martie a acestui an. Dacă nu îi ajung 9 luni să găsească „cu chiu, cu vai” un spațiu, atunci e un manager deplorabil. Domnule reporter, nu vi se pare că sunteți folosit pe post de măciucă în această speță? Dacă spațiul aparținea Primăriei, acest articol nu ar fi apărut niciodată.

    Răspunde
  • Foarte tare asta cu „probleme imperios necesare”!
    Pe de altă parte mi se pare absurd ca o instituție a statului român să plătească chirie unei entități private. Este definiția corupției. Mâine-poimâine Guvernul României o să-i plătească chirie lui Elon Musk devenit propritar pe clădirea din Piața Victoriei. Nici nu va mai avea importanță modalitatea prin care a ajuns propritar de bună credință!

    Răspunde
  • Probabil „problemele imperios necesare” sunt legate de suma din contractul de închiriere. De ce să vând ieftin dacă pot să vând scump, ne învață partenerul strategic cu ce se mănâncă capitalismul!
    Ca să nu se prindă țugulanii, facem un mic ocol pe la Galeria Mall, le dăm atâta pentru că n-avem de ales, după care ne întoarcem la evlavioase și semnăm cu atâta minus un pic… și toată lumea e fericită.

    Răspunde
  • Clădirea aparține Arhiepiscopiei Buzăului și Vrancei. Asociația a fost înființată de arhiepiscopie pentru a fi băgată la înaintare, atunci când este nevoie.

    Răspunde
  • Păreri și păreri! Tipic românesc! Las’ că poate merge și așa! Și am ajuns unde am ajuns! Adică prost! Dacă nu ești proprietarul clădirii, plătești chirie de ani de zile, ți s-a pus în vedere de ceva timp că trebuie să cauți o soluție și să găsești alt spațiu, iar pe tine te doare undeva, ce te mai milogești? Dă-ți demisia, dacă ai onoare, că nu ai fost în stare să identifici o soluție eficientă pentru stat și instituția lui și lasă pe unul care este în stare! În felul tău românesc, ultima sută de metri este și acum și peste o lună de zile sau trei, patru, zece….

    Răspunde
  • DACA O SA OBSERVATI PE SITEUL INSTITUTIEI LICITATIA PENTRU NOUL SPATIU A FOST LA INCEPUTUL LUNII OCTOMBRIE SI CASTIGATA DE GALERIA MALL . PROBLEMA E CA MALLUL NU POATE SA RESPECTE TERMENUL DE AMENAJARE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI A CONTRACTULUI :)) ) S AU DAT SPAGI MARI , D.N.A. ESTE PE FIR 🙂

    Răspunde
  • Marea problema…expira contractul.. Nu vor noile conditii.. Asta e… Sa evacueze cladirea. Dl. Tereaca daca ai avea putin spirit jurnalistic si nu doar de can can ai pune catvea întrebări si ai vedea ca aceasta problema e de f mult timp… Nu de 15 zile…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.