Cel mai mare proiect de infrastructură din mandatele lui Toma

Cu o săptămână în urmă s-a făcut trecerea de la vorbe la primele fapte.

Pe 29 august Primăria Buzău a atribuit „Elaborarea studiului de trafic” pentru viitorul pod rutier de la gară peste liniile ferate spre cartierul Mihai Viteazul (vezi mai jos extras de pe SEAP):

Podul ar urma să ajungă de pe Bd. Republicii peste liniile de cală ferată în zona străzilor Șantierului și Aurel Vlaicu din cartierul Mihai Viteazul

Pentru studiul de trafic Primăria Buzău va plăti firmei Urban Scope SRL din București în jur de 65.000 €.

Primarul Toma a vorbit pentru prima dată despre acest pod în campania electorală (CLICK AICI):

C-tin Toma pe 22.05.2024: „Ideea e excelentă, cu multiple avantaje. Ar scurta mult drumul către Zona Industrială, unde lucrează cei mai mulți buzoieni. Podul i-ar ajuta mult și pe cei din cartierele Mihai Viteazul și Poștă. Ar ajuta, de asemenea, la descongestionarea traficului la orele de vârf pe Podul Drăgăicii și podul de la Metalurgica. Proiectul îmi place mult, mi se pare fezabil, voi începe demersurile necesare construirii podului pentru a-l realiza în viitorul mandat”.

Evident, de la studiul de trafic până la realizare, e cale lungă de cel puțin 4-5 ani.

E nevoie de studiu de fezabilitate, proiect tehnic, obținerea tuturor avizelor pentru obținerea autorizațiilor de construire și, la final, licitație de execuție.

Ar fi cel mai mare proiect de infrastructură din orașului Buzău nu doar din mandatele primarului Toma, ci după zeci de ani.

Citește și:

loading...

13 comentarii la „Cel mai mare proiect de infrastructură din mandatele lui Toma

  • „… muniCOIUL Buzau…”?
    Aferim! Este exact ce ii trebuie unui primar ca Toma…
    :))

    Răspunde
  • Ideea este de dinainte de ’89.
    Cred ca daca mai traia Spanzuratul, exista pasajul executat (suprateran, sau subteran)

    Răspunde
  • O noua investiție inutila. Nu avem industrie, turism, nimic. Doar bugetari. Dar astea nu sunt un subiect care sa îl preocupe pe primar .El vrea construcții fără rost precum cele făcute pana acum.Toma Gate.

    Răspunde
    • Sa l votam și peste 4 ani. Poate ne face metrou.

      Răspunde
    • Ca sa avem industrie, trebuie sa avem salarii mici (bifat), sa fim intr-un vad comercial bun (bifat) si sa avem infrastructura (inca nu).
      Ca sa avem turism, trebuie sa avem ceva de oferit. Sa spunem ca ar fi cateva obiective turistice, dar… nu inca infrastructura. Ca sa avem mai multe obiective turistice, trebuie create, insa majoritatea cititorilor acestui site, considera construirea unui aquapark, o prostie. Deci, este bine fara turism. Daca se face ceva pentru anumiti cetateni, este o noua investitie inutila. Pentru ca… nu stati acolo. Nu va priveste, deci este inutila. Tipologia buzoianului perfect (bifat)! Cu gandirea asta nu ar trebui sa se faca nimic nicaieri. Sunteti exact ca aia care stau la parter si spun ca ei nu pun bani pentru acoperis, sau ca aia care stau la ultimul etaj si nu pun bani sa se faca curat si sa se scape de sobolani, la subsol. Un adevarat cerc vicios, plin de ura si de interese personale mai presus de orice. Exact ca si guvernantii nostri. Dar nu va uitati in oglinda cand ii criticati, nu-i asa? Apropo de bugetari. Buzaul are mai putini bugetari decat multe alte judete, iar procentul lor este undeva la 20-25% maximum, iar Toma lupta din rasputeri sa fie si mai putini, deci nu prea ati nimerit-o p’asta.

      Răspunde
      • Pfff, ce o sa se inghesuie lumea la viitorul aqua park. Clar o sa vina lumea din alte judete in Buzau doar pentru asta. Buzaul nu are obiective turistice fiindca este fost oras industrial, nu a avut obiective precum orasele de peste curbura Carpatilor sau obiective naturale in oras.

        Răspunde
      • Aproximativ acum 3 ani (se poate verifica pe Buzau city report) fost propunerea mea pentru acest pod.
        Aș putea spune ca am paternitatea ideii.
        E ok ca s a luat hotararea sa se faca.

        Răspunde
      • Adevărat…Ai sintetizat foarte bine tipul buzoianului nemulțumit și atunci când se face ceva și atunci când nu se face…Noroc că nu au putere de decizie.

        Răspunde
  • 65 000 euro pentru ce ?! Bani aruncați ! De ce nu termina pasajul subteran ?! Keizen ce spune ?

    Răspunde
  • Avem di tati.
    Peste 4, 5 cati buzoieni vom avea și câte locuri de munca la privat?
    Sa știm de ce trecem podul, nu?

    Răspunde
  • Ideea este foarte buna si ar avea multa lume de castigat. Singura parte negativa este firma care face studiul de trafic. Se pare ca astia de la Urban Scope fac si operatii pe creier. Orice numai sa fie o primarie PSD. Nu miroase bine, dar avem institutii care ar trebui sa aiba un simt olfactiv mult mai dezvoltat decat noi cititorii.

    Răspunde
  • De trecut podul, o să îl trecem, adică unii dintre noi o să îl treacă mai des, doar pentru simplul fapt că în curând, după finalizarea A7, va dispărea și ce a mai rămas din fosta zonă industrială, care este în ruină, locul ei fiind luat de cartiere rezidențiale. Gândiți-vă, câți dintre cei ce își vor lua locuințe în viitoarea zonă rezidențială ce va lua locul fostelor fabrici „comuniste”, vor face naveta pe viitoarea autostradă, spre Ploiești sau București, orașe cu un grad mare de poluare, în care aerul este din ce în ce mai irespirabil și în care nu prea se mai poate construi… Și nici cele două cartiere foste ceferiste, pline de case vechi nu au un viitor prea strălucit, locul acestora poate fi luat oricând de construcții noi, pe verticală. Ar fi multe posibilități!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.