Cel puțin trei vinovați! Cum s-a întâmplat

Imagini greu de privit azi la prânz la Vadu Pașii, chiar lângă primărie.

Un biciclist a fost spulberat de un Mercedes de Brăila:





Trei vinovați

A) Biciclistul

Cea mai mare parte din vină o are chiar biciclistul (Andrei Dumitru, 78 ani, V. Pașii).

Victima se deplasa cu bicicleta pe carosabil, iar la intersecția de la primărie a virat stânga. Fără să se asigure:

Mercedesul l-a izbit pe biciclist cu partea dreaptă. Victima s-a lovit violent cu capul de parbriz și a murit pe loc


B) Șoferul Mercedesului

Mai mult ca sigur că șoferul Mercedesului, judecând după violența impactului, nu circula cu viteza legală prin localitate. Cei din V. Pașii se plâng că după „modernizarea drumului șoferii îi dau blană”.

C) Proiectantul, constructorul și beneficiarul lucrării

Chiar ieri reporterul buzoienii.ro (vezi mai jos) a scris un articol „E pistă, dar lumea merge tot pe stradă” despre „Investiția cu fonduri europene făcută prost la Buzău”.


Articolul se referă la pericolul uriaș de la V. Pașii ca localnicii care merg cu bicicleta să fie acroșați de autoturisme.

În acest an s-a făcut recepția pistei de biciclete care însă nu poate fi folosită:

Pista de biciclete e o bătaie de joc, nu poate fi folosită de bicicliști întrucât „e precum valurile mării”

Vina pentru această idioțenie o poartă în primul rând proiectantul. Apoi, pe rând, constructorul (Oyl Company Holding Slobozia), că a acceptat proiectul, iar în al treilea rând, beneficiarii – Consiliul Județean Buzău și Uniunea Europeană – că au recepționat așa ceva:

Sus-jos, sus-jos! Așa e pista de biciclete nefolosită, iar bicicliștii merg pe carosabil, micșorat și el de când s-a modernizat drumul. Șoferii trebuie să intre pe contrasens, altfel îi acroșează pe bicicliști întrucât banda de circulație e acum îngustată și de rigolă

Localnicii cereau și până acum, iar după accidentul de azi o fac și mai abitir:

„Demolați porcăria asta de pistă de biciclete și faceți una cum trebuie!”

Din păcate, astea rămân doar vorbe, răul s-a făcut, nu se mai poate schimba nimic, iar alți bicicliști își vor găsi aici sfârșitul.

Iar la Vadu Pașii chiar sunt bicicliști, reporterul care a mers des în ultima vreme la podul lui Umbrărescu s-a mirat cât de mulți sunt.

Citește și:

3 comentarii la „Cel puțin trei vinovați! Cum s-a întâmplat

  • Dumnezeu sa-i ierte pe amandoi!

    Cat despre biciclete parca incepe sa fie din ce in ce mai clar ca mai bune sunt masinile. Ori mersul pe jos.

    Nu spunem nimic despre fondurile europene „atrase” de dragul de a se putea lauda niste burtosi ca au facut si au dres ei, gradul de utilitate fiind fix zero. Cam ca la Buzau, asa.

    Răspunde
  • Cu pista sau fara pista de rahat, biciclistul tot facea haotic la stanga, ceea ce releva faptul ca relativ drept mergi doar daca esti jet, oamenii mai si cotesc. Pentru asta e nevoie de spatii dedicate, de semaforizare sau semnalizare dedicata, nu iei fondul si trantesti proiectul european din care jumatate sunt cheltuieli neeligibile ca sunt idiotenii pe acolo. Cheltuielile neeligibile reprezinta partea aia neacceptata de catre statul roman (prin agentii dedicate precum aia cu sefa de la Braila care l-a suparat pe dl Toma de la Buzau) la a fi deconatata din bani europeni si e suportata de beneficiar, din surse proprii (credite de obicei). In judetul Buzau e trist acest aspect, dar nu mai spun acum, ca sunt alegeri.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.