Cele 12 autobuze au intrat pe traseu. De astăzi, program prelungit și o nouă „zonă”
Din această dimineață, buzoienii trebuie că au remarcat în trafic apariția autobuzelor alb-roșii achiziționate de Trans-Bus din Olanda.
Cele douăsprezece autobuze trimise pe traseu au fost repartizate pe rutele 1, 5, 6, 7, 8 și 10.
De astăzi, programul pe majoritatea traseelor a fost extins până după ora 22.00 (click AICI pentru orarul de pe cele 10 linii).
„La început mai pot apărea mici probleme pentru care cerem înțelegere de la călători. De exemplu, unii dintre șoferi nu știu exact pe ce butoane trebuie să apese pentru deschiderea ușilor. Am avut și un autobuz pe care a trebuit să-l retragem de pe traseu pe linia 5 din cauza unei defecțiuni la sistemul electric. Până la sfârșitul săptămânii sper să le introducem în trafic și pe ultimele trei. Mai trebuie să ne vină câteva acte din Olanda înainte de a le înmatricula”, a declarat directorul Trans-Bus, Gică Toader
O nouă zonă pentru muncitori
Tot de astăzi s-a introdus o „zonă” nouă pentru salariații de pe fosta platformă „In și Cânepă”, din capătul străzii Gârlași.
„Aceasta va pleca de la ora 06.05 din capăt de la Micro XIV pe traseul Bd. Stadionului, Mareșal Averescu, Bd. Unirii, Obor, Broșteni, Gârlași. Traseul retur pentru muncitorii care vin de la serviciu va pleca la 16.30. Sunt acolo mai multe societăți, Confex, Bebarom, Pamial etc. cu câteva sute de angajați d ela care am primit această solicitare”, a adăugat Toader.
Ce umblați cu fleacuri? Ce alea-s autobuze? Și ăla e asfalt? N-a făcut nimic Toma, nu mai iese data viitoare, așa ziceau niște angajați de la Eximprod. Cică ei vor să vină din nou Boșcodeală, că numai el e cel mai tare…talentat la buzunare!
Da domnule, sunt autobuze. Daca dumneata circuli numai cu masina, nu stii ce „confort” era in vechile autobuze. Da , este asfalt. Se vede o schimbare. Orasul Buzau va inflori din ce in ce. Si montarea semafoarelor de la CRANG, este o idee formidabila.
Felicitari dle Primar Toma. Tine-ti-o tot asa!!!!
Vă salut cu respect, am înțeles că în perioada ce urmează vor fi cumpărate încă un lot de autobuze. Foarte bine, încet-încet microbuzele de tip maxi-taxi o să se retragă de bună-voie, care oricum incomodează traficul. Fac un apel către dl. Primar C-tin Toma, ar fi bine dacă lotul următor de autobuze le-ați cumpăra în 3 uși și cu perete despărțitor ca în toate celelalte orașe, ar fi bine pe viitor. Dar eu nu înțeleg de ce aceste autobuze, achiziționate recent, cumpărate ieftin, s-au luat în 2 uși cât populația orașului este una destul de măricică iar plata călătoriei se face la șofer sau casieră ca pe vremea lui Ceaușescu. Suntem în anul 2017, s-au întâmplat foarte multe incidente pe baza acestor criterii (2 uși-mai mult timp de stat în stații, călătorii s-au imbulzit și au rupt mecanismul ușiilor, autobuze fără perete despărțitor-călătorii au atacat șoferii iar casierele prezente permanent în autobuze au fost și ele atacate). În trecut, perete despărțitor au avut vechiile autobuze DAC și Ikarus. Iar sistemul de ticketing să fie actualizat, călătorii să-și cumpere biletul de călătorie de la buticurile din stații și-l vor composta în autobuz iar casierele să fie trecute ca controloare, ce se vor urca din stații și vor verifica călătorii dacă și-au achitat călătoria (deșii, unii vor mai călătorii fraudulos dar în loc de 1.5 lei vor plătii 50 lei). Nu cred că sună rău!
Să mă fac mai înțeles, un asemenea autobuz DAC care a circulat în Buzău ce avea 3 uși (față-mijloc-spate) și cu perete despărțitor între cabina șoferului și salonul călătoriilor, șoferul așa are dreptul la intimitate, are ușa lui și nu trăiește cu frica că-i dispare ceva plus nu are contact cu călătorii.
http://buzau.stfp.net/DataZ/A/d/BZ01XKM-9-DO:1.jpg
Un autobuz DAC articulat (cu burduf) în 4 uși.
http://buzau.stfp.net/DataZ/A/l/BZ02MEM-8-DW:1.jpg
Dacă să vă fi grăbit să cumpărați rahaturile astea, doar că-s ieftine…
http://reporterbuzoian.ro/wp-content/uploads/2017/09/DSC_0100.jpg
Mai bine ați fi luat un autobuz Mercedes ca cele de la RATB, cu 3 uși și bineînțeles, perete despărțitor.
http://ratb.stfp.net/Data/A/e/4115-601-D9:1.jpg
Apropo, sper că nu e vreo supărare dacă autobuzele ar primii și ele niște numere de inventar ca în toate celelalte Regii Autonome. Sau asta e Societate Comercială și nu e obligatoriu? și poate autobuzele vor avea și ele o viață mai lungă, că cu UDM-urile prea repede s-a terminat cât cel puțin, în Craiova și Golj sunt mai îngrijite și ca BMC-urile. Nu e un oraș ca Bucureștiul să aibă unde să se rupă. Numai bine!