Cine pierde, cine câștigă

Sunt imagini de azi de pe Bd. Unirii Sud.

Muncitorii de la Strabag, conform proiectului, au montat indicatoarele de interzicere a parcării:

De duminică noapte – luni dimineață, șoferii nu vor mai fi lăsați să parcheze aici


Părți bune

Îndepărtarea mașinilor parcate va însemna câte o bandă, în plus, pentru circulație pe fiecare sens.

Pe Unirii Sud se va circula, de luni, ca pe Unirii Nord, pe trei benzi pe sens, cea din mijloc fiind rezervată autobuzelor, autocarelor și mașinilor de intervenție.


Fără mașini parcate, Unirii va arăta ca un bulevard dintr-un oraș civilizat, din vestul României și al Europei.

Cu excepția orelor de vârf, principala arteră a orașului va putea fi străbătută, de la Mărăcineni în Bariera Ploiești, în 5-10 minute (atunci când semafoarele vor fi corelate).

Părți rele

Pe Unirii Sud erau parcate, pe timpul nopții, în jur de 500 de mașini.


Se pune întrebarea, unde vor fi lăsate luni seară aceste 500 de mașini.

Cel mai probabil, străzile lăturalnice (gen Col. Buzoianu) și parcările amenajate în spatele blocurilor nu vor fi suficiente.

Mașinile de firmă, probabil o sută din total, vor fi lăsate la sediul societăților:


O soluție temporară e lăsarea mașinii (de obicei a doua a familiei) în parcările LIDL și Kaufland Sud. Peste câteva săptămâni va fi gata și parcarea (Park and Ride) amenajată pe locul fostului poligon auto.

Cititorii probabil că au remarcat faptul că redactorul acestei știri a folosit cuvântul temporar. De ce ? Pentru că autorul nu e sigur că interzicerea circulației pe mijlocul străzii și parcării la bordură vor ține mult timp. E suficientă în următoarele săptămâni/luni de o ușoară indulgență a Poliției Locale (1-2 zile fără amenzi) pentru a ne întoarce la situația de azi (cu mașini parcate la bordură și circulație pe benzile din mijloc).

Citește și:

loading...

30 de comentarii la „Cine pierde, cine câștigă

  • Tradus înseamnă că administrația locală știe ca a comis o ….. și ar drege treaba dar nu poate decât dacă ignoră semnele de circulație pe care le-a aprobat? În curând va fi nevoie de liste la intrarea în oraș cu semnele care se respectă și cele care se ignoră. Simplu. Unic în lume.

    Răspunde
    • Ca și tânăr, eu o consider normalitate. Noi tinerii vedem aceasta urbanizare ca fiind una buna. Eu nu mai stau in oras de aproape un an, dar mai vin in weekenduri, in Buzău. Într-adevăr, un studiu înainte mai aprofundat si mai inteligent, se puteau crea acele locuri de parcare de care buzoienii aveau nevoie. Un numar necesar de locuri de parcare pentru o masina pe cap de familie. In Buzău, am observat in ultima perioada ca fiecare familie, si mami, tati dar si copilul au fiecare cate o mașină. Asta ar fi 3 mașini pe cap de familie. E dezastruos si eu consider asta o prostie omenească. Dincolo de aceste bariere, lumea ar trebui sa folosească mai mult mijlocul de transport care cred eu ca este mai rentabil, decat sa stai in coada de mașini si sa consumi degeaba combustibil, cand cu acel combustibil poti sa te duci intr-un weekend sa te plimbi pe undeva. Da, cei care vin din afara localității, e ok sa vina cu masina, dar cei care locuiesc in oras, mi se pare de bun simt pentru reducerea poluării, sa se mai mearga si cu transportul in comun. Locuiesc in București, corect, este si acest oras sufocat de mașini, fiind si mai mare, dar am observat in ultima vreme o tendinta in randul bucureștenilor in a folosi mult metrou, troleul, chiar si tramvaiul. Buzăul este sufocat de mașini. Nu am nimic cu proprietarii acestor masini, dar cred ca ar fi locuri suficiente de parcare, daca ar fi cate o masina pe cap de familie.
      Si in București sunt benzi dedicate autobuzelor cu stâlpișori, Galați, Timișoara. Deci nu numai la Buzău se face asa ceva.

      Răspunde
      • În primul rând dacă nu stai in Buzău ci în București nu crezi ar fi frumos să îți dai cu părerea despre traficul și problemele de acolo?
        În al doilea rând spune cititorilor cine s-a ocupat de „stâlpișori” în Galați și Timișoara (ciudat că aduci vorba de aceste orașe) și de haosul creat în traficul de acolo…(unii căutăm informații din mai multe surse, nu mâncăm tot ce zboară).
        În al treilea rând dacă ție ți se pare ceva „prostie omenească” nu înseamnă că tu ești deștept!
        În al patrulea rând dacă ție ți se pare „rentabil” să mergi cu autobuzul muncește mai mult! (lui Țiriac i se pare rentabil să aibă mai multe avioane de exemplu …)
        În al cincilea rând și eu sunt de părere că ar fi mai bine dacă ai locui cu încă 3-4 familii in casă/apartament dacă tu crezi că e mai bine să fie cate o mașină de familie, neomarxistule.

        Răspunde
        • Salut!
          O sa îți încerc sa îți răspund decent si o sa iti ofer niste raspunsuri lipsite de ura, fondate bine la afirmațiile tale. Afirmatiile tale au fost gandite bine, dar au un pic de „hate” la mesajul pe care l-am postat pe aceasta pagina, drept pentru care m-ai facut neomarxist. Sa nu crezi ca nu știu ce înseamnă neomarxist.
          1. Am stat in Buzau pana anul trecut, am apartament in Buzau deci ma pot intoarce oricand in acest oraș si sa imi dau cu parerea cat de cat despre acest oraș, care îmi este drag. Libera exprimare este un lucru câștigat de acest popor, ca tot suntem in acea perioada in care poporul si-a dat viata pentru libertate. Vin des in Buzau, mai ales in weekend-uri, dar de un an stau in București (oras inca sufocat de masini care sufera si el o urbanizare intensa de cativa ani datorita numărului mare de mașini). E București totuși, oras mai mare ca Buzau, poate de 6 ori cat Buzăul. Asa cum am spus in mesajul meu, bucureștenii, fie ei ca sunt, corporatisti, ingineri, muncitori etc. s-au mai deșteptat un pic si folosesc mijlocul de transport, mai putin mașina.
          2. Merg prin orasele din Romania, chiar si in vest, vad modelul urmat de urbanizare asemănător cu ce s-a întâmplat in Buzău. Am spus aceste orașe deoarece am fost de curand si am vazut acest tip de urbanizare la fel ca in Buzău.
          Nu știu companiile care monteaza acei stâlpișori, pentru ca eu cred ca sunt sute de astfel de firme in România care montează acele benzi de plastic cu stâlpișori. Cred ca la Buzău au fost montate de Strabag. In București sunt montate deja in aproape toate sectoarele, pentru benzile dedicate autobuzului (BUS LANE), chiar si garduri in anumite sectoare.
          3. Nu sunt destept, sunt un simplu om, dar am spus prostie omenească deoarece românul in general vrea sa aiba si 3 mașini, ceea ce nu se da dovada de spirit civic, respect fata de ceilalți oameni in comunitatea in care trăiește. Daca s-ar urma aceasta regula, ca sa ai maxim 2 masini de familie, ar fi locuri de parcare pentru toti.
          4. Tu imi spui sa muncesc mai mult, dar eu am doua joburi:)). Deci am bani, stai liniștit.
          Comica afirmatia ta. Am doar o singura masina, dar o folosesc la nevoie sau cand merg undeva sa ma plimb in weekend. Daca vreau sa merg la munte, merg de multe ori cu trenul. Mi se pare mai relaxant decat sa stau in cozi interminabile doar ca sa stau in masina si sa fac cate 1 km in 30 de minute. Nu comparam mere cu pere, ca tot ai zis de Tiriac. Hai sa ii lasam pe acei miliardari cu elicopterele si avioanele lor private. Nu ne priveste viețile lor.
          5. Pai daca as locui cu 3/4 familii in apartament/casa, cu siguranță acele familii ar avea doar 3/4 masini. Ci nu 9/12 mașini. Logic, nu?
          Si ca o încheiere, da, cred ca trebuia gândit mai bine acest proiect de urbanizare, pentru ca toți buzoienii sa aiba loc de parcare si sa fie o fluidizare a traficului mai buna. Se vor îmbunătăți in oras aceste aspecte si mai cred ca se vor construi acele locuri de parcare de care buzoienii au nevoie (probabil acele centrale vor deveni parcări supraetajate, asa cum primarul a vorbit de acel proiect). Trebuie răbdare.
          O seara faina!

          Răspunde
          • Ar fi culmea să nu știi ce înseamnă neomarxist. Dacă aș fi crezut că nu știi nu aș fi folosit cuvântul.
            Am un ghimpe împotriva celor care știu ce este mai bine pentru ceilalți și chiar dacă nu au toate datele problemei ei dau răspunsul.
            În primul mesaj spuneai că trebuie o mașină pe cap de familie dacă am reținut bine. Văd că acum accepți 2 mașini de familie. Mulțumesc! Dar nu sunt 2 mașini de familie, în Buzău, și oamenii, cel puțin în zonele cu blocuri cu cate 10 etaje, nu au unde parca.
            La punctul 5 din răspunsul tău ideea mea a fost alta…
            Apropo de faptul că ai sau nu bani să știi că nu mă interesează. Nici câte locuri de muncă ai. Remarca mea (răutăcioasă, dar poate că nu ar trebui să dai lecții de viață încă!?) a venit după ce ai scris că este mai rentabil să mergi cu mijloacele de transport în comun. Mie nu îmi iese calculul tău.
            Și, oricât mi-aș dori, în Buzău nu are ce să se mai îmbunătățească. Gluma cu centralele termice transformate în parcări supraetajate e bună dar numărul și dimensiunile lor…
            Și în final, tocmai pentru că avem dreptul la liberă exprimare mi-am permis să scriu. Deși nu ajută la nimic. Nimeni nu ține cont de problemele reale ale cetățenilor. Totul e făcut sau spus să dea bine.
            Poate reușesc să mă potolesc și să nu mai scriu pe aici. E pierdere de timp.

            Răspunde
          • ciprian, bucurestiul nu este „de 6 ori cat Buzăul” ….

            Răspunde
            • Silee, ma refeream ca fiecare sector din București ca e cat orasul Buzău. Bucureștiul are 6 sectoare. La asta ma refeream. Trebuia sa deduci si tu cand am spus de 6 ori cat Buzăul.

              Răspunde
          • Bai tovarase, deci comparatia cu domnul Tiriac si avioanele domniei sale este exagerata dar comparatia dintre Buzau si Berlin, Paris si Tokyo este perfect in regula?
            Ce naiba mancati voi, comunistii, de aveti asemenea idei tembele? Intreb ca sa stiu sa evit, evident.

            In capitalism e asa : ai cat muncesti sa ai (si daca furi, exista un risc asumat, niciodata nu e vina hotului ca a furat, intotdeauna e vina celui care trebuia sa il prinda ca nu l-a prins) iar daca nu ai e doar vina ta, nicidecum a altcuiva. Daca vrei sa ai pui mana si muncesti sa ai, nu ceri pomana (adica bani prin orice forma) de la Stat iar rolul Statului este doar acela de „arbitru” si supraveghetor, niciodata de „jucator”. Sau, altfel spus, Statul (prin administratia locala) are singura treaba de a ne asigura asfalt si locuri de parcare, nu sa ne spuna cate masini sa avem, cum sa le parcam, sa puna biciclete gratuite (uite, poate afacerea cu biciclete voia sa o faca un privat care crea locuri de munca si platea taxe. Acum nu se poate pentru ca au facut-o cei ce nu aveau in fisa postului asa ceva, din banii nostri, ceea ce iarasi nu era cazul) si alte bazaconii de genul asta.

            Este atat de simplu dar sunt unii care pur si simplu nu pot intelege….

            Răspunde
      • Este bine că stai la țară și că ești tânăr. Eu stau la oraș, tânăr nu mai sunt și ca să ajung la muncă trebuie să iau două autobuze iar soția are serviciul în afara orașului deci trebuie să ia alte două autobuze. Ești vreun pic normal de vrei să îmi interzici dreptul de a avea mașină? Mai sunteți mulți. Pare că epoca de aur se reinstaurarează. Este una dintre cele mai comuniste idei.

        Răspunde
        • În unele orașe din Japonia, din ce am auzit, nu ți se permite înmatricularea unei masini daca nu dovedesti că ai loc de parcare. În România nu e (încă) așa. Dar trebuie să ne obișnuim și cu acest aspect, că domeniul public este al primăriei și nu proprietatea noastră. Și că primăria nu are nicio obligație de a ne face nouă parcări (gratuite dacă se poate). Lucrurile încep să se schimbe, locul de parcare la oraș începe să fie problematic și să coste din ce în ce mai mult.

          Răspunde
          • Japonia e insula, comunistule! Iar 73% din suprafata ei e constituita din munti!
            Ai terminat cu Olanda si incepi cu Japonia?

            Răspunde
          • La Strasburg sunt de 4 ori mai multe parcări pe cap de locuitor, și e oras nemtesc din Franta. De ce sa fie folosit domeniul public pentru autobuze, trotuare, drumuri si piste de biciclete dar nu si pentru parcari? Ce logica e asta? Daca se dorea sistematizare si fluidizare, se incepea în 2016 cu soseaua de centura pentru a elimina oarecum traficul national. De ce nu s-a consultat primarul cu politia rutiera INAINTE de a pune pe hartie proiectul si a mintit ca fondurile sunt conditionate de ”formulari tip”???
            Oricum, buzoienii nu par deloc deranjati, judecand dupa numarul de semnaturi stranse aici, asa ca, de ce nu?!? https://www.petitieonline.com/desfiintati_parcrile_de_reedint_din_municipiul_buzu#form

            Răspunde
          • Am ajuns să comparăm Buzăul cu Tokyo! Wow!

            Răspunde
  • La lumina zilei e ok cu parcarea? Înțeleg că problemele sunt noaptea.

    Răspunde
    • Nu. Ziua. Poți să parchezi pe toate benzile. Peste tot.

      Răspunde
  • Buzău, acest far al înțelepciunii într-o ceață a nesăbuinței reprezentate de alte orașe din vest, precum Londra, Paris . Buzău, acest armăsar pur sânge a cărui frumusețe epatează în fața mârțoagelor occidentale. O întrebare umilă totuși, pe când va monta administrația publică locală câte un fleshlight în fiecare intersecție din oraș? măcar să avem tacâmul complet, să ne putem băga…. Zilele-n sac

    Răspunde
  • DE LUNI SA VAD UNDE SE V A PARCA CELE 500 DE MASINI CARE PARCAU INAINTE PE UNIRII AR FI BINE IN FATA PRIMARII NU

    Răspunde
  • A descoperit jurnalistul Japonia pe harta, este la ani lumina de România. Vino cu exemple pertinente nu cu Tokyo vs Buzau, sau deja Buzaul este peste Paris la infrastructura? Primarul Buzăului vs al Parisului !!! Ești glumeț rău de tot…Toma vs Anne Hidalgo.

    Răspunde
  • As fi curios sa știu cât la suta din populația municipiului are locul de naștere in Buzău! După ce vom afla o sa înțelegem de ce in Buzău oamenii au aceasta atitudine ! Cât despre mașini aici e vina guvernului! Pai dacă vorbim de poluare , global warming , atunci ar trebui interzise importurile de hârburi din occident! Sau taxe de 1000% pentru mașinile mai vechi de 3 ani! Ar dispărea toți samsarii de mașini care fac bani pe spinarea amărâților și care fura statul la greu! Iar pentru cei care au bani și vor 5 mașini atunci pentru fiecare mașina in plus taxa sa crească cu 500%! Va garantez ca in 5 ani Buzăul o sa fie exact ca in occident! Ca la aia nu merge cu șmechereală ! Pai dacă vreți occident atunci sa aplicam legile de acolo!

    Răspunde
    • Ba tu nu ai trecut in viata ta de Posta Calnau spre nord si de Costesti spre Sud, altfel nu se explica toate imbecilitatile pe care le spui despre cum ar fi in Occident.

      Nu zice nimeni sa mergi sa vezi cu ochii tai, stim ca voua, comunistilor, va place sa va plimbati doar la Moscova si la Beijing dar poti folosi Google Maps pentru a vedea cu ochii tai cum stau lucrurile.
      Dar, daca nici Google Maps nu vrei sa folosesti, pentru ca e un produs al imperialismului capitalist, iti ofer eu mura-n gura date statistice.
      Sunt in limba engleza dar usor de inteles chiar si de catre vorbitorii de limba rusa.

      Sursa : https://www.acea.auto/figure/average-age-of-eu-motor-vehicle-fleet-by-vehicle-type/

      EU cars are now on average 12 years old. Greece and Estonia have the oldest car fleets, with vehicles almost 17 years old. The newest passenger cars can be found in Luxembourg (7.6 years).
      The average age of light commercial vehicles in the EU is 12 years. Of the EU’s four major markets, Italy has the oldest van fleet (14 years), followed closely by Spain (13.6 years).
      Trucks are on average 14.2 years old in the European Union. With an average age of 22.7 years, Greece has the oldest truck fleet, while the newest ones can be found in Austria (6.6 years) and Denmark (7.5 years).
      Buses on EU roads are on average 12.7 years old. Aged more than 20 years, Romanian buses are the oldest in the region. Only eight countries in the European Union have a bus fleet that is less than 10 years old.

      E uimitor cu fix tara care o arde pe transport public are cele mai vechi si mai de rahat autobuze din toata Europa. Dar ele reflecta fix calitatea tarii.

      De asemenea, pentru fiecare tara in parte, avem urmatoare statistica, de la nivelul anului 2020 :
      Sursa https://www.aut.fi/en/statistics/international_statistics/average_age_of_passenger_cars_in_european_countries

      Austria 8,5
      Ireland 8,6
      Denmark 8,9
      Switzerland 9,0
      Belgium 9,2
      UK 9,4
      Germany 9,8
      Sweden 10,2
      France 10,3
      Norway 10,7
      Netherlands 11,2
      Italy 11,8
      EU average 11,8
      Slovenia 12,0
      Finland 12,6
      Spain 13,1
      Portugal 13,2
      Hungary 14,2
      Latvia 14,3
      Slovakia 14,3
      Poland 14,3
      Croatia 14,8
      Czech Rep. 15,3
      Greece 16,6
      Estonia 16,7
      Romania 16,9
      Lithuania 17,0

      E buna ideea cu taxele crescute pentru masinile mai vechi de 3 ani DAR DOAR IMPREUNA cu o taxa de 5000 lei/an pentru fiecare cetatean care nu are masina si care nu a fost in stare sa isi cumpere cel putin o masina in ultimii 5 ani. Indiferent de varsta masinii.
      E o tampenie, evident, la fel cum e cam tot ce-ti debiteaza tie mintea aia odihnita si plina de comunism malign.

      Răspunde
      • Mai Lukeswein Comuniștii de care vorbești au construit orașe ca sa vina bunicii sau părinții tai la fabrica, la munca! Și au primit moca și un apartament unde te-au făcut pe tine sau părinții tai! Capitaliștii de după 1989 au construit “masiv”! De aceea țara are o infrastructura fantastica! Ai văzut când vii la Otopeni ce măreție de aeroport avem! Așa ca voi ăștia care va uitați numai pe google map ar trebui sa puneți mâna la treaba si sa construiți parcări pentru 5 mașini de familie! Așa cum Comuniștii au făcut 5 milioane de apartamente faceți si voi 5 milioane de parcări ! Și gratis așa cum au făcut Comuniștii! Cât despre Beijing sau Moscova ar trebui sa mergi si sa vizitezi ! Sau măcar sa te uiți pe YouTube dacă patronul te plătește cu putini bani si nu ai bani de avion si hotel! Cât despre occident nu ai tu ani câți am eu de occident! Și ala adevărat de peste ocean!

        Răspunde
        • Bai neinzestratule, nu comunistii au facut cele enumerate de tine, pe alea le-au facut oamenii carora le-au fost luate fortat pamanturile si casele si animalele si toata agoniseala lor de-o viata de la tara si au fost nevoiti sa se mute la orase sa construiasca visele tembele si fara legatura cu realitatea ale unora ca tine care traiau pentru o utopie care, ulterior, s-a si dovedit a fi asa! Bunicii nostri erau bine-mersi la ei la tara, acolo, pana au venit viermii rosii sa le dea vietile peste cap.

          Cat despre „au primit apartament” aia e o consolare doar pentru prosti si imbecili, sunt mandru sa spun ca parintii mei au facut carte si ar fi avut multe case si apartamente din munca lor daca traiau intr-o societate sanatoasa la cap dar au avut ghinionul sa isi risipeasca tineretea in „epoca de aur” a unor bolnavi psihic care credeam ca e normal, ca e natural sa nu ai nimic si ca totul trebuie sa fie al tuturor.

          Esti neinzestrat intelectual si nu are rost sa mai pierd vremea incercand sa iti explic ceva. Voi, comunistii, sunt atat de negri in suflete incat nu puteti si nu vreti sa vedeti si sa intelegeti nimic ce nu are legatura cu credintele voastre anormale, impotriva firii umane.

          Imi dau seama ca ai bani multi, asta se observa de la mare distanta. Cat despre statul in America, nu am dubii ca ai stat acolo foarte, foarte mult. Totusi, ceva nu inteleg : cum e posibil ca de la o viata de lux in Statele Unite sa ajungi un nimeni flausat la Buzau, care-l pupa oriunde pe cel ce pare ca are ca singur scop public intoarcerea orasului nostru in „epoca de aur” a lipsurilor, urii si luptei de clasa.

          Foarte important : PENTRU ASTA EXISTA PRIMARIA IN ORICE ORAS DE PE PLANETA ASTA, SA LE FACA PARCARI SI SA LE PUNA ASFALT CELOR CARE NU PIERD VREMEA SI CASTIGA BANI SA-SI CUMPERE MULTE, MULTE MASINI ASTFEL INCAT SA CRAPE FIEREA IN AIA CARE NU SUNT IN STARE DE NIMIC DAR STIU EI MAI BINE CE ESTE BINE PENTRU TOTI.

          Răspunde
          • Pai, chiar daca este o ironie, aveti perfecta dreptate. Exact asta este menirea unitatii administrativ teritoriale, sa asigure un climat sanatos pentru toate categoriile sociale, pentru toti cetatenii care platesc impozite. Trebuie infrastructura, care nu poate fi compusa doar din strazi si trotuare. Mai trebuie si piste de biciclete (total de acord), ami trebuie si suprafete verzi, mai trebuie si spatii de joaca, dar mai trebuie si parcari, pentru ca si aia care au masini platesc impozite, ba mai pui ca platesc impozit si pentru acele autovehicule, cu care poate nu circula zi de zi ca sa strice ideea de oras verde, nepoluat. Omul poate vrea masina ca sa poata sa circule in weekend la munte, la mare sau unde vrea el. Unde sa tina masina parcata, care NU polueaza? sau omul a facut un efort si si-a cumparat o masina electrica, care NU mai polueaza, dupa ce a fost construita. Primaria are obligatia sa aiba grija de toti cetatenii! Foarte bine, nu mai sunt spatii, ca s-au inmultit masinile. Bata-le vina, nenorocitii de buzoieni cumpara cazane din vest si au aglomerat orasul si nu mai sunt locuri de parcare. Dar daca nemernicii isi cumparau toti, in nebunia asta de „hai sa fim verzi” o gramada de masini electrice, NOI. Alea nu aveau nevoie de loc de parcare? Chestia asta cu parcarile nu merge tratata la misto, ca ba sunt prea multe masini, ba ca oamenii trebuie sa aiba doar 1 la familie (fiecare isi cumpara cate isi permite si cate vrea), ba ca aia care nu au sunt saraci (daca vor sa mearga exclusiv cu mijloacele de transport in comun, e treaba lor, asta ii coafeaza pe ei). Situatia este simpla, Primaria trebuie sa se ADAPTEZE!!! Trebuie sa construiasca parcari daca este nevoie de parcari. Trebuie sa asfalteze daca sunt gropi si asa mai departe. Daca sunt probleme de poluare, sa mareasca impozitul pentru masinile care polueaza. Dar daca sunt 100% masini electrice? Alea nu mai sunt prinse in aglomeratie? Tot va fi nebunie pe strazi daca Primaria nu creeaza o infrastructura adaptata nevoilor. Ceea ce s-a intamplat pe Unirii, trebuia sa se intample, ca trebuie sa ne adaptam zilelor de civilizatie pe care le traim, dar NUMAI DUPA ce se adaptau conditiile de parcare necesare. PUNCT!

            Răspunde
          • Ba se vede ca ești progresist care habar nuanțe de viața reala! Ați fost la guvernare și ați nenorocit oamenii! Nu mai zic ca acum in Germania șatra de progresiștii duc Germania de râpa! 70 %!dintre țăranii romani trăiau in bordeie de pământ ba capitaliștilor! Câțiva hoți de-ai tai mulgeam țara și trăiau in huzur ! Și puneau arendașii , in majoritate străini sa ia birurilebde la țăranii amărâți! Vezi Răscoala de la 1907 când guvernul țărănist a împușcat mii de oameni nevinovați! Asta nu vi se spune la istorie progresistule? Iar ca sa închei trebuie sa pricepi ca a sta in America nu înseamnă viața de lux? Numai in capul libertanienilor și progresistilor fără cap exista “ pomul laudat” pe Numa America! America nu e ce crezi tu ba băiatule! Au bani oamenii care muncesc ! Și nici măcar aia nu o mai duc bine ! 60 de milioane de americani nu au asigurare medicală! O asigurare modesta medicală pentru 3 persoane costa 800-1000 USD pe luna! Să-ți repari un dinte cu coroana costa 2000-3000 de dolari! Așa ca viața de lux e la televizorul la care te uiți de dimineața pana seara !!Traind din banii părinților ! Mergi ma
            La munca !

            Răspunde
            • Ca sa vezi cat esti de neinteligent, discutia era despre greselile pe care le fac primarul si primaria Buzau, despre cat sunt aia de comunisti si despre masurile fara cap luate.
              Ca tu ai ajuns sa ai vise umede cu America, sa ne spui cat esti tu de cult (sau asa crezi tu) si alte elucubratii asta-i alta problema.

              Stii tu de 2000 de dolari, ai vazut tu 2000 de dolari vreodata. Rade lumea.
              Si care „ai tai au fost la guvernare”? Comunistule negru de ura si invidie, nu exista „ai mei”. Aici e vorba despre administratie locala, asta nu are treaba cu politica.

              E ultima „discutie” cu tine, esti slab pregatit.

              Iti doresc sa traiesti cu gheata comunista pe grumaz, sa intelegi cat de mult ai gresit dar sa fie prea tarziu. Doar tu sa traiesti asa, noi, cei sanatosi la cap, sa ne bucuram de democratie, de libertatea si bucuria discutiilor in contradictoriu, sa ne bucuram de posibilitatea de a castiga bani si a ne cumpara mii si mii de masini cu care sa ocupam mult spatiu verde si sa poluam cu zeci de mii de tone de dioxid de carbon aerul acestei platene care, in netarmurita ei bunatate, suporta si rebuturile comuniste.

              Răspunde
              • Mergi și pune mâna pe carte ca dacă nu te mai lasă ăștia sa speli babe prin Italia sau Germania o sa dai la matura prin Simileasca! Și nu o sa ai bani nici de o cola ! Am văzut mulți ca tine la viața mea! Tari in gura dar incapabili sa puna un “șurub”!

                Răspunde
    • Ca tot va laudati ca stiti, Romania are printre cele mai putine masini pe cap de locuitor din UE si tot aglomerat este. Asta inseamna sa se faca lucrari fara cap, cum sunt majoritatea din Buzau. Nu mai cautati scuze la oamenii ce nu asculta de cetateni.

      Răspunde
      • O avea România mai putine masini in mediul rural, dar la oras e jale. Îi depășim lejer pe cei din vestul Europei. Ăia au renunțat la masini pentru biciclete și transportul în comun, la noi e de vreo zece ani un adevărat concurs de a cumpăra mai multe și a le ține pe lângă bloc.

        Răspunde
        • Nu as crede. Zona Bucuresti-Ilfov este singura peste medie, asta in conditiile in care masinile in leasing si multe masini pe firma sunt inmatriculate pe Bucuresti. In plus, sunt multi de stau in zone precum Vernesti si fac naveta, am vazut asta pe viu. In plus, peste tot in UE inca e in crestere numarul de masini.

          Răspunde
  • Bai, de ce sa faca parcari din bani publici? Eu nu am masina si ca mine mai sunt. De ce sa faca autostrazi din banii mei? De ce?
    Desteptilor, am masina dar va dau un exercitiu de imaginatie.
    Trotuarele si autobuzele le folosesc cu totii, copii, batrani, oameni cu dizabilitati, masinile doar puturosii si parvenitii.
    Ce sa vezi, brusc va argumentez ca parcarile ar trebui sa vi le faceti singuri, nu sa vi le platesc eu. Mama ce destept sunt.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.