Consecințe importante pentru trafic
UPDATE: Din cauza gerului din ultimele zile, UMB a oprit turnarea betonului la podul peste râul Buzău. Lucrările vor fi reluate când temperaturile vor reveni la peste zece grade.
Știrea inițială. Veste bună primită azi de reporterul buzoienii.ro:
„De săptămâna trecută s-a reluat turnarea plăcii de beton a marelui pod A7 peste râul Buzău. Se mai lucrează și la armătură, dar nu mai e mult”.

Previziunea e că peste 10-15 zile, întreg podul, pe ambele fire, va avea turnată placa.
Într-o ipoteză optimistă, spre sfârșitul lunii martie podul și întreg lotul 1 (din A7 Buzău – Focșani) vor putea fi date în circulație.
Până atunci și turcii de la Nurol ar putea finaliza bretelele nodului rutier Buzău Est (dintre A7 și drumul național Buzău – Brăila):

Finalizarea podului și a conexiunii cu DN1B va avea consecințe importante asupra traficului din orașul Buzău:
1) Podul de la Mărăcineni și Șoseaua Nordului se vor elibera de aproape jumătate din trafic
2) Se va aglomera, în schimb, traseul DN2B – Bd. Industriilor – Calea București (Șos. Spătarului)
Alte inaugurări importante din A7 pentru traficul și șoferii din Buzău vor fi în primăvară:
A) Lotul Mizil – Stâlpu (luna martie); constructor Coni-Trace
B) Nodul A7 – E85 de la Spătaru; constructor Nurol

Citește și:
ar fi mare lucru sa treci „fluierand” pe langa buzau,fata de acum sau chiar inainte sa fie vreun km de autostrada. A7 e foarte buna pt.camioane in tranzit spre sudul tarii. centura buzau chiar si azi e vesnic aglomerata bara la bara… mai ales dupa-amiaza…
trebuiau facute autostrazi de acum 30 ani din nordul in sudul tarii si mai ales din est/Moldova/Basarabia spre vestul tarii.cu macar o trecere de munti in regim de autostrada. cum treci in Transilvania chiar e mai lejer si sigur! („sigur” e tras de par, dar mai bine decat pe E85…).
daca ar exista autostrada continua din Siret/Ukraina pana la Alexandropoulis Grecia ,tot sa conduci in Europa de Est!
Eu unul nu as da drumul la circulatie pe „MARELE POD” decat dupa terminarea segmentului de Autostrada (Centura) care sa faca legatura cu nodul de la Spataru.
Orice imbunatatire a traficului e binevenita. la actuala centura (prin fata dedeman) e mereu coada ,tir-uri in mare parte… unii mai vor sa ajunga si pe acasa, nu sa stea la taclale cu „fetele” de pe centura… nu ca ai avea ce vb cu ele…
va fi mare lucru A7 odata terminata. ideal, sa fie A7 continua de la Siret/Ucraina pana in Bulgaria si Alexandropoulis. Nu zic sa fie autostrada de la Gdansk (polonia)- Varsovia- Lviv(Ucraina)-Siret(Romania)- Varna-Burgas-Alexandropoulis(Grecia).
Cu toate ca ar fi de vis si varianta asta! Exista cerere pt. traseul asta Gdansk-Alexandropoulis pt traficul greu!
Mai ales la nivel de autostrada!
Cred ca miile de buzoieni ce lucreaza in zona industriala abia asteapta sa se aglomereze Sos. Industriilor!
in zona industriala va fi nevoie ori de pasaj subteran ca pe Unirii, ori pasaj suprateran. altfel se sta mult la treceri pieton!
Asta nu o inteleg cu pasajul subteran si cu trecerile de pietoni!
Cate un pasaj subteran pentru fiecare trecere de pietoni, sau……?/
2 sau 3 pasaje subterane ca cel de pe Unirii pentru toata strada Industriei in zonele unde exista pietoni multi.in rest pasaj suprateran daca e chiar neaparat. si s-a fluidizat traficul imediat. tot pietonii au de castigat, trec direct fara sa astepte semafoare, marile firme sunt la fel de „fericite” ,nu asteapta tir-urile la 5 treceri de pietoni doar sa ajunga cu marfa in curte, si mai putine accidente . ar trebui studiat video efectiv toata strada Industriei 24 ore/7 zile in continuu si in functie de trafic pietoni acolo faci pasaje, subterane sau supraterane! cel mai probabil nu s-a gandit nimeni la asta, pe autoritati intereseaza taxele si venituri decat siguranta pietonului si industria locala…
sper sa nu am dreptate 🙂
Baliverne. Nu faci pasaje subterane care durează ani de execuție pentru câteva luni cat o parte din trafic va deranja o stradă de la periferia unui oraș.