„Dacă nu plouă, mâine asfaltăm!”
Reporterul buzoienii.ro a surprins azi după-amiaza în fața gării din Buzău mașina cu emulsie de la Troia:
„Dacă nu plouă, mâine, sâmbătă, turnăm primul strat. De la gară și până la blocurile ANL”, au comunicat muncitorii de la Troia.
S-au mișcat repede
Muncitorii de la Troia au început lucrările pe carosabil pe Bd. 1 Decembrie la începutul lunii octombrie (vezi foto mai jos):
În acest timp au realizat terasamentul pe jumătate de stradă (partea opusă blocurilor).
În paralel cu carosabilul, cei de la Troia au refăcut și trotuarul, ajungând până aproape de podul Drăgăicii:
Lucrarea de modernizare a Bd. 1 Decembrie (după Bd. Republicii) se realizează din fonduri proprii ale Primăriei Buzău.
Citește și:
maine ploua
Exact, mâine ploua.
Cineva a spart serverele primariei si a descoperit documente importante care atesta faptul ca cei de acolo, in frunte cu primarul, chiar au studiat profund problema parcarilor si asa au ajuns la concluzia ca transportul velo este viitorul orasului.
Las mai jos un rezumat al analizei din documentele secrete ce contin comparatia cu TOATE orasele cu o populatie inte 100k-90k locuitori, dintr-o tara mai micuta, mai plata, mai bogata si mai densa dar care e de rang I in UE>
–
Olanda> 17.5 milioane locuitori, densitate 409,7 loc/kmp
Zile cu ninsoare medie> 19
Zile cu ploaie medie> 190 zile
Temperatura maxima vara> 30 grade
Temperatura minima iarna> 4 grade
Temperatura medie anuala> 11 grade
Masini inmatriculate media anuala> 10,248.388
–
Romania> 19.05 milioane locuitori, densitate 84,4 loc/kmp
Zile cu ninsoare medie> 60 la deal si munte, 30 la campie si litoral
Zile cu ploaie medie> 160 zile
Temperatura maxima vara> 38 grade
Temperatura minima iarna> -2 grade
Temperatura medie anuala> 11 grade
Masini inmatriculate media anuala> 6,009.285
–
Olanda:
Deventer, 97,331 locuitori
https://en.deventer.info/en/walking-cycling/
https://map.bikecitizens.net/nl-deventer#/!/1/1/-,-/-,-
https://www.komoot.com/guide/891145/road-cycling-routes-around-deventer
–
Delft, 95.060 locuitori
https://www.bikemap.net/en/l/2757345/
https://www.outdooractive.com/en/cycle-routes/delft/cycling-in-delft/10916227/
–
Alkmaar, 94.853 locuitori
https://www.komoot.com/guide/892302/cycling-around-alkmaar
https://dtvcapacitybuilding.com/blog/examples-of-successful-cycling-infrastructure-alkmaars-bicycle-street/
–
Heerlem, 93.084 locuitori
https://www.komoot.com/guide/894086/road-cycling-routes-around-heerlen
https://www.bikemap.net/en/l/2754652/
–
Venlo, 92.403 locuitori
https://www.bikemap.net/en/l/2745641/
https://www.komoot.com/guide/893560/cycling-around-venlo
https://www.greenportvenlo.eu/accessibility/greenport-bikeway
–
Leeuwarden, 91.424 locuitori
https://www.outdooractive.com/en/cycle-routes/leeuwarden/cycling-in-leeuwarden/8492676/
https://www.hollandcyclingroutes.com/cycling-province-of/friesland
___
Concluzii:
– E un moft in Romania, o necesitate in Olanda din cauza densitatii populatiei.
– Structura localitatilor este adaptata pentru a acomoda TOATE metodele de transport.
– Pentru a face diferenta e nevoie de zeci si sute de km de drum velo, in si extra-urban.
– Pentru a face diferenta e nevoie ca buzoienii sa aiba joburi, salarii si optiunile de petrecere a timpului liber de catre olandezi, pentru ca sa obtinem rezultate similare.
– Bicicleta nu inlatura utilizarea masinii personale.
________
Alt FAIL!
…foarte tare!…cam acesta e genul de știri pe care ar trebui să-l posteze ‘jurnalistul’ redacției…nu kissed in the ass autoritățile !…
Adevărat,dar tu ești olandez? Ai balls de olandez sau da regățean?