Dacă nu se face asta, va fi din ce în ce mai rău. Nu-i moft, ci necesitate
Coloane uriașe de mașini se formează în aceste zile dinspre Mărăcineni înspre Buzău dimineața și invers după-amiaza.
Situația s-a agravat pe măsură ce lucrările la drumul județean s-au apropiat de podul de la Mărăcineni.
Mai ceva ca-n București
Oamenii au ajuns dimineața să stea câte o oră în trafic pentru a putea ajunge în Buzău. Adulții la serviciu, copiii la școală sau liceu.
Cauze
Creșterea nivelului de trai și mașinile ieftine au făcut ca în marea majoritate a familiilor din Mărăcineni, Săpoca, Cernătești și de mai sus să existe un autovehicul.
Numărul mașinilor din zonă va crește pentru că unele familii își vor achiziționa câte două-trei bucăți. Și populația sporește din pricina orășenilor care renunță la apartamente pentru a-și amenaja case cu curte. Astfel că blocajele înainte de podul de la Mărăcineni se vor înmulți și agrava.
Soluția: încă un pod!
Nu e un moft, ci o necesitate.
Amenajarea a încă un pod la Marăcineni peste râul Buzău cu ieșire la Șoseaua de Centură, în zona Dedeman – Arabesque.
„E evident pentru oricine că mai e nevoie de un pod. Dar cine să-l facă ? De unde bani ? Că noi, la Primăria Mărăcineni, nu avem fonduri pentru o asemenea investiție”, a comentat situația Dumitru Constantin, city-manager la Mărăcineni.
Mai-marilor județului nu prea li se poate cere deocamdată cu prea mare aplomb realizarea a încă unui pod întrucât abia s-a reușit demararea lucrărilor la cel de la Vadu Pașii. Însă, e important ca acest obiectiv să fie trecut pe lista de priorități a județului Buzău.
Vom reveni.
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Mă confrunt zilnic cu această situație. Problema este viteza de lucru! Cînd lucrările au ajuns la magazinul dlui Constantin,s-a lucrat și seara, în rest, o zi da cinci ba! Solutia ar fi să se lucreze, non stop și sîmbata!
Este strigator la cer prin ce trecem zi de zi.de ce nu se lucreaza noaptea? Mare bataie de joc
Mai marii județului nu locuiesc in zona.
Care pod, ce sa faca, sa imparta circulatia de la intrare in 2, iar mai incolo sa se reuneasca iar ? 🙂
Tereacă,am mai lasat zeci de mesaje in care transmiteam domnului Neagu sa mearga sa vada cum decurg acele lucrari,dar se pare ca nimeni nu a fost interes sa ii transmita.
Si apropo de un nou pod!tereaca de ce nu apelezi la toma???ca el se lăuda că are bani pt ORICE. Ia vezi ca el face 10 nu unul
Toma sa faca șoseaua de centură pe 4 (de ce nu 6) benzi. Podul e la ciolacu si neagu. Nu trebuie sa cheltuie Toma banii buzoienilor pentru cei din sate. E ilegal.
Acelasi lucru mi se intampla si mie zilnic, dimineata si seara. În momentul în care va scriu sunt în coloană în dreptul salonului de nunți cernica la al 4-lea semafor si este ora 18:30 asta pentru că nu este dirijat traficul de către polita romana. Dimineața la ora 7:30 poliția in loc sa dirijeze traficul stateau la pândă doar, doar o trece cineva pe rosu …si este adevărat, se lucrează cu viteza melcului acolo unde nu este interes…
Pt domnul ANONIM (ULTIMUL)
de acord cu dumneavoastra!!!
Dar cum toma s-a extins cu trans bus in afara orasului,pe banii Orasului Buzau de ce nu ar investi banii si pt un pod???
Pai toma arde aiurea milioane de euro si nu ar face un pod cand are bani de ORICE???
Vise! Poate doar peste vreo 20 de ani, cel puţin, vom vedea aşa ceva… În cazul celuilalt pod, cel de la Vadu-Paşii, au trebuit să treacă 15 ani… Şi tot nu e gata!
Lucrul este simplu….politia sa fie prezenta in zilele lucratoare sa dirijeze traficul in orele aglomerate, iar firma de constructii sa fie silita sa termine portiunea respectiva cat mai repede. De ex in week.end sa lase lucrarile in asa fel incat sa se poata circula si pe partea cu pietris. Primaria Maracineni sa studieze harta si sa se gandeasca la un drum secundar, paralel..etc.. pe viitor..ca de aceea exista urbanism si alte asemenea departamente, nu doar sa elibereze adeverinte. Firma urmeaza sa taie asfaltul ca sa schimbe gurile de canal. Asfaltul este pus stramb si de slaba calitate, iar pana la Cernatesti primul strat nu a foat asfalt ci nisip cu tocatura de asfalt, din ce s.a curatat anterior, fata de Maracineni unde peste piatra s.a turnat 2 straturi de asfalt. Ma intreb daca cineva a vazut asta!!
Amplasarea acolo e facuta foarte prost si fara rost, probabil are cine trebuie terenul in zona, alt motiv pentru a il amplasa acolo nu exista decat ca au unii baieti conectati interes sa se imbogateasca din bani publici la expropriere.
@Iosif Andi
Pot fi niste etape: întâi centură lărgită in zona respectiva apoi centură in jurul întregului oraș. Apoi poate sa faca pod. Din partea mea nu are decât să înglobeze in orasul Buzau Maracineniul ca un cartier iar râul sa devina loc de promenadă cu faleză si multe poduri intr o zona metropolitana
. Ziceam doar sa înceapă prin a lărgi nenorocirea aia cu o banda si jumatate ce omoară oameni.