„Dacă proprietarii nu vin, mașinile vor fi ridicate cu platforma”

Două autoturisme au rămas nemișcate în această dimineață.

Una din ele, un BMW de Ialomița cu roțile desumflate:



„Dacă proprietarii nu vin în timp util, vom reloca cele două mașini cu ajutorul platformei”, au comunicat polițiștii locali însărcinați cu eliberarea benzilor din mijloc de la avion până la intersecția cu str. Prutului.

De astăzi, vor începe pe acest sector de drum lucrările de înlocuire a țevii de apă vechi cu una nouă.

Nu se va săpa șanț de la un capăt la altul, metoda aleasă fiind forajul orizontal pentru protejarea asfaltului proaspăt turnat.

Notă. Evident, mulți buzoieni se vor întreba, firesc, de ce nu s-a schimbat țeava de apă înaintea asfaltării. Explicația e simplă, fondurile europene de modernizare a străzii respectiv cele de apă-canal au venit defazat (invers față de cum ar fi trebuit), iar Uniunea Europeană și-a asumat eroarea. Nu doar la Buzău s-a întâmplat, ci peste tot. A acuza primarul, Primăria Buzău ori Compania de Apă e facil, dar nu corect. Dovada că Uniunea Europeană și-a asumat eroarea e că după introducerea țevii de apă, tot Strabag (deși sunt două proiecte diferite) va fi cea care va reasfalta strada.

UPDATE: Cele două mașini rămase au fost relocate cu ajutorul platformei Urbis Serv. Urmează organizarea de șantier și mutarea traficului pe banda din mijloc (cel mai probabil la ora 14.00).

Citește și:

loading...

10 comentarii la „„Dacă proprietarii nu vin, mașinile vor fi ridicate cu platforma”

  • Gata, de acum încolo avem un „vinovat de serviciu” – Uniunea Europeană ! Am scăpat cu toții, putem vota liniștiți! Până atunci, mergeți liniștiți și vă odihniți pe băncuțele din Piața Dacia! Umbră nu trebuie, sunt 34 grade afară și este soare! Dar grăbiți-vă până când băncuțele nu vor avea soarta arbuștilor plantați pe mijlocul bd.Unirii Nord!

    Răspunde
    • Mă întreb unde sunt arborii care figurau in pozele cu piata Daciei, atunci se spunea că va deveni o OAZĂ VERDE… MINCIUNI ORDINARE….

      Răspunde
    • Propun alta abordare.
      Dar daca lucrarile la drum incepeau abia acum, dupa schimbatul tevii, si in 10 luni era totul gata, ce se intampla? Subliniez doar „la drum”.
      Trotuarele erau gata, semafoarele erau gata, teava se infigea si ea acum, ambele finantari mergeau, si la urma si asfaltul, drumul. Termenul oricum s-a prorogat, deci nimic nu era „batut in cue”. Posibil sa nu gandeasca nimeni ante in primaria aceasta si administrarea orasului sa se produca, de fapt, prin systemul try & restul errors?!!!?

      Răspunde
      • Și dacă licitația pentru desemnarea constructorului mai dura încă un an ? Sau doi ? Vedeți ce se întâmplă cu lotul 3 Spătaru – Buzău Est. Până la urmă nu va fi ceva de speriat, se va face foraj orizontal, vor fi 21 de pătrate de-a lungul Bd. Unirii.

        Răspunde
        • Nu m-am facut bine inteles. Startul lucrarilor la partea carosabila (o etapa a proiectului eronat al „modernizarii” Unirii) sa fi fost dat dupa teava de apa, pentru ca dupa cum a observat un oras intreg, inca mai e de lucru la trotuare, scuaruri, balustrade, pomi, banda de biciclete, popisori. Astfel ambele proiecte se derulau, dar intr-o maniera umana, logica, naturala. Toma a ales heirupismul pe neve, am constatat ca i se pare lucrativ si frumos. Iata ca nu e nici, nici!
          Ps. Initial aveau de gand sa lase o fasie neasfaltata, nu? Acum, la final, au gasit o solutie minune care la inceput nu a fost luata in calcul, de ma si intreb ce „batute in cuie” mai sunt proiectele astea europene cand ele se schimba din mers fara probleme, DAR DOAR la doleanta lor, a edililor, nu si ale cetatenilor care releva probleme reale din teren (la care cine sa se gandeasca ori sa le inteleata din aceasta administratie?) , cand brusc devin LEGI fixe, de neschimbat, ca doar nu uitam de la luna la luna ce declara dl Toma…
          Pss. Pe Emi se pare ca il vor schimba la „pauza” cu Romascanu, Doamne fereste sa se fi saturat careva din psd si de modul prea modern de lucru al primarului, prea elevat de nu-l pricepe mai nimeni dar cam toti suntem satui pana in gat.

          Răspunde
    • Defazat, „nedefazat” ,așa ceva cred că vezi doar in Romania

      Răspunde
  • Pai de ce nu s-au început lucrările inițiale mai târziu, in asa fel încât sa nu arunce banii pe o asfaltare inutila? Noaptea mintii și la aia de la Bruxelles! Nu ma mira decizii precum Brexit!

    Răspunde
  • Pai daca se face foraj orizontal, pe sub carosabil, de ce trebuiau evacuate (toate) mașinile de deasupra ?!
    Să nu se surpe asfaltul cu ele, ca-n rond la avion sau…. ?!

    Apropo, daca se face un cu totul alt traseu pentru țevile de apa, de ce nu se face acest traseu pe sub trotuar, unde este pavaj, facilitând masiv ulterioarele intervenții, când trebuie doar înlăturat pavajul apoi pus la loc, fara a obstrucționa in vreun fel traficul auto, fix cum este pe la UE prin ograda ?

    In alta ordine de idei, daca alde UE sunt atât de marinimosi și-și asuma niste erori pe care cică tot ei le-ar fi comis, deși sunt asa, cam de grădiniță erorile astea, specifice mai ales „proiectanților” locali, eu propun să le cerem să-și asume și un porcoi de alte erori, poate, cine știe, pun botul…
    Să-si asume plantarea fara întreținere a o grămadă de tuia care s-au uscat, să-și asume „plantarea” a mii de stalpisori delimitatori, AKA „bolarzi” așa cum sunt cunoscuți prin administrația locală, fara sa fie spălați, că toate astea au fost plantate tot decalat.
    Să le cerem să-și asume „plantarea” tuturor băncuțelor din centru, fara spătar, ceea ce obliga omul să stea cocoșat, poziție nefirească, dacă e sa-ntrebam un ortoped.
    Să le cerem să-și asume vopseaua ordinara folosita pentru liniile de demarcație care după o luna de zile abia se mai cunosc. Mai vizibile erau zebrele vechi imediat după ce s-au chinuit ăștia o garmada sa le șteargă, decât astea proaspăt vopsite.
    Și lista poate continua mult și bine…..

    Le cerem sau nu ?!

    Răspunde
  • Vorba asta, asumarea, este o invenție genială. Ai greșit și ți-ai asumat. Și s-a închis. Asumarea nu generează nicio consecință. Dacă stau bine să mă gândesc și legislația română este plină de legi care obligă dar care nu prevăd sancțiuni dacă nu le bagi în seamă. Nu e de mirare că un constituționalist a afirmat public că măreția dreptului stă în interpretabilitatea ei!

    Răspunde
  • este rea vointa.nu vor sa faca ceva bine.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.