De acest pod depinde ziua inaugurării

Când acest pod va fi gata atunci buzoienii vor putea merge pe autostradă la București:

Podul din imagine e peste râul Cricovul Sărat de pe lotul Dumbrava – Mizil. E cea mai întârziată structură de la Ploiești până la Focșani!

O veste bună și una rea

Vestea bună e că podul are din această săptămână două grinzi. Cea rea e că lipsesc două, pentru al doilea fir al podului.

IMPORTANT: Există posibilitatea inaugurării autostrăzii și doar cu jumătate de pod gata, traficul pe cele două sensuri de mers desfășurându-se doar pe jumătatea de pod care va fi gata.

Veste bună și dintr-un alt punct critic

Filmarea de pe Construim România a surprins momentul transportului ultimelor două segmente de grinzi lipsă pentru podul întârziat și de pe lotul Mizil – Spătaru (podul peste râul Sărata)

Cele două segmente lipsă au ajuns la pod, urmează sudarea întregii grinzi și urcarea pe poziție (în jur de 15 noiembrie)
Notă: Jumătate din podul de la Sărata e gata. Și aici se poate lua în calcul deschiderea traficului doar pe jumătatea care e gata

Dorința Ministerului Transporturilor, a constructorilor și, probabil, a șoferilor e ca A7 de la Buzău (Spătaru) la Dumbrava (Ploiești) să fie deschis chiar și cu restricțiile de circulație pe cele două poduri neterminate.

Citește și:

loading...

13 comentarii la „De acest pod depinde ziua inaugurării

  • Era sa moara unul pe autostrada ne-inaugurata. Va dati seama ca daca va fi gatuit traficul, se vor busi ca oile ?

    Răspunde
    • Presiunea este legata de alegeri, sa poata spune Ciolacu ca a facut autostrazi

      Răspunde
      • Nu le-a făcut el dar mișcă foarfeca ca să taie pamblica! Asta e. S-au aliniat planetele taman când i-a venit și lui rândul la butoane. Să-i mulțumească lui Putin. Dacă nu pornea răzbelul nu mai aveau nevoie Monsanto, Cargill și BlackRock să-și transporte cerealele spre portul Constanța. Îl aveam și acum premier pe Cîțu și eram la al paișpelea buster, iar Arafat achiziționa în dușmănie măscuțe, izolete și ventilatoare.

        Răspunde
  • Vedeți articolul anterior. Lăsați jos presiunea. Este periculos.

    Răspunde
  • Degeaba va fi autostrada daca traficul in oras l-a facut praf. Dureaza mai mult sa ajungi de acasa la autostrada decat sa ajungi la Bucuresti dupa ce ai ajuns pe autostrada

    Răspunde
  • Pe DN 2/DE 85, zilnic se întâmplă câte un accident cu urmări grava, şi dare în funcţiune a autostrăzii, chiar şi neterminată, ar salva câteva zeci de vieţi omeneşti. Deci cu cât mai repede cu atât mai bine pentru noi care circulă des pe aici.

    Răspunde
      • E bine ca vom avea o autostrada. Ca nu e meritul niciunui politician roman e alta poveste. Ramane insa autostrada.

        Răspunde
  • Adevaratul avantaj se va vedea atunci cand va fi gata toata atostrada ce va prelua traficul. Problema pentru Buzau si E85 este ca traficul Bucuresti-Buzau va ramane tot pe E 85 , pt ca nimeni nu se va duce la Ploiesti pe autostrada sa vina la Buzau, singura fericire fiind ca traficul va ocoli orasul, fiind preluat de la nodul Spataru.

    Răspunde
    • Mai ai frati p-acasa? Tot asa inteligenti si ei?

      Răspunde
    • Daca ai treaba in nordul sau vestul Bucurestiului mergi pe autostrada. Ocolesti vreo 15-20 de km dar ajungi mai repede datorita vitezei de rulare. Daca se va intampla ca in cazul portiunii Bucuresti – Ploiesti inseamna ca 1 an, 1 an si jumatate nu va fi picior de militian cu radar pe autostrada.
      Daca ai treaba in sudul sau estul Bucurestiului mergi pe E85.
      Traficul catre angrourile din Voluntari/Afumati se va desfasura tot pe E85, cel mai probabil.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.