De ce merge așa greu deszăpezirea E85
E o combinație teribilă, care împiedică deszăpezirea.
Tiruri + separatoare de sens!
Separatoarele de sens rețin zăpada viscolită pe drum și nici nu permit pătrunderea buldoexcavatoarelor pe mijlocul drumului pentru a deszăpezi E85.
De aceea deszăpezirea E85 la Crucea Comisoaiei (unde sunt separatoare de sens) e atât de anevoioasă.
Pe E85 se circulă acum de la Poșta Câlnău pe la Rm. Sărat pe un singur fir, alternativ, în convoaie organizate (s-a eliberat de zăpadă doar sensul dinspre Rm. Sărat spre Buzău).
De la 17.45 în convoaie sunt primite și tirurile.
Rugăminte către tiriști
Citește și:
vad ca ai transformat repede in articol ce am scris …
Asta sa fie problema. Daca se intervenea la timp nu mai era atata zapada pe drum, insa ieri abia vedeai cate un utilaj.
1 la mana, daca se intervenea la timp nu se mai ajungea aici, insa pana spre seara nu vedeai niciun utilaj prin judet. Acum doar se cauta scuze.
2 la mana, existau alte separatoare, nu cele New Jersey. Acestea din urma retin zapada si sunt mai periculoase in caz de accident.
Merge greu pentru că cei care au în atribuții (obligații asumate) deszăpezirea descoperă separatoarele după ce ninge chiar dacă ele erau acolo și înainte de ninsoare. Surprinzătoare ca și zăpada.
Bună ce istetii de șoferi de tir folosesc stațiile fost ca să vorbească despre traseiste sau sa facă mișto de turisme (eventual cum sa le sicaneze în haită). Dar sa se anunțe ca nu se poate circula, și sa nu între ca oile în blocaj …e prea mult pentru creierul lor. Viteji de seama, se bulucesc , și apoi tot ei se plâng ca de vina sunt separatoarele, încălzirea globala, austriecii sau „Cornel”
Esti spart mare!
Tiruri.Ca trenuri nu mai exista!
Sa facă doua benzi pe sens lărgind acostamentul ăla și e loc destul.