Decizie. Toma și șoferii din Buzău așteaptă VESTEA

18,5 milioane de euro. E cel mai mare proiect cu fonduri europene al orașului Buzău. Toți banii sunt pentru asfaltarea și modernizarea Bd. Unirii (de la un capăt la altul), a str. Transilvaniei și a Aleii Industriilor.

De 8-9 luni, proiectul e blocat de firma Hidro Salt B92 din București care a contestat de două ori la CNSC (Comisia Națională de Soluționare a Contestațiilor) și o dată la Curtea de Apel Ploiești.

C-tin Toma: „Am primit ieri vestea, contestația Hidro Salt la CNSC a fost respinsă. Așteptăm acum să vedem dacă Hidro Salt va deschide din nou proces în justiție. E ultima cale de atac posibilă”

Toma, enervat de Deugene Băiculescu (patronul Hidro Salt B92) care are origini buzoiene, fiind din Pârscov

Primăria Buzău a desemnat pe Strabag drept câștigătoare a licitației (de execuție). Dacă Hidro Salt nu va merge din nou în justiție atunci Strabag se poate apuca de treabă. Altfel, începerea lucrărilor se va amâna cu câteva luni.

Ultima oră. Ce spune Hidro Salt

Deugene Băiculescu: „Deocamdată nu vă pot oferi un răspuns la întrebarea dacă vom merge în justiție pentru că nu am primit decizia cu motivarea CNSC. Colegii mei de la Departamentul de Comunicare vă vor anunța cu privire la decizia pe care o vom lua la nivelul conducerii companiei. Ne dorim o relație constructivă și onestă cu presa locală din Buzău, noi fiind o companie românească cu rădăcini buzoiene, cu aproximativ 280 de angajați proprii, cei mai mulți buzoieni. Și noi ne dorim să rezolvăm cât mai rapid, cu respectarea deplina a procedurilor legale. Cunoaștem realitățile buzoiene, ne dorim sa avem un oraș Buzău cât mai frumos și funcțional din toate punctele de vedere”

Băiculescu: „Îi asigur pe buzoieni de buna noastră credință. Trebuie să precizez că dacă aceasta procedură a fost în vreun fel întârziată, nu este în niciun caz vina companiei noastre

Citește și:

loading...

6 comentarii la „Decizie. Toma și șoferii din Buzău așteaptă VESTEA

  • Și noua stație cumpărată de primărie, mai face asfalt?

    Răspunde
  • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, E cel mai mare proiect cu fonduri europene al orașului Buzău.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    DAR AU MAI FOST SI ALTELE ?????????????, HELOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!

    Răspunde
  • DE CE UNIRII ??????????????????? SUNT STARZI PRAF ,UNIRII E CIRCULABILA

    Răspunde
  • La competițiile auto, și probabil că și în alte discipline ori domenii, contestatarul achită o taxă atunci când contestă ceva. Dacă în urma anchetei se dovedește că petentul a avut dreptate, taxa i se returnează, dimpreună cu acordarea dreptății. Dacă se dovedește că nu a avut dreptate, taxa nu se mai returnează. Crede cineva că o taxă de 10% din valoarea proiectului contestat va mai încuraja astfel de practici? Nu se vrea, de nimeni din sfera politică, d-aia suntem ce suntem, adică pașalâc european acum. Tereacă, întreabă-l te rog pe Ciolacu ce părere are despre o astfel de inițiativă, să vezi acolo scuze și motive!

    Răspunde
  • Ce faceti cu masinile de pe toata strada Unirii, de la Nord si pana in bariera Ploiesti? Unde le vor parca oamenii? Fiti realist! Nu e nimeni impotriva modernizarii! Din contra, ne dorim o rezolvare moderna, corecta a problemei locurilor de parcare in oras, aceasta nefiind aceea a taxarii sau netaxarii lor.

    Răspunde
  • Cum adică mai face asfalt?! Păi nu se vede în oraș? Străzile arată impecabil, sunt toate asfaltate, urmează să se extindă în tot județul…, după care în toată țara.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.