Despre o minciună vehiculată în spațiul public

„Trebuie, de acum, să plătim două bilete în loc de unul”.


Acest mesaj, INCORECT, a fost postat adesea în ultimele zile la știrea care a anunțat că autobuzele dinspre Lipia, Stâlpu, Merei și Monteoru nu mai intră în oraș (acestea urmând să aibă capăt de linie la CIT (Centrul Intermodal de pe Calea Eroilor).

Care este ADEVĂRUL

Adevărul este că biletul de autobuz este valabil 60 de minute.

Asta înseamnă că un călător Transbus care se urcă în autobuz la Monteoru (de pildă) are tot timpul să ajungă la CIT și de aici cu un alt autobuz (10, 1 și 4) să ajungă acolo unde are treabă în oraș.

Autobuzele 10, 1 și 4 au o frecvență de maximum 20 de minute astfel că orice călător poate folosi un singur bilet.

Poate fi, și asta e real, o problemă legată de timp și confort pentru călătorii dinspre Stâlpu, Lipia; Merei și Monteoru. Faptul că trebuie să coboare și CIT și să schimbe autobuzul înseamnă o pierdere de timp (5-20 de minute). Dar nu de bani!


Oricum, majoritatea celor din localitățile enumerate mai sus și carte vin zilnic la Buzău la serviciu/liceu au abonament.

Despre biletul cu valabilitate de 60 de minute, buzoienii.ro a informat primada dată în aprilie 2024:

loading...

19 comentarii la „Despre o minciună vehiculată în spațiul public

  • Referitor la transportul de la Monteoru spre Buzău , transmiteți vă rog către Transbuz faptul că toate tăblițele cu afișajul orarului de plecare din stații este degradat , ilizibil. Poți primi informații de la localnici dar nu este normal. Mulțumesc pentru atenție.

    Răspunde
  • Totusi de ce biletul este valabil 60 de minute? Care este logica?

    Răspunde
  • După ziua de azi,Tereacă, mi-ar fi rușine să mai vorbesc despre minciuni vehiculate în spațiul public.

    Răspunde
      • Comentariul era mult mai amplu! S-a întâmplat că idolul tău, Ciolacu, a adoptat o ordonanță prin care și-a arătat adevărata față și a recunoscut practic că a mințit cu nonșalanță doar pentru a ajunge președinte! Minciuni rostogolite de tine în spațiul public, cu aceeași nonșalanță ( indexarea pensiilor de exemplu)! Toma a crescut impozitele cu rata inflației, pentru că „așa este legea” iar la pensii nu se aplică aceeași lege, deși acum o lună Ciolacu nu punea nici o clipă la îndoială acest aspect!

        Răspunde
        • Este incredibil cum exista si buzoieni care se duc pe fenta Ciolacului, neintelegand vrajeala „de Buzau”.
          Hai mai, ce dracu, daca esti nascut si crescut la Buzau gasesti in discursul, comportamentul si actiunile Ciolacului fix toata „cultura” buzoiana de la colt de strada.
          Totusi pensionarii nu prea au de ce sa fie suparati, sunt cam chit cu Ciolacul : nici el nu le-a marit pensiile, cum a spus, nici ei nu l-au votat, cum era de asteptat.
          Ramane doar sa speram ca in 2025 nu ne ingroapa de tot magistralul Ciolac.

          Răspunde
  • In cazul acesta transbus trebuie sa își instruiască și angajații ..care nu știu de acest lucru și te pun să plătești 2 bilete …unul ptr extern și unul ptr intern..că așa știu ei !!!!

    Răspunde
    • Ca asa e LOGIC, ca asa e CAPITALIST, ca asa e NORMAL!
      Ca vrea Toma sa faca pomeni pe banii nostri, ai buzoienilor, e altceva. Dar „natural” este sa platesti bilet de fiecare data cand te urci intr-un autobuz. Autobuzele merg cu motorina ori electricitate (mai nou) care costa bani, nu merg cu dragoste si dorinte de mai bine.

      Răspunde
      • În București aceasta procedura de valabilitate a baletului este de ani zile și nu pentru 60 de minute ci pentru 90 de minute, fapt ce este logic pentru cei ce trebuie sa schimbe mai multe mijloace de transport.

        Răspunde
  • Pentru fluidizare trafic ? Oricum două benzi sunt pentru autobuze ,unul la 10 minute,mai mult stau la semafoare ! Cei care merg la muncă în zona industrială trebuie să plece mai devreme ! Time is money ,spune un vechi proverb romanesc ! Toate pentru ca Toma a făcut investiții total aiurea și trebuie să le justifice !

    Răspunde
  • E neadevarat ce spuneti cu un bilet valabil 60 de minute! De exemplu prin sms se scrie si nr liniei si stiu caz cand controlorii au comentat desi biletul era valabil si persoana respectiva daduse bilet pe nr 4 si s-a urcat in autobuzul 1 de la Hasdeu la gara ( deci era traseu comun!!!) Cum sa ma urc in 16 apoi in 10 cu sms ul L16 Lip? Daca primesc amenda, cine o plateste?! Nu mai dezinformați cetățenii !!!!! Un an nou cu bucurii!

    Răspunde
    • Inclusiv după acest articol, la Trans Bus a fost ședință, iar controlorii re-informați despre faptul că un bilet are 60 de minute valabilitate.

      Răspunde
  • De unde s-a scos ideea ca un bilet cumparat e valabil pentru a fi folosit pe orice traseu pentru oricate calatorii poti face in 60min.
    Nici la biletele cumparate electronic pe telefon nu e adevarata asta. Pentru a cumpara trebuie sa cumperi pentru un traseu unic si biletul poate fi folosit pentru o singura calatorie intr-un interval de 45minute.
    La control in acelasi autobuz si la dus si la intors (doar am lasat ceva la o locatie) , iar taxatoarele (aceleasi) la retur din start au spus ca trebuie sa le arat alt bilet, nu acelasi pe care il verificasera 15min mai devreme, ca e alta calatorie.
    Deci e o fabulatie ca biletele se pot folosi de mai multe ori in rute diferite. Si pe panourile Transbus cu bilete electronice cumparate de pe telefon, si pe siteul Transbus la sectiuna dedicata scrie clar ca un bilet se cumpara doar pentru un traseu si e valabil 45min pentru o calatorie.

    Răspunde
  • Deci, să înțeleg că dacă plătesc cu cardul în autobuzul în care urc, pot circula timp de o oră cu 2-3 sau mai multe autobuze pe tot atâtea trasee fără probleme? Sau reporterul rostogolește o altă minciună în spațiul public!

    Răspunde
      • La plata cu cardul în autobuz pe bonul emis spune clar ca este valabil doar în acel mijloc de transport în comun ,fiind specificat chiar și numărul de înmatriculare. Apropo nu cred ca te încadrezi în 60 de minute sa vii de la Monteoru sa schimbi cu un 10 și sa ajungi în Dorobanti

        Răspunde
  • Cele 60 de minute de valabilitate se referă cred la orașul Buzău, dar nu știu cât de reală este în realitate.
    Presupunând prin absurd că articolul este adevărat și că biletul este valabil 60 de minute de la plecarea din Monteoru sau Nenciulești trebuie să luăm în calcul că durata transportului este în jur de 35-45 de minute în funcție de trafic. Dacă mai luăm în calcul 10-20 de minute de așteptare gata 60 de minute. Deci… alt bilet.
    Așa că luarea măsurii de a hotărâ capăt de linie CIT Buzău este de a-i taxa suplimentar pe cei din rural.
    Dar dacă vreau să mă întorc la Monteoru… tot 2 bilete trebuie să cumpăr.
    Așa că autorul trebuie să facă diferența… O declarație politică neconcretizată formal și în scris nu este o INFORMAȚIE. De ce să stricăm o ȘTIRE de dragul ADEVĂRULUI?…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.