„Mie mi se pare o prostie”. Dvs. ce părere aveți ?

E dilema în care se găsește conducerea Trans-Bus Buzău. Controlorii de bilete să aibă vestă sau să meargă în civil ?

„Am încercat ambele variante. Fără vestă, adică în îmbrăcăminte civilă, numărul celor prinși fără bilet într-o lună a crescut de zece ori. Pe de altă parte am ținut să ne prezentăm modern și civilizat, precum în vest, unde controlorii pot fi lesne identificați după vesta pe care o poartă”, a precizat Gică Toader, directorul Trans-Bus

Prima dată controlorii Trans-Bus nu au avut veste. Acum au și, în plus, sunt însoțiți inclusiv de polițiști locali, ceea ce înseamnă că echipele de control sunt ușor de identificat.

Opinie cititor:

„Mie mi se pare o prostie să aibă veste și să mai stea și în stație. Controlul ar trebui făcut între stații, inopinat. Altfel, cine n-are bilet și e în autobuz va coborî imediat în stația unde vede controlorii. Iar cine n-are, nu se va mai urca”.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

13 comentarii la „„Mie mi se pare o prostie”. Dvs. ce părere aveți ?

  • Buna ziua,
    Scopul ma gandesc, nu este sa dam lumea jos din autobuz, ci sa o facem constiienta ca trebuie sa isi composteze biletul.
    Multumesc!

    Răspunde
  • Fara vestă e cel mai bine. In Germania Controloru nu are vestă. Si cînd se urca face control între statii

    Răspunde
  • Controlul trebuie facut INTRE statii, oprit autobuzul, blocate usile si toti calatorii verificati.
    Asa se practica si in Bucuresti, controlorii fiind insotiti inclusiv de echipe de jandarmi.
    Dar de asta am insistat si insist eu si acum ca renuntarea la taxatorii din autobuze nu e o masura buna, conduce la blatism si probabil vor apare si vandalizarile, mazgalelile etc.
    Din pacate nu suntem la nivelul de civilizatie necesar pentru autotaxare.
    Si asta pentru ca anumite categorii au fost invatate sa fie totul „gratis” pe banii „fraierilor” care platesc si pentru pomanagii.
    Imi aduc aminte cum intr-un autobuz 6 s-a urcat o turma de rromulani klingonieni similesteni care nu au platit bilet si i-au spus controloarei ca au fost chemati sa-si faca buletin la urgenta, ca veneau niste alegeri si boscodeala si ai lui aveau nevoie de voturi…

    Răspunde
  • În regimul comunist se purta un ecuson metalic CONTROLOR BILETE ce avea și un număr separat pentru fiecare controlor. Ce facem, acum descoperim apa caldă?

    Răspunde
  • Cu vestă…sa vina si polițistul in civil cand iti da amenda la circulație atunci, ca na daca il vezi ca e milițian dai flash

    Răspunde
  • Controlul trebuie făcut doar între stații! Se oprește autobuzul, iar controlorii însoțiți de jandarmi verifică toți călătorii. Nu durează mai mult de 5 minute. Aceste 5 minute pot fi recuperate pe traseu, prin mărirea vitezei de deplasare astfel încât autobuzul să ajungă în stații la ora stabilită.
    Astfel nu mai este nevoie de atâția controlori plus gardieni publici.
    După o perioadă de astfel de controlate aproape nimeni nu va mai merge cu autobuzul fără să plătească. Amenzile date îi vor descuraja pe marea majoritate. Inclusiv cetățiganii vor fi descurajați.

    Răspunde
  • Controlul trebuie facut cu uniforma, cum se face in lumea civilizata.
    Altii mai nazisti viseaza sa se sechestreze lumea in trafic si sa se blocheze traficul cu oprirea aiurea intre statii. Unii pana nu sunt abuzati nu cred ca abuzul doare.
    Bine ca nu vor sa vina direct jandarmeria sa gazeze autobuzul si sa dea bastoane in cap, si cine ramane cu capul necrapat ala nu primeste amenda.

    Răspunde
  • Cei ce cer sa fie sechestrati si abuzati nu isi dau seama ca doar ei vor fi cei ce au de pierdut, ca n-am vazut niciodata sa se lege de tigani sau boshetari desi refuzau sa prezinte bilet… pur si simplu treceau mai departe si cautau unul mai fraier pe care sa refuleze frustrarile personale. Unii erau clienti vechi ca nici macar nu se mai uitau spre ei, ci se faceau ca nu ii vad din start.
    O data am vazut cum linsau un calator ce luase prin SMS pe motiv ca lor nu le merge aplicatia sa valideze biletul si tot incercau sa il preseze sa zica ca n-are bilet sa il arda.

    Răspunde
  • Cei care nu doresc sa fie sechestrati intre statii si batuti de jandarmi si-ar putea plati frumos biletul. Cei care nu isi iau bilet cred ca sunt mai jmekeri? Atunci sa isi ia bastarci pe spate, ca de ce te-ai da mare daca nu stii sa zbori, vorba vulturului. De la mici hotii si ilegalitati pleaca impresia unora ca numai prostii platesc. In tarile civilizate responsabilitatea a fost plantata cu bastonul. Brusc, au inceput sa fie civilizati. S-au saturat de batrani de care sa li se faca mila si de familii si povesti parca desprinse din telenovele.

    Răspunde
  • Io zic ca sa eliminați dilema, sa fie transportu’ gratuit k cadou de la PieSDi că poate ia și nemții exemplu de la noi.

    Răspunde
  • Nu mai bine nu se face nici un control?
    Se cheltuiesc mai multi bani pe controlori, politisti si vanzatori decat daca ar subventiona transportul in comun pentru toata lumea.
    Trist e ca lumea in loc sa isi doreasca ca bugetul care e dat degeaba pe controlori, politisti, vanzatori de bilete sa fie directionat pentru a se acorda gratis pe autobuz pentru toata lumea, ei isi doresc sa se suplimenteze bugetul ca sa se angajeze si mai multi controlori, politisti si vanzatori de bilete inutili.

    Răspunde
  • Folositi oameni buni ratiunea si terminati cu conceptul de „sa moara capra vecinului”, ca in realitate nu faceti decat sa va omorati propria capra.
    In loc sa aveti transport gratis de banii dati degeaba din buget pe angajatii inutili platiti bine, aveti bilete mai scumpe si o gramada de capuse angajate pe salarii mari degeaba din banii vostri munciti luati de stat cu japca.

    Răspunde
  • Daca te uiti pe cifre costa mai mult angajatii decat se incaseaza din bilete in buzau.
    Adica daca s-ar renunta la angajatii inutili si ar ramane doar soferii care sunt singurii care muncesc, s-ar putea face transportul gratuit in oras si ar iesi si pe profit doar din banii primiti de la buget.
    Cheltuiala cea mare la transportul in comun sunt chiar angajatii care sunt bagati degeaba pe statul de plata, adica vanzatorii de bilete, controlorii si paznici ce ii insotesc.
    Se vede ca e companie de stat, ca un privat n-ar tine pe statul de plata atatia oameni care nu produc decat gaura in bugetul companiei.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.