„E fantastic! Cred că nici la canalul Dunăre – M. Neagră n-au fost atâtea”

Sunt imaginile zilei din jud. Buzău.

„Invazia portocalie”, așa au numit privitorii zecile de camioane ale lui Umbrărescu de pe autostrada Buzău – Focșani:




„Invazia portocalie” a fostă văzută pe youtube de aproape 18 mii de români pe filmarea lui Raducu P Drum.

Zecile de camioane au fost filmate în zona nodului rutier de la Rm. Sărat.

Un festival al comentariilor

„Imagini care te fac să te simți mândru că ești român”.

„Câte utilaje și basculante! Nu cred că am mai văzut vreodată în România așa ceva!”

„Fantastică mobilizare, cred că nici la Canalul Dunăre Marea Neagră nu a fost asemenea mișcare de utilaje”.

„Invazia portocalie nu se dezminte! În vară o să vedem asfalt pe acest tronson!”

„Doamne ajută, să prospere această țară minunată”

„Unde-s ăia de mureau de grija UMB-ului că nu are capacitatea să ducă contractele ?”

„Așa ceva, ca la min. 4:154:20, doar în filme mai vezi, regizate! Aici e realitatea pură, e UMB-ul în acțiune! De aceea nu-mi fac griji că A7 nu va fi terminată la timp (eu cred că va fi gata cu cel puțin jumătate de an înainte de termen)”

„Păi la Aktor le mai trebuie o altă viață ca să adune utilajele pe care le-a adunat doar pe acest segment UMB”

„Pentru cei mai în etate… Țineți minte parada de 23 August? Cumva la fel arată și aici. Diferenta e că aici nu e făcută pentru propagandă, se lucrează!”

„Abia văzând aceste imagini ne dăm seama cum ar trebui să arate un șantier „normal” și cum arată un constructor puternic și serios. Practic, la un singur nod rutier, UMB-ul are mai multe utilaje decât au împreuna Alsim Alarko și Aktor pe tot A0 Sud”.

„Doar în filmările de propagandă din China mai vezi așa ceva, la asemenea imagini din țara mea parcă mă sunt iar mândru că sunt român”

Citește și:

loading...

7 comentarii la „„E fantastic! Cred că nici la canalul Dunăre – M. Neagră n-au fost atâtea”

  • … păi e nevoie de un drum strategic pe intreg flancul estic, dinspre Ucraina prin Romania spre Bulgaria si Grecia. Asta-i tot.
    Ca doar nu voiati sa mearga cu echipamente militare pe DN2.
    Sau pe Bd. Unirii, pe banda de autobuz…
    Acum intelegeti graba?
    Ca daca nu il termina rapid, se termina razboiul…
    Sa speram ca A7 va supravietui si va ramane tot pe teritoriul nostru, ca iordanescu, nastase si alti „generali” de tipul lor cred ca pot castiga ceva doar la Piticot…
    … voi insa fiti pregatiti sa va jetfiti pentru politruci… si credeti in continuare ca autostrada sau orice altceva se face pentru voi…
    …aaa, adica stai, voi calatoreati cu maxi-taxi, deci minte… de unde ?!?

    Răspunde
    • Mare adevăr, chiar mă gândeam de ce dintr-o dată atâtea programe de asfaltări și atâta forță. Ne bucurăm ca furnicile de rouă dimineața.
      Ce mai faci reportere? Tot cu pe se de tot cu eu? Jos cenzura jos cenzura. Altfel ne alimentezi uraaa
      Apropos, mai stinge becurile alea de pe Unirii S până la N sunt zeci de stâlpi cu becurile aprinse. Nu se simte nimeni?

      Răspunde
  • Bleganezii vor spune că nu e același lucru. Ăștia sunt plătiți. Dacă-și iau a doua mașină? La canal… nu prea erau. Li se făcea o favoare…

    Răspunde
    • P.S. „Bleganezul” – o licență poetică a altui anonim. Mi-a plăcut și îi mulțumesc.

      Răspunde
  • Cine compară UMB cu ce a fost la Canalul Dunăre-Marea Neagră nu știe istorie, nu mai preluați in titlul știrii astfel de comentarii fără fond…

    La Canal au fost peste 5000 de utilaje, peste 1500 de camioane și peste 30.000 de oameni, asta în 52’. E adevărat, multe din ele vechi și mulți din oameni prizonieri, dar nu poți compara proiectele și cine o face ia în derâdere oamenii care și-au pierdut viața acolo…

    Răspunde
    • Perfect adevărat. Dar să nu uităm că au murit câțiva oameni și pentru construcția A7, din prostie, neglijență, lipsă comunicare între instituții…nu se mai aude nimic de rezultatul anchetei.

      Răspunde
  • Sint camioane multe , dar sint putine utilaje pentru incarcarea acestora ; de aceea stau mult timp nefolosite, in asteptare

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.