El e buzoianul prăpădit azi în accidentul care a îngrozit România (5 morți)!





Gheorghe Băicuș, zis Bubu, e buzoianul de 36 de ani prăpădit azi-dimineață în accidentul teribil de pe E85 (10 km de Suceava).

Polițist militar, „Bubu”, domiciliat în Buzău, dar originar din Pădureni (Tisău) făcea în timpul liber taximetrie, dar și tractări auto:




Azi noapte, telefonul lui Bubu a sunat. O familie de suceveni (doi adulți + 2 copii) care se întorcea de la mare a cerut ajutor după ce mașina lor, un VW Touran, s-a defectat.

Bubu a legat platforma la Land Rover-ul său și a plecat la locul indicat.

A urcat Touranul pe platformă, a invitat în Land Rover familia de suceveni și a plecat spre Suceava pe E85.

Când mai erau 10 km până la Suceava (sat Cumpărătura), Land Rover-ul a fost spulberat de o cisternă de Ucraina scăpată pe contrasens (explozie de pneu sau șofer adormit la volan).


Au murit pe loc: Bubu și toată familia de suceveni (doi adulți (o farmacistă și un lucrător la un releu de comunicații) și doi băieți de 8 și 10 ani).

Cisterna s-a răsturnat și ea pe câmp. Șoferul ucrainean a scăpat cu viață

Platforma atașată de Land Rover și pe care se afla Touranul sucevenilor
Touranul care a fost transportat pe platformă
O familie distrusă acum după moartea lui Bubu
O familie, cea a sucevenilor, ștearsă de pe fața pământului. Băieții aveau 8 și 10 ani. Ancuța Lăzărescu era farmacist veterinar, iar Costel lucra la o stație radio din Rădăuți

Citește și:

loading...

16 comentarii la „El e buzoianul prăpădit azi în accidentul care a îngrozit România (5 morți)!

  • Ba, dar nu mai avem loc pe sosele de tirurile astea, ne-au sufocat! Se prapadeste si asfaltul pe canicula asta de atatea tiruri. Pe la polonezi trec mai rarut, ca aia mai fac scandal, noi suntem mereu slugi. Si autostrada Moldovei tot pentru ucrainieni se face, nu pentru noi, noi avem noroc cu conflictul ca se construieste. Noroc pana nu ne imping americanii si pe noi la macel.

    Răspunde
    • Asta se întâmplă, deoarece toți borfașii care ne-au condus atâta amar de vreme, au avut firme și interese să transporte doar rutier, transportul feroviar deliberat a fost ținut la pământ, să prospere tot felul de paraziți, cu conexiuni politice,degaia suntem sufocați de TIR-uri, de-aia nu avem șosele și autostrăzi.

      Răspunde
    • Adevărul ca ne-au nenorocit astia din Ucraina cu tirurile lor. Ma întorc la 3 weekend-uri la părinți pe E85 si convoaie intregi de cate 4,5 tiruri unul după altul de Ucraina trebuie sa fii atent sa le depășești pe acest drum al morții. Odata cu construirea autostrăzii A7, va spun eu ca nu va rezista mult datorita fluxului mare de tiruri din Ucraina si după un an va fi cârpită aceasta autostradă. Nu am nimic cu ei, dar parca se abuzează foarte mult de traseul asta. Inteleg, e singurul traseu, dar cred ca se mai poate gasi și altele prin care sa tranziteze. Dumnezeu sa ii odihnească în pace pe cei care s-au stins. Trist!

      Răspunde
      • Prin Ungaria, Slovacia, Polonia… Doar ca aia pun o limita, noi suntem carpa strainilor, prin intermediul slugoilor de politicieni pe care-i tot votam mereu

        Răspunde
      • Prin Romania e cel mai scurt drum de transport al armelor din Turcia catre Ucraina.
        Acele camioane transporta cereale „la vale” si armament + munitie „la deal”.
        De altfel ucrainenii si-au deblocat porturile de la Marea Neagra, marina rusa a fost impinsa la cca. 500 de km in larg, transportul cerealelor pe ruta terestra nu mai are nici o logica.
        Nu e clar daca va fi distrusa din cauza traficului viitoarea autostrada dar e clar ca fara nevoia ucrainenilor acea autostrada nu ar fi existat.
        Asa-i cand traiesti la colonia condusa de inculti comunisti camuflati in diverse partide si partidulete. Mai rosii, mai galbene, mai albastre, mai aurii, diferente majore nu prea exista.

        Răspunde
  • După cum arată turanul la impactul frontal s-a desprins de pe platformă și a venit peste ei!

    Răspunde
  • Dumnezeu sa-i ierte, vina este de sus si a politiei care este mult prea pertinenta cu soferii ucrainieni, e jale pe E 85 cu acesti soferii!

    Răspunde
    • Permisiva, probabil ai vrut sa zici, nu pertinenta.

      Răspunde
  • Politist care in loc sa fie politist mai mult lucra la negru ba taximetrie, ba tractari, ba combinatii… cartea de munca la politie era doar ca sa primeasca indemnizatii speciale si apoi pensie speciala de tanar.
    Parca Dumnezeu l-a nimerit la fix, justitia divina a facut ceea ce justitia umana refuza sa faca ca sistemul era plin de colegi ca el, corupti pana in maduva oaselor care se acopera unul pe altul cand incalca legile.
    Pacat ca pentru pacatele lui a mai tras dupa el si o alta familie.

    Răspunde
    • Nu făcea in loc, ci in plus.
      Daca stătea doar la buget spuneai ca nu e capabil altceva. daca face altceva iar nu e bine.
      nu facea bani din stat acasă, muncea poate de doua ori cat tine. Sigur muncești la privat pe minim sau esti angajator care îți platesti angajații pe minim, altfel nu erai înfierbântat asa.

      Răspunde
      • N-am nimic cu omu’. Dzeu îl iartă. Problema e de principiu. Ăștia de pe la servicii de-astea de siguranță iau pensiile pe care le iau ptr că ei invocă faptul că slujba lor e dedicată total, 24 din 24, 7 din 7, țării și cetățenilor și ptr că ei nu pot/nu au voie/le e interzis altceva să mai „producă” înafara jobului. Cum e de fapt?

        Răspunde
        • Vers cu vers, vorba poetului.
          N-am nimic cu omu, – deja ai.
          Cand Il prescurtezi pe Dumnezeu – esti de vis.
          Problema de principiu? Principiile sunt argumentul suprem al celor rămași fără argumente.
          ăștia de pe la servicii – expresie ridicola de pe la strategii de pe facebook sau de pe la televiziuni îndoielnice.
          din expresia “ăștia plătiți 24/24 7/7 “ reiese ca ăștia nu ar trebui sa aibă timp liber deloc, sa stea in pat in timpul liber.
          Si mai departe “sa producă in afara jobului”, la job nu produci prietene, poate asiguri, poate fabrici, poate controlezi procesul de producție. Dar de produs produci doar in locuri special amenajate, pe varianta de regula.
          Cum e de fapt? E o tragedie a familiilor implicate, Dumnezeu sa ii ierte si pe ei si pe noi.

          Răspunde
  • PENTR MM ORI ESTI UN FOST COMUNIST INRAIT ORI ESTI PROST BAIATUL ERA IN TIMPUL LUI LIBER SI POATE SA FACA CE VREA CA FIE CARE CETATEAN ASA CA APUCATE SI DUMNEATA DE CEVA DACA VREI NUMAI SA POTI

    Răspunde
    • Tocmai asta este că nu prea facem ce vrem în timpul liber. Dacă vrei să părăsești garnizoana, vreo 25 km în jurul orașului, trebuie să ceri aprobare, sigur avea BBU, dacă pleci în concediu trebuie să spui unde dacă părăsești garnizoana, dacă vrei să ieși din țară este și mai „frumos”, dacă îți sună telefonul și ești chemat trebuie sa te prezinți la ordin într-un timp limitat. Deci treabă cu 24/24. 7/7 este cumva adevărată.

      Răspunde
      • Aia e doar in teorie.
        In practica se face ca in Parlament si alte institutii publice, adica in caz de nevoie semneaza un coleg condica de prezenta pentru cel ce nu se prezinta, deseori chiar seful face asta pentru colegi.
        Iar aia cu aprobare la fel e falsa, in realitate maxim e instiintare si nici nu exista vreo consecinta daca nu instiintezi.
        Si da, in realitate un militar nu se prezinta la unitate mai mult de 3 zile dintr-o saptamana, iar in unitate cei mai multi nu fac decat sa piarda timpul in unitate, putini sunt care chiar fac ceva antrenamente, majoritatea fac munca de birou si paza.
        Va zic cum sta treaba in realitate ca am rude care sunt incadrate in MApN si asta e situatia.

        Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.