EXCLUSIV! O rută de maxi taxi a dispărut din Buzău! Iată ce s-a întâmplat!
Informația a pornit azi de la un cititor buzoienii.ro care aștepta în stație:
„Domnule Tereacă vă rog să vă interesați ce se întâmplă. Stau de mai bine de o jumătate de oră în stație în micro V și vreau să iau autobuzul sau maxi taxi nr. 1. Dar nu vine niciunul. Nu știu de ce autobuzul întârzie, iar maxi taxi văd că nu mai au nici plăcuțe cu orarul. Mi-a spus un trecător că maxi taxi s-ar fi desființat pe acest traseu, poate aflați dvs. adevărul”.
Reporterul buzoienii.ro a intrat pe fir, iar informația i-a fost confirmată de un proprietar de maxi taxi de pe alt traseu: „Așa am auzit și eu că de la 1 februarie au depus licența. Dar nu știu exact motivele, lăsați-mă puțin să mă interesez”.
Răstimp, informația a fost conformată de primarul C-tin Toma:
„Da, unul dintre patronii de pe traseul nr. 1 a depus licența. A rămas fără șoferi pentru că toți i-au plecat la Trans-Bus. Iar omul a decis să nu mai continue și a depus licența”.
Citește și articolul: E probabil cel mai râvnit burlac din Buzău. Aseară a făcut anunțul!
În acest fel, Trans-Bus a rămas ca și pe ruta nr. 2 singurul operator de transport public.
Dorința Primăriei, în condițiile achiziționării continue de noi autobuze, este ca maxi taxi să fie scos treptat de pe toate traseele din oraș iar Trans-Bus să devină o societate capabilă să se autofinanțeze.
Calculul e simplu: zecile de miliarde de lei vechi plătite anual ca subvenție să fie folosite pentru dezvoltarea orașului.
Citește și articolul: Iată ce-a spus azi prefectul Carmen Ichim despre ideea amenajării unui pod de pontoane pe durata lucrărilor la podul mare
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Il stiu pe cel ce avea maxitaxi pe traseul 1.
Angaja pe minim oameni sarmani si isi si batea joc de ei. Oameni care nu stateau prea mult acolo ca la un moment dat realizau ca isi bat joc de timpul si sanatatea lor si abia iau bani suficienti sa le ajunga de o paine cu un parizer.
Cand a ramas fara sclavi sa ii exploateze a preferat sa inchida pravalia decat sa puna mana la munca si sa conduca el desi e sofer de meserie… asa e cand esti obisnuit ani de zile sa o arzi la cafenele in timp ce sclavii iti produc bani.
Nene de unde stii tu cu cat ii platea pe soferi ? Esti in eroare…si in plus nu o arde prin cafenele ci munceste fraerica …omu plateste impozite salarii reparatii masini liciente asigurari fa un calcul si dupa aia ma vb ptostule
Anonim esti petarda nu ai nimerit persoana potrivita de care sa vorbesti!Dumnealui are si pe traseul nr 10 .Omul munceste salariile sunt date la zi daca ai ceva de impartit vorbeste cu el …nu pe la spate …urat din partea ta…
Buna seara! In legatura cu traseul numarul 1 maxi taxi. Am si eu o intrebare…Dacă acest maxi taxi 1 nu va mai circula, atunci cei care lucreaza la kaufland de la bariera ploiesti cu ce se poate ajunge pana acolo? Eu m.am angajat de curand la kaufland si fac si naveta de la țară si pot sa cobor si la firma auto valmi si la micro 3, cu ce pot ajunge pana la kaufland? Va rog mult sa imi spuneti ce pot sa fac cu ce pot ajunge pana acolo.. Daca iau maxi taxi 5 de la micro 3 trebuie sa cobor la big unirii sud si dupa,trebuie sa ma duc pe jos pana la kaufland si pierd din timp pana la servici. Am nevoie mare de ajutor.
Puteti merge cu autobuzul 1 care trece mai nou prin Dorobanti, Aleea Sporturilor, Al Marghiloamn …si ajunge pana la noul Kaufland
Spre știința ta, sunt sunt inginer, dar am și șofat pe mașinile firmei în lipsă de angajați, iar referitor la relația cu angajații sigur nu ai dreptate.
Mesajul este pentru,, Anonim,,
Usor , usor maxitaxi va disparea si din orasul nostru
Gata , suficient cu asa zisul transport public de persoane , de fapt transport de marfa .
Singurele maxi taxi care asigura un transport civilizat sunt cele de pe linia 10 si cateva de pe linia 7 , cele noi achizitionate , cu usa ca la autobuz , restul… petarde pe roti care au bagat bani in buzunarele patronilor
Sa vedem ce va fi in continuare …. eu unul prefer transprtul asigurat de transbuz care incepe sa devina ce trebuia sa fie de mult dar din motive lesne de inteles a fost tinut in lesa