Felicitări! Umbrărescu nu se joacă!
Imaginile de mai jos au fost filmate cu drona de Radu Iftinoiu.
De această dată nu prezintă frumusețile/peisajele jud. Buzău, ci „minunea” de lângă Rm. Sărat:
Ce vedeți în fotografie e schița în mărime naturală, de pe teren, a viitorului nod al A7 de la Rm. Sărat. Pe aici vor urca râmnicenii pe A7 cand vor merge către Buzău sau Focșani.
La fel de important ca nodul e și linia neagră care se pierde în zare. E fix traseul viitoarei A7 înspre Focșani (vezi VIDEO mai jos). La finalul clipului se vede superb orașul Rm. Sărat și, pe linia orizontului, zona de munte a jud. Buzău (Pardoși, Buda, V. Salciei, Sărulești etc.).
E posibil ca în ultimele zile muncitorii lui Umbrărescu se fi trasat pe teren întreaga linie a autostrăzii de la Vadu Pașii până la Focșani (ne vor ajuta în zilele următoare buzoienii Radu Iftinoiu și RedWhisteler, meseriași în filmările cu drona).
Citește și:
Bravo lor, si bravo ca sunt romani si platesc taxe aici si salarii si impozite pe profit.
Nu e antreprenor buzoian , nu? Poate că a înțeles bine managementul, și-a ales bine oamenii în conducere pe competențe, își ascultă inginerii că i-a angajat să facă ceva nu să aibă pe cine contrazice. Investește mai mult în calitate decât în estetică. Se vede ce face și nu e mare nevoie de campanii de PR. Merge bine treaba. Noroc cu licitațiile…. pe bune.
Omul înțelege economica de piață, dar nimeni ”normal” nu pricepe cum își permite financiar să ofere prețuri cu zeci de procente mai reduse decât competitorii săi. Păi, e foarte simplu, orice muncă, dacă e ”legată”, va da un produs accesibil financiar. Te costă mai ieftin să produci o mie de exemplare din ceva decât doar 10 (în general și exceptând produsele de lux, clar). Tesla a redus prețul mașinilor scăzând profitul de la 30 la 10%, ”omorând” practic ceea ce zilele astea încă se mai numește ”concurență pe piața de Ev”. Umbrărescu sunt convins că pe unele tronsoane și loturi câștigate va avea pierderi, dar faptul că depinde doar de el, ca firmă, și că are șantier care să nu-i producă întârzieri pe bază de neseriozitate sau altceva din partea altora, reprezintă avantaj major față de firmulițe de apartament care să ceartă pentru o bucățică de autostradă precum corbii la hoit. Dacă mă gândesc și la puterea de negociere la prețul materialelor, pentru că una e tona, alta e kilogramul, reiese că UMB e prea bun pentru ceea ce românii merită și sunt obișnuiți de sute de ani, respectiv să execute cu capul plecat și privirea obturată de lipsa luminii soarelui (Capul aplecat, sabia nu-l taie! Dar nici Soarele nu-l vede!). Absolut că are colaboratori, firme subcontractante, dar cred că-i numește PARTENERI, adică entități cu care derulează activități economice bazate pe relații anterioare serioase și prodigiose pentru toți cei implicați, ceea ce nu cred să fie cazul cu pizaroti ori troia noastră!
ANULAȚI LEGEA CONTESTAȚIILOR