Iată ce răspunde proprietarul microbuzelor Karsan!
Municipalitatea a anunțat că de luna viitoare de pe 16-17 august celebrele maxi-taxi vor fi istorie la Buzău.
La jumătatea lunii august tuturor operatorilor de maxi-taxi le expiră licențele iar primăria a anunțat că acestea nu vor mai fi prelungite.
O parte din buzoienii interesați de transportul public în comun au apreciat prin comentarii adresate site-ului buzoienii.ro că „e păcat de microbuzele alea Karsan. Sunt frumoase și adecvate transportului din Buzău. Primăria ar face bine să încerce să le cumpere pentru Trans-Bus”.
Ideea ar fi ca acestea să fie folosite în special pe seară, atunci când numărul de călători e mai redus, iar autobuzele circulă mai mult goale.
Astăzi, reporterul buzoienii.ro l-a întrebat pe Victor Vasile, proprietarul celor patru microbuze Karsan dacă ar fi dispus să le vândă primăriei:
„În primul rând eu sper să câștigăm la Curtea de Apel Ploiești. Decizia se ia pe 9 august. În caz că vom pierde și apelul, atunci da, va trebui să le vând. Nu pot fi folosite la altceva, sunt special concepute pentru transportul urban. Sunt dispus să le vând oricui, inclusiv Primăriei Buzău dacă mi se va face o ofertă convenabilă. Dar, încă o dată, eu trag nădejde încă într-o soluție favorabilă. În urmă cu trei ani, când le-am cumpărat, nu m-am gândit doar la a câștiga bani cu ele, ci și la îmbunătățirea transportului în Buzău. Sunt în branșa maxi-taxi încă din 2001, m-am legat sentimental, îmi va fi greu fără ele”.
Victor Vasile spune însă că posibilitatea achiziționării lor de către municipalitate e redusă din cauza legislației: „E o procedură greoaie, știți cum e când statul cumpără ceva, trebuie licitație pe SEAP, e complicat”.
În afara celor patru midi-buse deținute de Victor Vasile prin Buzău mai circulă două. Unul tot pe linia 10 (proprietar Dom Transport) și unul pe lonia 7 (proprietar SAF Trans).
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Citește și: Celebrul profesor de la Hasdeu: „Mă simt nedreptățit. Precum un agricultor, căruia îi colege altul rodul” CLICK AICI
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Si eu sunt de acord ca este singurul care merita sa ramana.
Ar fi minunate pe timp de noapte pentru schimbul plății sunt persoane care la ora 5,00 incepe munca etc.
Am mai scris cândva aici despre oportunitatea achiziționării de către Primărie a acestui tip de mini-autobuz urban, ce ar putea folosit – cum bine zice cineva – mai ales pe timpul nopții sau în intervale … ” moarte „! Mi se par economice pentru consumul de combustibil și destul de lejere pentru cei nu foarte mulți călători nocturni. Insă, nu știu în ce măsură sunt benefice pentru salariații din zone … Rog Primăria și Trans Buz-ul să analizeze chestiunea !
Slabe sanse sa gaseasca un judecator atat de corupt incat sa emita o decizie contrara legii.
Din moment ce contractul le expira in august asta e, nu cred ca o sa aiba nimeni tupeul ca judecator oricat spate ar avea sa dea o decizie atat de contrara legii de a obliga pe cineva sa incheie un contract fara nici o baza legala. Ca asta vrea patronul acela, ca un judecator sa oblige primaria sa incheie contract cu el pe baza ca asa vrea el ca e smecher.
Anonimule,esti in totala eroare,contractele sunt incheiate pe o perioada de 6 ani,din august 2015 pana in august 2021,
ANONIMULE ESTI PROST DE BUBUI SI DEZIMFORMAT
Anonimule ești o bășina de om
Și eu sunt pentru păstrarea celor 4 midi -buse în circuit ,pentru că autobuzele mari ,clasice ,ocupă foarte mult spațiu pe șosea ,provocând dublări ,ba chiar triplări în trafic ,treci pe lângă ele de parcă ți-ar sufla cineva ceva rece în ceafă .Pe mine mă sperie .