Iată ce străzi vor primi aceste denumiri. Alegeri inspirate de realitate


Aleea Căprioarei și Aleea Mistrețului.

Sunt denumiri inspirate de realitate pe care le vor primi cele două alei de acces către Parcul Crâng.

Căprioarei se va numi cea dinspre patinoar, Mistrețului cea dinspre Micro XIV.

Atenție, de astăzi s-a început și asfaltarea Aleii Căprioarei, cale de acces pe care deja s-a restricționat circulația rutieră conform noului program aprobat de municipalitate.

Ea se va asfalta complet zilele următoare și va putea fi folosită atât de bicicliști, cât și de cei care doresc să-și extindă aria de plimbări prin Crâng.

În același timp, se lucrează la toaletarea copacilor și a acostamentului, pentru ca aleea asfaltată să fie puțin lățită.

În viitorul nu prea îndepărtat, ținând cont de ambiția primarului Toma, se va înființa acel „inel verde” destinat bicicliștilor prin care aceștia se vor putea bucura de un circuit pe traseul Calea Eroilor – Aleea Căprioarei – Obeliscul din Crâng – Aleea Mistrețului – Str. Gen. Baștan – trotuar prin fața spitalului – stadion Gloria – trutuar sediul armatei -Calea Eroilor.

În total 5 kilometri. Din acel moment bicicliștii vor fi direcționați pe Aleile Căprioarei și Mistrețului, în timp ce alea principală și cea de pe lângă Heleșteu vor rămâne preponderent pentru pedeștri.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!


Citește și:  Decizie. Autoritățile pregătesc introducerea „santinelelor” CLICK AICI   

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

9 comentarii la „Iată ce străzi vor primi aceste denumiri. Alegeri inspirate de realitate

  • 1. Dacă ambele alei, nou denumite, vor fi împărțite deopotrivă de pedestrași amatori de promenade și de bicicliști, n-am făcut nimic. Pur și simplu, acest lucru va da naștere unor animozități între cele două categorii de participanți la trafic, ca și în cazul aleilor din Crâng, după ce s-au trasat pistele pentru bicicliști. Ori…, ori… Mai bine s-ar lăsa aleile din Crâng, plimbăreților ”cu piciorul” și aleile nou denumite, amatorilor de pedalat. Și să nu-i uităm pe cei care folosesc alte mijloace de deplasare, trotinete, skate-uri, role, etc.
    2. N-ar strica instalarea pe cele două alei, a unor stâlpi de iluminat. Vine iarna, ziua intră serios la apă, iar pentru amatorii de plimbări, acestea ar putea deveni adevărate aventuri, după lăsarea întunericului, cu riscurile de rigoare.
    3. ”Inelul verde”, cu traseul propus, va străbate zone cu risc ridicat, cum ar fi zona din jurul obeliscului din Crâng, cu aglomerația-i binecunoscută și cu ”poligonul” de mașinuțe electrice folosite de îndeosebi de prichindei preșcolari, cu reflexele și gândirea în formare. Nu știu cum vor arăta toate acestea în combinație cu bicicliști, trotinetiști, etc. dacă vrei să ai parte de o plimbare liniștită. Doar să cobori de pe vehicul și să traversezi zona, la picior pe lângă acesta… Altă zonă cu dificultăți este stația de autobuz de la Crâng. Dacă te nimerești când vine autobuzul și se reped cu toții la el, te poți trezi luat pe sus cu tot cu bicicletă și băgat cu forța în autobuz, unde poți fi prins fără bilet, pretabil de-o amendă. Glumeam, desigur. Dar, lăsând gluma la o parte, există riscul ciocnirii cu persoane care pot urca sau coborî grăbiți în sau din mijlocul de transport în comun, nu știu cât de atente pot fi acestea în acele momente, scopul lor fiind altul. Mai bine când vezi autobuzul în stație, iei o pauză de pedalat până se golește stația. Plus faptul că în acea zonă, trotuarul este mai îngust și mai aglomerat.
    Trageți și voi concluziile și dacă n-am dreptate, puteți să mă înjurați. Dar, una peste alta, inițiativa este foarte bună și chiar binevenită. La cât mai multe de acest fel!

    Răspunde
  • Legat de cei grabiti spre autobuz, chiar azi a trecut unul grabit strada spre autobuz de era sa fie calcat de masina

    Răspunde
  • Lake, eu nu am inteles ura asta a pietonilor fata de cei cu biciclete.
    Am asistat de multe ori la niste reactii total nebunesti ale unor pietoni la adresa unor biciclisti pur si simplu nevinovati care nu gresisera cu absolut nimic.
    Nu inteleg de unde si pana unde, or fi chiar atat de multe persoane cu probleme psihice in Buzau care au frustrari si tin sa le manifeste impotriva biciclistilor in mod gratuit, doar pentru ca intalnesc unul in calea lor?

    Nici eu nu merg pe bicicleta ca nu ma pricep, si tot nu inteleg de ce atata ura fata de cei care merg pe bicicleta in mod total gratuit si neprovocat.

    Răspunde
  • Zona obeliscului ar trebui sa fie eliberata, inteleg ca au niste oameni niste interese acolo cu masinutele si fac bani din asta si nu vor renunta la banii aia, insa ar trebui amplasate undeva mai in spate unde sa nu strice peisajul.
    Ca exemplu, acum ca tot spun ca interzic intrarea masinilor ii pot pune pe locurile de parcare, acum devenite inutile, pentru ca nu mai intra masini acolo, nu-i asa?

    Răspunde
  • Deci mașinile Parcate prin spatele crangului pe langa parc sa parcheze la mama primarului la Tintesti. Oameni care au mintea in străchini . Domnilor învățați. Culti. Intelectuali. Si cum mai vreti voi. Sa gandit cineva asupra impactului?? Ce impact va avea acea pistă care tine spațiul acela ocupat cu ….. 2 linii de biciclisti , pe care vor circula biciclisti din an in paste. Luati niste masuri total pe dos și anapoda. Pana la urma daca sunteti încuiati la minte si cu spirit de turma nu pot decat sa va urez spor la păscut. VITELOR. Probabil ca omul se gândește sa-si faca o pistă de biciclete unde sa se plimbe cu Savuleasca sa mai dea jos din bardahane….

    Răspunde
  • IMI PLACE MULT SUCCES MAI DEPARTE

    Răspunde
  • Îți mulțumim dragă Buzoiene pentru faptul că ne-ai făcut vite pe toți iubitorii de mișcare și de aer cât de cât mai curat. Tu, cu siguranță ești unul dintre cocalarii care obișnuiau sa se afișeze cu sehasul de 3000 de euro în parcarea de lângă Conacu Trandafirilor, numai așa că să arăți ca poți fi și tu în rândul oamenilor. De altfel, singurele plimbări la pas le făceai pe vremea lui Bosco, când puteați sparge semințe, nestingheriți, pe aleile parcului. Îți vei putea lăsa mașina în continuare unde vrei, ca de la poarta Crângului până la restaurante nu e o distanță foarte mare si mai dai și jos din burtă astfel. Pe partea ailaltă, fii pe pace, sunt destui amatori de pedalat care abia așteaptă inaugurarea. Dacă mai iluminează și aleile în cauză, o să constați trafic de bicicliști și după lăsatul întunericului, indiferent de anotimp. Știi ce, ia-ți și tu bicicletă și hai la pedalat!

    Răspunde
  • Dacă respectivele alei au primit nume respectând realitatea, atunci chiar că avem o problemă. Adică să înțelegem că Aleea Căprioarei a fost denumită astfel întrucât probabil cândva, nu demult, în zonă au fost văzute căprioare, nu? Foarte frumos! Dar dacă Aleea Mistretilor se numește astfel tocmai datorită faptului că astfel de animale și-au făcut cândva apariția în zona și mai mult ca sigur și-o vor mai face, asta într-adevăr va fi o problemă și încă una gravă! Nu vrem să ne imaginam ce se poate întâmpla în cazul unei întâlniri dintre un amator de pedalat, de jogging sau pur și simplu de o plimbare la pas pe respectiva alee și un astfel de animal înfometat și speriat pe deasupra, de mediul în care a nimerit fără sa vrea. Cu siguranță, situația nu o să fie îmbucurătoare pentru niciunul dintre protagoniștii unei astfel de întâlniri. Un gard de protecție și niște stâlpi de iluminat, cu siguranță ar rezolva majoritatea problemelor de acest fel, nu?!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.