Iată mai multe fotografii de la fața locului
E vorba de noul logo al municipiului Buzău, litera B care se deschide precum o carte, însoțit de sloganul „Buzău, oraș deschis!”.
A fost montat în noaptea de sâmbătă spre duminică în rondul din mijlocul intersecției de la Kaufland Sud.
Va contribui și el, alături de toate celelalte modernizări apărute în ultimele săptămâni pe Calea Eroilor, la înfrumusețarea intrării în oraș dinspre Ploiești.
Un ieșean a câștigat premiul de 120 de milioane
Logo-ul este creația unui designer de brand, Adrian Mironescu, 36 de ani din Iași. Pasionat de acest domeniu, ieșeanul spune că a aflat de pe internet despre concursul organizat la Buzău.
Ideea și creația sa au fost considerate de juriu cele mai bune, astfel că Mironescu a câștigat concursul (dintre alete 23 de propuneri) și totodată premiul de 120 de milioane de lei vechi.
Precum în Bariera Ploiești, astfel de amenajări care să conțină logo-ul Buzăului vor apărea în timp la toate intrările în oraș.
Citește și articolul: Propunere pentru Toma din partea maxi taxi. „E bine să se întâmple asta, înainte de a se declanșa un război prin tribunale”
Citește și articolul: Agentul local, făcut KO după ce s-a aplecat după pix!
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Normal era sa apara BZ nu?
E frumos .Și sugestiv ,transmite un mesaj pe înțelesul orișicui .Ar putea deveni sigla orașului Buzău .
B de la Boscodeala?
Nu-i de la Boscoadeala, ala este INCHIS ! HI HI