Iată poze cu cele 15. Pe ce trasee vor fi direcționate

Noaptea trecută a ajuns la Buzău ultimul contingent de 15 autobuze achiziționate de TransBus.

„Le-am luat din Olanda, marca Volvo. Făceau curse între Amsterdam și Leiden, un orășel la 35 de km distanță. Sunt fabricate în 2009 și au în jur de 850 de mii de kilometri la bord. Am obținut un preț bun, până în 37 de mii de euro bucata. Cu tot cu transport până la Buzău și garanție pe un an. Au computer de bord, aer condiționat, afișaj electronic, 44 de locuri pe scaune și 41 în picioare”, a precizat azi Gică Toader, director Trans-Bus.

Autobuzele au culoarea roșu carmin în față și spate, gri pe lateral (vezi galerie foto la finalul articolului).

Vor face curse în interiorul municipiului Buzău cu începere de la 1 aprilie, după ce vor fi înmatriculate.

În schimb, 15 dintre autobuzele mai vechi marca BMC vor fi direcționate pe traseele rurale spre Stâlpu, Merei și Cernătești care vor deveni funcționale din aprilie.

Flota Trans-Bus a ajuns acum la 110 autobuze, după ce în urmă cu doi ani număra doar 30.

Trans-Bus e societatea de stat (aparține de Primăria Buzău) care a cunoscut o transformare rapidă și spectaculoasă. În acest an se va implementa și sistemul e-ticketing și se va continua extinderea către comunele din jurul Buzăului. Cursa Spătaru – Costești – Gherăseni e în pregătire.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!


Citește și: Cum răspunde Mocanu jr. la conturile false create tot de el. CLICK AICI

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.


Dă, mai jos, CLICK pe „Îmi place” pentru a primi zilnic știrile buzoienii.ro pe facebook.

loading...

13 comentarii la „Iată poze cu cele 15. Pe ce trasee vor fi direcționate

  • Spre Posta Calnau cand se va introduce Trans-Bus?

    Răspunde
  • In occident din cate stiu nu exista locuri in picioare! soferul nu pleaca daca un calator e in picioare!

    Răspunde
  • maria- spune drept- erai adepta maxi taxi urilor…Noi, confortabile si nu deranjau deloc in trafic…

    Răspunde
  • Drujbe!!! Mai bine cumpara 10 autobuze noi decât 30sh

    Răspunde
  • Tot inainte ! Felicitari celor care fac acest oras sa se miste ! Indiferent de parerile carcotasilor, in mod clar si pe mai multe paliere, nu exista termen de comparatie cu odiosul regim Boscodeala. De asemenea, chiar daca sunt second-hand, autobuzele din noua flota TransBus nu se pot compara in veci cu focarele de infectie pe patru roti, acele microbuze supraaglomerate, deservite de soferi atenti la orice numai la siguranta calatorilor si a celorlalti participanti la trafic nu !
    Ma repet : TransBus are sansa unica de a demonstra ca si o societate de stat se poate transforma dintr-una falimentara intr-una de succes.
    Bafta !

    Răspunde
  • Așteptăm să ni se prezinte bilanțul acestei societăți! Sper să nu fie una de binefacere, așa că să dea bine electoral! Pentru că altfel este tot un fel de ajutor social marca Boscodeala, așa de dragul sfântului vot !

    Răspunde
  • E Bine daca Baga Si La Merei ca astfel nu mai mergem inghesuiti in Microbuze !

    Răspunde
  • Pana nu ajunge flota la 500 de autobuze nu face nici o treaba.

    Răspunde
  • Pana nu ajunge flota la 500 de autobuze nu face nici o treaba

    Răspunde
  • Tot mai frumoase erau Mercedes. Astea par in doua usi, ca cele albe de pe traseu, un pic neadecvate pentru ca lumea circula chiar si o statie. Pana ajunge pe un scaun liber deja a ajuns unde trebuie sa coboare… ca urmare a acestui fapt vor sta in picioare langa usa, si vad ca spatiul de langa usa e unul mai micut chiar si decat cel de la cele albe prezente acum pe traseu.

    Răspunde
  • Celor care au prezentii la nou, probabil ca aveti masini noi la usa. nu cumva conduceti conserve din germania, cu filtre date jos si itp facut romaneste. Aha, neaparat cu gepele. De aia va pute un autobuz sh ma gândesc…

    Răspunde
  • La Oradea s-au cumparat cu 18000 de euro, nu cu 37000;

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.