„Idee excelentă! Au câștigat și oamenii, dar și firmele din Buzău”

Directorul AJOFM Buzău e cel mai mare susținător al extinderii Trans Bus în comunele din jurul orașului:

„Au câștigat și oamenii, dar și firmele din Buzău. Oamenii din rural și-au luat serviciu la oraș, iar firmele din Buzău au găsit forță de muncă. Ideea extinderii Trans Bus a ajutat mult firmele din Buzău și economia în general”.

Ionel Tociu, directorul AJOFM Buzău a făcut și un calcul:

„Estimez că peste o mie de buzoieni care primeau ajutorul social, mulțumită Trans Bus au acum un loc de muncă în fabricile din oraș. Cum familiile celor cu ajutor social au în medie cinci membri, rezultă că peste cinci mii de buzoieni trăiesc acum mai bine”.

Ion Andrei, primar Smeeni: „Câteva sute! Da, doar la mine la Smeeni, sunt câteva sute de oameni care și-au luat pentru prima dată serviciu la Buzău după ce Trans Bus îi ia aproape de la poartă”

Ionel Gagu, director Camera de Comerț și Industrie Buzău: „Ceea ce face Trans Bus acum cu acest rute prin comunele din jurul Buzăului e o treabă excelentă”

În ultimul an Trans Bus s-a extins în alte două comune mari, Săgeata și Berca.

Alte câteva sute de muncitori ar putea ajunge în fabricile din oraș, dacă extinderea s-ar continua pe liniile Costești – Gherăseni și Poșta Câlnău – Zărnești.

Toma a venit cu ideea extinderii Trans Bus în rural, iar directorul firmei de transport, Gică Toader, a pus-o în practică (aducând autobuze, șoferi, mecanici pentru întreținere etc.)

Ionel Tociu: „Am o veste bună și dinspre Rm. Sărat. Și acolo, pe modelul Trans Bus, firma de transport local a început cam de un an de zile să extindă liniile către comunele din jur”.

Directorul AJOFM Buzău e cel mai bucuros și pentru că statul nu mai plătește ajutoare sociale, ci dimpotrivă, încasează taxe și impozite de la noii salariați (foști șomeri și, mai ales, asistați social).

Citește și:

loading...

11 comentarii la „„Idee excelentă! Au câștigat și oamenii, dar și firmele din Buzău”

  • Autobuzele vin în stație la intervale prea mari de timp! Dacă l-ai scăpat pe unul prinzi rădăcini până vine altul…

    Răspunde
  • Da,salarii la nivelul salariului minim!Mare castig!Poate pt firme,ca gasesc sclavi garla!

    Răspunde
    • Salariu minim iei doar daca nu stii sa faci nimic sau nu ai chef de munca. Ia sa fii tu un sudor, strungar, frezor etc sa vezi ce bani castigi. Bani pe stat degeaba nu sa castiga, Apropo daca ai rude sau prieteni pe afara intreaba cum se castiga bani acolo.

      Răspunde
      • Basme ioane !
        Suna tu la unu care vrea sudor si vezi pe ce bani vrea sa te hamaleasca.
        Am patru aparate de sudura dar prefer sa le las cu praf pe ele decat sa lucrez pentru un rrromanas care vrea pomana .
        Te intreaba de ce vrei o mie de lei ca sa ii sudezi ceva daca el a dat pe material tot o mie .
        Toata lumea vrea pomana ca pomana ingrasa

        Răspunde
  • @John
    Orarul de circulație este afișat și pe site-ul societății, și în fiecare stație. Evident, nu pot fi curse din 5 în 5 minute pe toate traseele. Deci, dacă nu ești idiot, te uiți la orar și ajungi în stație cu 5-10 minute înainte. Dacă ești idiot, într-adevăr, „prinzi rădăcini”.

    Răspunde
    • Pe toate rutele ați băgat transport cu Trans bus , dar în comuna Ulmeni și satele din jur când o sa băgați, ca de lăsat sa rupă cu abonamentele firmele ” Maxi Taxi ” știți sa lăsați. Păcat ca nu e în practic funcțional și pe ruta noastră. Felicitări.

      Răspunde
  • Nu zic ca oamenii din rural nu si-au gasit loc de munca, problema e ca oamenii din urban sunt fortati sa migreze, ca oamenii din oras nu se pot angaja pe salariile cu care se angajeaza cei din rural.
    Ca sa ai un trai de subzistenta in urban iti trebuie mai mult decat salariul minim, in schimb in mediul rural salariul minim suna atractiv, ca sunt costurile de trai mici in rural.
    Pe termen lung e o strategie din care doar patronatele castiga, se bucura ca le scade costul cu forta de munca angajand cat mai multi necalificati pe salariul minim.
    In schimb pentru populatia urbana e pierdere, deoarece copiii nostri sunt nevoiti sa plece catre alte orase unde pot gasi un nivel salarial care sa le permita asigurarea unui trai decent si posibilitatea de a intemeia si intretine o familie, ca in Buzau e din ce in ce mai greu sa mai faci asta daca nu esti incadrat ca angajat la primarie sau la alte institutii locale sau nationale finantate din bugetul public.

    Răspunde
    • In sfarsit un om destept ,pe care o sa-l combata toti capitalistii lui mos peste!

      Răspunde
    • Dacă crezi că e mai ușor intr-o zonă rurală poți să te muți case sunt destule la jumătate de preț față de oraș dar costurile sunt la fel ,în plus o să faci naveta pierzi bani ,timp ptr tine nu mai ai ,fac asta din anul 1985 știu ce spun iar dacă vrei să crești păsări și animale e multă muncă nu cresc singure nu-i așa simplu…

      Răspunde
  • Ps Cati din marii ,,capitalisti” care …mananca pe aici au copiii ,dupa facuti la Bucuresti,reveniti aici,ipocritilor?!Aici vreti sclavi,de aceea ,vreti transbus!Dar oamenii au ce vor!Ma rog ,e si functie de IQ!Sub 100 ,Yazaky e El Dorado!Dormi linistit,popor,tara te vrea prost!

    Răspunde
  • Poate.dar transportul in oraș lasă de dorit.Se circulă din 30 în 30 de minute.Dublati numărul de autobuze domnilor de la Transbuz nu umblați numai după profit.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.