Informație importantă de pe autostrada de la Buzău la București

O veste bună și una proastă de pe autostrada de la Buzău la București.

Se știe că lotul 2, de la Stâlpu la Mizil, nu e inaugurat din cauza sudurilor problemă de la podul drumului județean peste A7 dintre Mizil și Amaru:

Sudurile dintre grinzi, realizate în grabă și în frig în decembrie anul trecut, au picat la testele de calitate

1) Vestea bună

Astăzi au venit dinspre proiectant, în sfârșit!, soluțiile de remediere a sudurilor defecte.

Se va aplica metoda numită, în termeni tehnici, ECLISARE. Pe înțelesul tuturor, în dreptul sudurilor se vor prinde cu șuruburi plăci de fier (eclise).

2) Vestea proastră

Eclisarea presupune realizarea a cinci mii de găuri (!) în tabla grinzilor de 2 cm grosime, pe toată lungimea podului.

Asta înseamnă mult timp pierdut, aproximativ o lună! În plus, trebuie cumpărate utilaje de găurit speciale, cu talpă magnetică, folosite tocmai în aceste cazuri.


După eclisare, se va face din nou armarea podului și abia apoi turnarea plăcii de beton (moment în care se poate inaugura lotul 2).

În concluzie, vestea bună e că de acum se știe ce trebuie făcut, vestea rea e că de inaugurarea lotului doi ne despart minimum șase săptămâni (adică o lună și jumătate).

Adică inaugurarea lotului 2, de la Stâlpu la Mizil, se va face la jumătatea lunii aprilie, cel mai devreme.

Citește și:

loading...

5 comentarii la „Informație importantă de pe autostrada de la Buzău la București

  • Asa SE intampla cand firme CA trace si CoNI construiesc autostrazi.
    Trace lider plus saracii (psd ) CoNi.
    Sper CA sa primieasca niste ame zi pentru intarzii.

    Răspunde
  • Până în Iunie nu se inaugurează nimic

    Răspunde
  • Ceea ce nu ar fi chiar așa rău, până la urmă. Mai degrabă, o „bulă de oxigen” data turcilor care lucrează pe lotul 3, A7 Spătaru-Buzău, care pot astfel termina sectorul până la nodul rutier cu DN2, pentru a realiza descărcarea temporară, până la finalizarea lucrărilor pe tot lotul. Între timp, aceștia, adică turcii de la Nurol-Makyol, vor putea finaliza lucrările la celalalt nod, cel cu DN2B, facilitand astfel accesul pe podul celor de la UMB, peste raul Buzău și în continuare pe A7, spre Focșani. Nu era de dorit asa ceva, dar până la urmă, e bine și așa, siguranța rutieră trebuind să primeze. Spor la treabă, tovarăși!

    Răspunde
  • Vestea rea nu e rea deloc. La blocajul care se instaurase, începeam să mă gândesc că va trebui înlocuită parte din structura metalică, împingând termenul hăt în toamnă în cel mai bun caz. Aprilie e foarte bine.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.