Invitație pentru cei care zic că nu se amenajează deloc parcări

Sunt fotografii de azi. Aproape 200 de metri liniari. Doar parcare!

Fotografiile sunt realizate între Spiru Haret și Aleea Platanilor.

O zonă generoasă este resistematizată, reabilitată, modernizată, iar la final vor rezulta câteva sute de locuri de parcare pentru proprietarii din zonă.

Deși n-au călcat deloc prin cartierele pe unde au lucrat cei de la Urbis în ultimii ani, unii – inclusiv pretinși politicieni locali – decretează că „în Buzău nu s-a făcut niciun loc de parcare!”

Exemplu de parcare care nu exista deloc cu câțiva ani ani în urmă (asfaltată astă-toamnă):

Și în spatele blocurilor s-au asfaltat în toamnă trei parcări (astă vară de pământ)

Revenind la zona Spiru Haret – Unirii, în paralel cu parcările se fac și aleile și trotuarele din cartier.

Pe lângă programul Urbis Serv, după Paște urmează să înceapă în Buzău lucrări (carosabil + trotuare + cabluri îngropate) pe Bd. Republicii, dar și pe cea mai importantă stradă din cartierul Broșteni – str. Iazul Morilor.

Citește și:

loading...

26 de comentarii la „Invitație pentru cei care zic că nu se amenajează deloc parcări

  • In parcari asfaltate este risc mai mic sa fim violate noi femeile

    Răspunde
  • Invitație la ce, domnule reporter? Cei care zic că nu se fac parcări, vorbesc probabil de faptul că nu se amenajează așa ceva în zona în care domiciliază dumnealor. Cu ce îl încălzește pe cel care stă în cartierul Nicolae Bălcescu, de exemplu, de faptul că, tot de exemplu, celor din cartierul Orizont li se amenajează parcări, iar el nu are unde să își lase mașina pe timpul serii, acolo la el în cartier. Și dacă se duce în vizită la cei din cartierul Orizont, deplasându-se cu autoturismul propriu, tot degeaba este pentru el, pentru va constata că nu are unde să își lase mașina, toate locurile fiind ocupate. Buzoienii, ca și ceilalți locuitori ai orașelor patriei, vor aprecia aceste eforturi ale edililor locali, în momentul în care se vor putea crea suficiente locuri de parcare în jurul locuințelor acestora, încât să se asigure măcar un singur loc de parcare de apartament, ceea ce din punctul de vedere al autorităților este imposibil. Mă rog, fiecare cu părerea lui…

    Răspunde
  • Ca sa fim corecți, a amenaja locuri de parcare nu înseamnă doar a asfalta. Acele locuri erau folosite ca locuri de parcare și anterior asfaltări. As fi curios câte locuri noi de parcare s-au înființat pe terenuri care aveau anterior alta destinație.

    Răspunde
    • Păi, doar la Orizont sunt câteva sute de locuri noi de parcare amenajate pe un teren folosit anterior în agricultură.

      Răspunde
  • Orizont este un cartier construit de primarie ? Daca e construit de privat atunci acesta ar fi trebuit sa asigure asfaltarea parcarilor din complex si nu primaria … dar .. de ce nu ?

    Răspunde
  • Orizont este un cartier privat !! De ce sa platesc eu taxe si impozite sa asfalteze sau faca parcari la privati ??? Imi asfalteaza si mie Toma in curte sa parchez masina ???

    Răspunde
  • Tereacă, lasă vrăjeala cu Orizontul. Acolo, un privat a construit blocuri și case care aveau nevoie și de parcări, iar primăria a investit în infrastructura rutieră, deși profitul a intrat în buzunarul investitorului.
    Alt exemplu?

    Răspunde
  • Bravo d-le ! Facem parcari pe terenuri agricole si mancam asfalt ! Buna treaba ai descoperit si lauzi d-le reporter ! Felicitari si pofta buna !

    Răspunde
  • Alo, aducerea unor maidane folosite pe post de parcare la starea lor necesară pentru așa ceva nu este nicio realizare. Practic, fâșia de la Orizont e asfaltată la 5 ani de mandat Toma, la fel și ”balastiera” din spatele blocurilor de acolo. Nu creează Costik niciun loc, că nu are unde, dar dacă omul se crede ginecolog, n-ai cu cine… E o reabilitare și atât. Faptul că urmează concesionarea, acolo se strică orice urmă de beneficiu.
    Deci, Redacția, să vă fie clară treaba, nu se amenajează SUTE de locuri NOI, se reabilitează maidanele din oraș (cu întâietatea cuvenită importanței omului, desigur), ci se vor desființa SUTE de locuri vechi de pe Unirii.
    Hai Țintești!

    Răspunde
  • Totuși, sa dam Cezarului ce e al Cezarului. Faptul că se asfaltează infrastructura existenta e un lucru bun și necesar!

    Răspunde
  • Mergem să ne parcăm mașinile în Cartierul Orizont la marginea orașului lângă pod dacă locuim în alt cartier ?

    Pai este logic că parcările alea sunt făcute pentru cei din cartierul Orizont.
    Acolo oricum parcau șoferii , acum doar s-a întins asfalt cu dedicație.

    De ce nu scrieți despre sutele de parcări desființate de pe strada Frasinet (la garaje ) unde au fost cheltuiți sute de mii de euro pentru două băltoace iar în locul acelor parcări nu s-au înființat altele pe aceeași stradă. Asta cum e?

    Eu știam că:
    1) se identifica problema
    2) se caută soluții viabile
    3) se analizează impactul viitor
    4) se cere părerea cetățenilor
    5) se licitează proiectul
    6) se trece la efectuarea proiectului

    Primarul, primăria, poliția si toți angajații publici lucrează pentru și in slujba cetățeanului și nu invers iar PRESA ar trebui să fie imparțială …

    Răspunde
    • Din câte știu, cei care aveau garaje pe Frăsinet pot parca la Kaufland. În acest fel au parte și de parcare, dar și de un parc frumos în vecinătatea blocului, așa cum buzoienii din alte cartiere și-ar dori. Iar presa, da, încearcă să restabilească echilibrul. Unii doar critică (uneori fără argumente pertinente), iar presa caută să exprime și opinia autorității, care uneori e cam tăcută și criticată cam degeaba. Latinii aveau un principiu forte, audiatur altera pars. La noi s-a ajuns doar la critică, iar cei din Primăria Buzău sunt puși la zid fără a li se cere opinia referitoare la un subiect sau altul.

      Răspunde
  • Da foarte bine ca se fac parcări. Dar am și eu o sesizare.. În cartierul Micro 14 au asfaltat străzile principale dar au lăsat trotuarele și aleele parfa cum sunt de 40 de ani. De ce nu terminam într un loc tot și facem alte cartiere se fac cap coada. E la periferie nu se vede???

    Răspunde
  • Păi opinia lor se vede prin oraș, e exprimată gata, noi asta ne doare. Bine, pe voi. Eu am șofer.

    Răspunde
  • Tereaca, fara a li se cere opinia? Toma ne trimite carticele cu marile realizari (porcarii, dupa mine) printate pe banii nostri, parca sa ne umileasca, iar tu zici ca nu li se cere opinia?

    La cati bani a avut Toma pe mana, mie mi se pare ca e sub Boscodeala. Ala nu a facut mai nimic si a furat din putinul care era, asta a facut aiurea si a risipit gramezi enorme de bani munciti de altii pe rupte.

    Răspunde
  • Daca faci, de ce faci, daca nu faci, de ce nu faci. Oricum ai da-o nu e bine. Offf tu Bosco de ce dracu’ te-ai apucat de prostii – cu studente normal?!? Daca ramaneai primar pana ieseai la pensie, aproape toti de mai sus nu mai aveau ce sa comenteze…
    …si traiam si noi linistiti pana la adanci batraneti cu chilotareala, cu cosciugele pe roti de maxi taxi-uri, cu strazile asfaltate in numeroasele tale mandate, de fapt cu toate realizarile marete pe care le-ai avut!

    Răspunde
  • Parcarea Kaufland este publică sau privată ?
    Eu știam că acolo pot parca clienții magazinelor și al centrului comercial.

    Nu poți spune că șoferii de pe Frasinet pot parca la Kaufland (chiar dacă o pot face momentan) deoarece aceea parcare nu este realizarea a primăriei ci al unui grup investitor privat si este destinată pentru clienți.

    E ca si cum eu mi-as deschide o franciza Auchan pe un teren cumpărat / închiriat oferind parcare pentru clienți iar primăria si presa ar trimite cetățenii să parcheze acolo.

    Ce s-ar întâmpla dacă Kaufland ar pune bariere de acces iar ieșirea sa se facă pe baza bonului / cartelei ?

    Răspunde
  • @Redactia, daca pot parca la Kaufland, unde e meritul primariei?

    Răspunde
  • Si la Kaufland Eroilor? Acolo sunt 2-3 masini abandonate de luni intregi in parcare si nu cred ca au permisiunea. In mod normal, parcarile se inchid dupa orele de program cu bariera, dar la Kaufland Nord nici nu exista asa ceva, deci faptul ca a vorbit primaria nu poate fi vazut drept o solutie.

    Răspunde
  • Cum vine asta: un privat construiește case și blocuri (face mulți bani), iar primăria vine și face infrastructura rutieră pe banii cetățenilor? Asta înseamnă cartier rezidențial?!
    În Oradea sau Brașov altfel s-a procedat. Inclusiv legat de parcări.

    P.S. Toma este disperat să facă bani, dar acest lucru nu duce la creșterea calității vieții tuturor buzoienilor.

    Răspunde
  • Afacerile imobiliare nu sunt pentru gherțoii cu opinci. Clădirile le faci din avansul de la clienți, restul aparține băncilor. Apoi, cu furnizorii, lași facturile la termen. Și vine și administrația locală și-ți pune asfalt, curent, apă, gaze. Practic, nu te costă nimic să te îmbogățești, asta dacă nu te deranjează să fii vierme restul vieții. Uite, Gagu, trăiește…!

    În Cecenia lumea ar fi mers la ”investitor” la poartă și l-ar fi scalpat. La Buzău, ”investitorul” amenință autoritățile iar autoritățile execută joc de glezne, pentru că cineva știe foarte multe versuri și e păcat să le afle Micimea. Ce înseamnă câteva mii de km…

    Răspunde
  • Apreciem ca se asfalteaza dar, locurile de parcare sunt cele vechi, insuficiente, si in continuare vom da roata blocului cate o ora seara, pentru a avea unde sa ne lasam masina.

    Răspunde
  • @Diavolul esti un mare cunoscator dupa cum se vede. Motiv pentru care ai 2 optiuni:
    -te muti in Cecenia ca vad ca esti familiarizat cu locul si cu limba..tot au rusii nevoie de carne de tun..sigur te vor primi cu bratele deachise si ti vor asculta parerea cand e contrara lor,te vei putea exprima liber fara griji
    -#fi vierme ca gagu si imbogateste te si tu…pare ca ai busines planul facut

    Răspunde
  • Gagulover, mulțumesc de opțiuni. În rest, niciun contraargument că nu așa procedează MARII investitori imobiliari, chiar dacă mici și locali. Bine!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.