Ionuț Apostu: „Majoritatea bagă marfă prin spate, unde au parcare dedicată”

Viceprimarul Ionuț Apostu a ținut să facă două precizări legate de aprovizionarea spațiilor comerciale de pe Bd. Unirii.

1) „Au parcare dedicată în spate”

„Majoritatea spațiilor comerciale de pe Bd. Unirii au parcare dedicată în spate. Am avut grijă atunci când am făcut marcajul parcărilor rezidențiale să lăsăm loc pentru aprovizionare. Se poate verifica”


Reporterul buzoienii.ro a verificat informația pe Aleea Arinului.

Confirmare, sunt spații lăsate libere special pentru aprovizionare:

Exemplu. Magazinul Bian are chiar două locuri pentru aprovizionare. În fotografie este unul dintre ele, în dreapta este al doilea
Unii comercianți au pus astfel de anunțuri. O altă practică este ca locul de parcare al firmei să fie ocupat de mașinile angajaților, care le mută atunci când vine duba cu marfă.

Exemplu de loc de parcare (nenumerotat) pentru agenții economici. În timpul programului spațiul e ocupat de mașinile angajaților, seara parchează aici locatarii (a doua mașină/locatarii care n-au participat la atribuirea Urbis Serv)

2) Ionuț Apostu: „N-am primit nicio solicitare”

„N-am primit până acum nicio solicitare la primărie de la vreun agent economic de pe Bd. Unirii că n-ar avea pe unde face aprovizionarea. În caz că există astfel de cazuri îi rog să mă contacteze. Suntem dispuși să găsim soluții în caz că solicitările sunt întemeiate”, a spus viceprimarul.

Exemplu de aprovizionare aseară pe Bd. Unirii, în jurul orei 22.00, când traficul era redus și nu încurca pe nimeni

Citește și:

loading...

7 comentarii la „Ionuț Apostu: „Majoritatea bagă marfă prin spate, unde au parcare dedicată”

  • Domnule Apostu, o idee de analizat :
    -ce parere ati avea voi, astia de la primarie, daca s-ar interzice parcarea in oras pe timpul noptii a masinilor de marfa (dubelor) mai lungi de 4.5 metri?
    S-ar elibera multe, multe locuri de parcare, majoritatea dintre ele chiar prin zona Centrala.
    Nu mai mentionez strada Constantin Angelescu, strada care pare a fi parcare de dube/camioane de mic tonaj mai mult decat o strada pe care locuiesc oameni. Multe magazine in acea zona (mobila si alte lucruri) ale caror patroni par a fi stapanii locurilor de parcare pe acolo si pe care nu ii intreaba nimeni nimic.
    Iesiti intr-o seara la numarat dube parcate prin oras si veti vedea ca „e o paine de mancat” pe directia asta. Mai ales ca dubele, in majoritatea lor, sunt ale persoanelor juridice. Iar persoanele juridice pot deduce eventuale cheltuieli legate de parcarea masinilor proprii intr-un parcaj amenajat special la marginea orasului. Pentru ca e mult mai logic sa trimiti la marginea orasului masinile de marfa ale persoanelor juridice decat autoturismele persoanelor fizice.

    Răspunde
  • Deci daca cineva nu face adresa, inseamna ca e multumit, pe logica viceprimarului. Pai sa-i facem adrese, daca petitiile nu functioneaza! Daca traia Caragiale, isi facea firma de dramaturgie, nu reusea sa scrie tot singur.

    Răspunde
  • Faceți degeaba adrese, sesizări. Dl. Primar este sensibil doar la trafic, nu și la locuitorii municipiului. Dacă candidează la CJ câștigă sigur…

    Răspunde
  • Bună ziua.in cazul taxiurilor ,când ve-ti găsi timp pentru a discuta despre stațiile de taxi,amplasarea lor,numărul de locuri.Chiar nu se găsește un interval orar sa ne adunam sa putem discuta ,sau răspunsul este același sa renunțăm la activitatea de taximetrie ? Pe Bulevardul Unirii nu mai este nici o stație de taxi.In Bariera Ploiești aveți doua stații de autobuz, nr 5 și 10 ,care este făcută în locul stației de taxi.Acum ca sunt lucrările din Bariera Ploiești, autobuzul nr 10,virează dreapta la semafor și întra pe banda de autobuz,deci se poate,sa se facă iar statie de taxi.In Micro 3,nu este statie de taxi,stau taxiurile în parcarea de la Mall și ne certam cu asa zișii paznici,pentru ca nu au uniforma, doar ne aducem injurii ca este proprietatea lor privata,noi ca acolo ne a trimis Primăria.
    La Rondul de la episcopie,în fata stației de peco,a-ti desființat stația de taxi ca ve-ti face banda pentru a se vira la dreapta. Acum este vopsita acea banda cu dungi albe,deci nu este nici o banda blocata de stația de taxi.
    Chiar vreți sa desființați aceasta activitate din orașul Buzau? Oare nu se aduc bani și la buget și beneficiu acestui oraș prin activitatea de taximetrie ? Sunt peste 450 de taxiuri în Buzau,unde ar trebui sa caute loc de munca aceste persoane dacă se dorește renunțarea acestui serviciu?

    Răspunde
    • Da de când aveti voi taximetriștii aveți locuri gratis de parcare? 450 de taxiuri intr-un oras cu100000 de locuitori? Un taxi la 222 de locuitori? Pai nu sunteți cam mulți? Eu cred ca Buzăul nu are nevoie de mai mult de 120 de taxiuri! Dacă punem și Bolt deja sunt prea multe! Ca nu știu câți bani poți sa faci fiind concurenta atât de mare! Si dacă tr uiți cine sunt taximetriștii cam înțelegi cum sta treaba!

      Răspunde
      • Iar te faci de ras, tovarase, ca vorbesti aiurea fara sa ai habar de nimic.
        Ia uite aici ce zice legea :

        Norma metodologică pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere din 29.11.2007

        Art. 11

        (3) Numărul maxim de autorizaţii taxi la nivelul unei localităţi va fi de 4 la 1.000 de locuitori. Dacă prin studiul realizat de autoritatea locală s-a stabilit un număr maxim de autorizaţii taxi necesare prin care se depăşeşte raportul de 4 la 1.000, aceasta se va putea realiza doar cu acordul asociaţiilor profesionale reprezentative.

        La 129.000 de locuitori, cati are municipiul Buzau (nu are atatia dar daca hranim asa multi gardieni publici putem suporta si taximetristi), se pot elibera, fara batai de cap, 516 licente de taxi.
        La 108.000 de locuitori, cati spune INS-ul ca are municipiul Buzau, se pot elibera, fara batai de cap, 432 licente de taxi.

        Pe viitor esti invitat sa te abtii de la comentarii fara sens, fara logica, fara cap si fara nimic altceva in afara de ura proletara.

        Răspunde
  • Pentru apostolii transportului in comun (adica aia care nu sunt in stare sa stranga bani sa-si cumpere un cazan din Germania) exista niste calcule reci :
    – fiecare cazan plateste MINIMUM 200 de lei / an impozit;
    – fiecare cazan plateste MINIMUM 120 de lei / an rovinieta;
    – fiecare cazan plateste MINIMUM 800 de lei / an RCA ;
    – fiecare cazan plateste, la un consum mediu de 7 litri / 100 km si un rulaj mediu de 10.000 km/ an, MINIMUM 4550 de lei / an pe carburant. Cu o acciza medie de 2 lei/ litru inseamna MINIM 1400 de lei / an accize incasate de STAT. Adaugam si MINIMUM 900 de lei TVA;
    – fiecare cazan, chiar si cu mentenanta de baza, plateste minim 1000 de lei / an reviziile uzuale.

    In total, fiecare cazan mult hulit de apostolii transportului in comun plateste, in medie, MINIMUM 3000 de lei / an catre Stat, in diversele sale forme. Inmultiti asta cu 8 milioane, cate cazane circula in Romania, si vezi afla o suma destul de importanta pentru bugetele locale si bugetul national.

    Acum sa calculam si transportul in comun :

    – fiecare autobuz vine cu un motor diesel de minim 10 litri cilindree. Consumul de carburant e undeva la 30-35 litri/ 100 km, emisiile sunt mult peste cele ale camioanelor care merg „pe comunitate”. Camioane care, la randul lor, nu sunt niste floricele care scot pe esapament apa minerala.
    – fiecare autobuz plateste ZERO lei impozit, ZERO lei rovinieta, primeste carburant la pret preferential si, in general, nu plateste nici un fel de servisare pentru ca totul se face „in house”;
    – fiecare autobuz primeste, de la nivelul primariei (indiferent care primarie) niste mii de lei anual ca sa poata circula pentru simplul motiv ca, indiferent cat ar costa biletul (evident, e vorba despre preturi suportabile, cu sens) nu se poate autofinanta. Pur si simplu transportul in comun nu este viabil din punct de vedere economic.

    Acu’ imaginati-va o lume „curata”, in care „cazanele” nu pompeaza sute de milioane de euro anual iar „autobuzele verzi” ard milioane si milioane de euro subventie. Asa-i ca nu are sens?
    Banii aia tot ar trebuie sa vina in buget si ghiciti voi, „verzilor”, de unde ar veni. N-ati ghicit, ar veni DIN TAXELE URIASE care ar trebui platite inclusiv de voi.
    Transportul in comun are la fel de mult sens ca si comunismul : ambele pot exista daca au contra-partida, mai exact masini private si capitalism.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.