MODERNIZARE. La ce servesc buzoienilor cele două dispozitive albastre
Domnul în costum intervievat de jurnaliști în autobuz este șeful diviziei carduri din cadrul BCR – la nivel național.
Se numește Ciprian Nicolae și azi a venit la Buzău pentru a prezenta investiția băncii în autobuzele TransBus: automatele de eliberare a biletelor prin intermediu cardurilor contactless.
O investiție ce pare triplu avantajoasă.
AÎn primul rând pentru buzoieni. Călătorii care își procură un astfel de card (și e simplu) nu mai trebuie să aibă grija biletului sau să meargă la tonetă pentru a-și cumpăra unul (sau mai multe). Doar apropie cardul de dispozitiv și automat se emite biletul, iar de pe card se debitează costul călătoriei (atenție, fără niciun cost suplimentar!)
BE avantajos și pentru Transbus. Va crește numărul călătorilor în stațiile în care nu sunt tonete. Călătorul cu card se poate urca de oriunde, oricând. Apoi, se reduc plângerile unora care au pretenția ca în fiecare stație să existe tonetă (plângere oricum aberantă pentru că nicăieri în lume nu există așa ceva).
CCâștigă și BCR pentru că la fiecare bilet astfel eliberat Trans-Bus (și nu călătorul) va plăti un mic comision. Dar, la mii de curse zilnic, se va putea strânge o sumă convenabilă pentru bancă. În timp, investiția în aparate se va acoperi, iar apoi banca va face și profit.
Reprezentantul Trans-Bus a anunțat că în autobuzele rurale vor exista aparate la care călătorul poate/trebuie să selecteze prețul corect al călătoriei, în caz că ies de pe raza mun. Buzău (V. Pașii, Mărăcineni, Săpoca, Smeeni, Gălbinați etc.).
Vezi mai jos un clip video în care Ciprian Nicolae exemplifică folosirea aparatului inclusiv pentru rutele rurale:
Aparatele au fost montate deja câte două în autobuzele normale și trei în cele cu burduf. În autobuzele pentru curse externe un automat va elibera bilete de 2 lei – pentru municipiu, iar un aparat va emite bilete de valori mai mari (până la 5 lei pentru Călțuna, de pildă).
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Pentru pensionari cum se va rezolva transportul local? Cum se vor achiziționa cardurile?